|
|
» Chrissy 54 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 nov 2014 - 20:47 | |
| omfg Emma, van Golden earring? (A) Zo ja, je bent geweldig xD - Okay door 1 freaking vine heb ik een grote liefde voor schildpadden ontwikkeld. Ze zijn zo schattig ;^; |
|
| |
giro555 1285 Actief "Uncertainty is the most stressful thing."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 nov 2014 - 20:48 | |
| wie weet nog toen nath en ik zon kerstmis shopje hadden :') those were the days man |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 nov 2014 - 20:49 | |
| Ik werd vandaag op school geshipt met een van mijn vrienden. En toen ik dat aan een andere vriend van me vertelde zei hij: "I ship it too! Poodle en Kittykat." (die jongen waarmee ik geshipt werd heeft van ons vriendengroepje de bijnaam poedel/poodle/poodl gekregen omdat hij fluffy haar heeft & Ik ben gewoon een raar persoon die soms miauwt als ze niks te zeggen heeft, vandaar het kittykat gebeuren...) |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 nov 2014 - 20:50 | |
| - Aspen schreef:
- omfg Emma, van Golden earring? (A)
Zo ja, je bent geweldig xD - Okay door 1 freaking vine heb ik een grote liefde voor schildpadden ontwikkeld. Ze zijn zo schattig ;^; HOLY CRAP JIJ KENT ZE???!! WOW…. YOU > ME = BOND! |
|
| |
A friend in the dark ♥ 252 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 nov 2014 - 20:51 | |
| Emma posten~ Dan kan ik eindelijk Lake in de magische kip laten veranderen :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 nov 2014 - 20:53 | |
| Huh? Dat mag pas als ze al geboren zijn toch? |
|
| |
» Chrissy 54 Actief
| |
| - Tallpaw schreef:
- Aspen schreef:
Zo ja, je bent geweldig xD - Okay door 1 freaking vine heb ik een grote liefde voor schildpadden ontwikkeld. Ze zijn zo schattig ;^; HOLY CRAP JIJ KENT ZE???!! WOW…. YOU > ME = BOND! Jaa ik ken ze <33 Twilight zone is ook heel nice & When the lady smiles ook :'DD Finally i found someone xD |
|
| |
| |
| - Tallpaw schreef:
- Huh? Dat mag pas als ze al geboren zijn toch?
Wie zegt dat? >3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 nov 2014 - 20:55 | |
| - Aspen schreef:
- Tallpaw schreef:
- Aspen schreef:
Zo ja, je bent geweldig xD - Okay door 1 freaking vine heb ik een grote liefde voor schildpadden ontwikkeld. Ze zijn zo schattig ;^; HOLY CRAP JIJ KENT ZE???!! WOW…. YOU > ME = BOND! Jaa ik ken ze <33 Twilight zone is ook heel nice & When the lady smiles ook :'DD Finally i found someone xD Mijn mond viel like zo ver open toen ik dat las!!! Dat zijn juist de drie nummers die ik helemaal kapot draai van ze!! Wow… Ik dacht niet dat ik ooit nog iemand zou vinden jonger dan 20 die ze ook nog kende xD Bo, ik ^^ Hoe komen ze anders in Windclan? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 nov 2014 - 20:55 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 nov 2014 - 20:56 | |
| You're not gonna pull this crap on me buddy xD Ik ga niet alles in mijn eentje uitvogelen hier (A) Hij blijft nog maar even wat langer leven |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 nov 2014 - 20:57 | |
| - Tallpaw schreef:
- You're not gonna pull this crap on me buddy xD Ik ga niet alles in mijn eentje uitvogelen hier (A) Hij blijft nog maar even wat langer leven
Humpff, en je weet niet eens hoe ik het wil laten gebeuren, well als jij dat wilt, goed >3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 nov 2014 - 20:58 | |
| - Lakepaw schreef:
- Tallpaw schreef:
- You're not gonna pull this crap on me buddy xD Ik ga niet alles in mijn eentje uitvogelen hier (A) Hij blijft nog maar even wat langer leven
Humpff, en je weet niet eens hoe ik het wil laten gebeuren, well als jij dat wilt, goed >3 Ik zie je ervoor aan om hem gewoon dood neer te laten droppen en Crimson de mess op te laten ruimen xD Thank you |
|
| |
Berry-chan 589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 nov 2014 - 20:59 | |
| |
|
| |
| |
| - Tallpaw schreef:
- Lakepaw schreef:
- Tallpaw schreef:
Humpff, en je weet niet eens hoe ik het wil laten gebeuren, well als jij dat wilt, goed >3 Ik zie je ervoor aan om hem gewoon dood neer te laten droppen en Crimson de mess op te laten ruimen xD Thank you Neh, drama, daar ben ik voor~ Verwacht maar een mooie 1000+ post hoor, of meer idk, maar deze jongen gaat niet ten onder zomaar, mijn doel? Huilen tijdens het typen x'D |
|
| |
» Chrissy 54 Actief
| |
| - Tallpaw schreef:
- Aspen schreef:
- Tallpaw schreef:
- Aspen schreef:
Zo ja, je bent geweldig xD - Okay door 1 freaking vine heb ik een grote liefde voor schildpadden ontwikkeld. Ze zijn zo schattig ;^; HOLY CRAP JIJ KENT ZE???!! WOW…. YOU > ME = BOND! Jaa ik ken ze <33 Twilight zone is ook heel nice & When the lady smiles ook :'DD Finally i found someone xD Mijn mond viel like zo ver open toen ik dat las!!! Dat zijn juist de drie nummers die ik helemaal kapot draai van ze!! Wow… Ik dacht niet dat ik ooit nog iemand zou vinden jonger dan 20 die ze ook nog kende xD
Bo, ik ^^ Hoe komen ze anders in Windclan? Hahaha. Ik igg ook niet! Me ma heeft het me allemaal bijgebracht en daar ben ik blij mee (A) En nu ben ik blij iemand die ook hetzelfde luistert te vinden xD - Luistert er dan ook iemand Slayer, Amorphis, Volbeat en Metallica? :'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 nov 2014 - 21:02 | |
| - Aspen schreef:
- Tallpaw schreef:
- Aspen schreef:
- Tallpaw schreef:
- Aspen schreef:
Zo ja, je bent geweldig xD - Okay door 1 freaking vine heb ik een grote liefde voor schildpadden ontwikkeld. Ze zijn zo schattig ;^; HOLY CRAP JIJ KENT ZE???!! WOW…. YOU > ME = BOND! Jaa ik ken ze <33 Twilight zone is ook heel nice & When the lady smiles ook :'DD Finally i found someone xD Mijn mond viel like zo ver open toen ik dat las!!! Dat zijn juist de drie nummers die ik helemaal kapot draai van ze!! Wow… Ik dacht niet dat ik ooit nog iemand zou vinden jonger dan 20 die ze ook nog kende xD
Bo, ik ^^ Hoe komen ze anders in Windclan? Hahaha. Ik igg ook niet! Me ma heeft het me allemaal bijgebracