|
|
Berry-chan 589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 nov 2014 - 21:04 | |
| |
|
| |
A friend in the dark ♥ 252 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 nov 2014 - 21:05 | |
| - Foxface schreef:
- zijn die chicks online?
Bun niet allesinds, maar Gen denk ik wel~ |
|
| |
» Chrissy 54 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 nov 2014 - 21:06 | |
| @ Emma; Yaayy een van hun beste nummers (A) & Guns 'n roses <'33 ACDC luister ik niet veel, af en toe haha. - @ Chi; Thanks! =D Wintervole heeft ook een heel mooi setje <'3 |
|
| |
Berry-chan 589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 nov 2014 - 21:07 | |
| - Lakepaw schreef:
- Foxface schreef:
Bun niet allesinds, maar Gen denk ik wel~ *roept* |
|
| |
96
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 nov 2014 - 21:08 | |
| - Foxface schreef:
Nu wel ^^' |
|
| |
Berry-chan 589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 nov 2014 - 21:12 | |
| - Indina schreef:
- Foxface schreef:
Nu wel ^^' cool cool cool :p i needz to know when catchy gonna be apprentice. :p i needzzz other Hungergames cats she can meetz (heb dr zelf nog 2 namelijk >.> Nightlock & Katniss) |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 nov 2014 - 21:14 | |
| - Aspen schreef:
- @ Emma; Yaayy een van hun beste nummers (A) & Guns 'n roses <'33
ACDC luister ik niet veel, af en toe haha. - @ Chi; Thanks! =D Wintervole heeft ook een heel mooi setje <'3 Vandaar xD AC/DC moet je ook gaan luisteren ^^ Shoot to Thrill vind ik een van hun beste Wat is je favoriet van Guns 'n Roses? |
|
| |
It's me~ 5 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 nov 2014 - 21:14 | |
| Ik ben deze helemaal vergeten |
|
| |
96
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 nov 2014 - 21:15 | |
| - Foxface schreef:
- Indina schreef:
- Foxface schreef:
Nu wel ^^' cool cool cool :p
i needz to know when catchy gonna be apprentice. :p
i needzzz other Hungergames cats she can meetz
(heb dr zelf nog 2 namelijk >.> Nightlock & Katniss) Zal je moeten teleurstellen maar buns en ik hebben besloten om ze te laten vermoorden ;3 we hebben nooit iets met der gedaan, en zijn het ook niet meer van plan. Dus tenzij iemand ze echt graag wil overnemen, zou ik in de toekomst ooit nog es kijken om der doodstopic te maken ;3 |
|
| |
Berry-chan 589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 nov 2014 - 21:16 | |
| - Indina schreef:
- Foxface schreef:
- Indina schreef:
- Foxface schreef:
Nu wel ^^' cool cool cool :p
i needz to know when catchy gonna be apprentice. :p
i needzzz other Hungergames cats she can meetz
(heb dr zelf nog 2 namelijk >.> Nightlock & Katniss) Zal je moeten teleurstellen maar buns en ik hebben besloten om ze te laten vermoorden ;3 we hebben nooit iets met der gedaan, en zijn het ook niet meer van plan. Dus tenzij iemand ze echt graag wil overnemen, zou ik in de toekomst ooit nog es kijken om der doodstopic te maken ;3 noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo but but them names ;-; |
|
| |
» Chrissy 54 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 nov 2014 - 21:17 | |
| - Tallpaw schreef:
- Aspen schreef:
ACDC luister ik niet veel, af en toe haha. - @ Chi; Thanks! =D Wintervole heeft ook een heel mooi setje <'3 Vandaar xD AC/DC moet je ook gaan luisteren ^^ Shoot to Thrill vind ik een van hun beste Wat is je favoriet van Guns 'n Roses? Ik vind Estranged nice, maar You could be mine vind ik het best haahaha. & Zal ik eens gaan doen ^.^ Welke vind jij het leukst? (: - Zo, eerste post aan het schrijven. (: |
|
| |
freaking kill me 101 Actief I'm a soldier; I will die in glory
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 nov 2014 - 21:18 | |
| Well, tijd om deze Bad boy een make-over te geven en dan eens een nieuw karakter B) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 nov 2014 - 21:19 | |
| - Aspen schreef:
- Tallpaw schreef:
- Aspen schreef:
ACDC luister ik niet veel, af en toe haha. - @ Chi; Thanks! =D Wintervole heeft ook een heel mooi setje <'3 Vandaar xD AC/DC moet je ook gaan luisteren ^^ Shoot to Thrill vind ik een van hun beste Wat is je favoriet van Guns 'n Roses? Ik vind Estranged nice, maar You could be mine vind ik het best haahaha. & Zal ik eens gaan doen ^.^ Welke vind jij het leukst? (: - Zo, eerste post aan het schrijven. (: Paradise City (A) Echt een geweldig nummer xD Ben je dan ook U2 fan of is dat te rustig naar je smaak? Ik bedacht me dat hij en Cold eens moeten meeten wanneer beiden apprentice zijn Bo >3 |
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 nov 2014 - 21:19 | |
| hmm even een paar postjes doen c: |
|
| |
Berry-chan 589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 nov 2014 - 21:20 | |
| - Aspen schreef:
- Tallpaw schreef:
- Aspen schreef:
ACDC luister ik niet veel, af en toe haha. - @ Chi; Thanks! =D Wintervole heeft ook een heel mooi setje <'3 Vandaar xD AC/DC moet je ook gaan luisteren ^^ Shoot to Thrill vind ik een van hun beste Wat is je favoriet van Guns 'n Roses? Ik vind Estranged nice, maar You could be mine vind ik het best haahaha. & Zal ik eens gaan doen ^.^ Welke vind jij het leukst? (: - Zo, eerste post aan het schrijven. (: is Seaturtle niet een leuke naam voor jou :p |
|
| |
freaking kill me 101 Actief I'm a soldier; I will die in glory
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 nov 2014 - 21:21 | |
| |
|
| |
96
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 nov 2014 - 21:24 | |
| Euy zie ik hier rockbands staan? Tell meh, what did I miss while I was drawing? (laptop viel zojuist uit trouwens ^^)
-- Neen eig zoek ik noorderbuurjes die evt zouden kunnen meeten in januari ;3 |
|
| |
» Chrissy 54 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 nov 2014 - 21:25 | |
| @ Emma; hahaha, iets te rustig (A) Soms kan dat wel, maar meestal ben ik wel van de heftigere muziek. Nog altijd zoekend naar iets heftigers dan Amorphis en Slayer, maar vind weinig xD & Paradise city is indd een leuk nummer (: - @ Foxface; Oehh dat klinkt indd heel nice o_O - @ Indina; Hahaha. Een gesprek over Golden earring, over Guns 'n roses, over Metallica, over ACDC.. hahaha (: - Eerste post is af! =D |
|
| |
Berry-chan 589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 nov 2014 - 21:25 | |
| - Indina schreef:
- Euy zie ik hier rockbands staan?
Tell meh, what did I miss while I was drawing? (laptop viel zojuist uit trouwens ^^)
-- Neen eig zoek ik noorderbuurjes die evt zouden kunnen meeten in januari ;3 ligt aan waar tho |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 nov 2014 - 21:26 | |
| - Aspen schreef:
- @ Emma; hahaha, iets te rustig (A)
Soms kan dat wel, maar meestal ben ik wel van de heftigere muziek. Nog altijd zoekend naar iets heftigers dan Amorphis en Slayer, maar vind weinig xD & Paradise city is indd een leuk nummer (: - @ Foxface; Oehh dat klinkt indd heel nice o_O - @ Indina; Hahaha. Een gesprek over Golden earring, over Guns 'n roses, over Metallica, over ACDC.. hahaha (: - Eerste post is af! =D Dacht ik al xD Ik ben huge fan, maar mijn muzieksmaken lopen dan ook wel enorm uiteen hoor >3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|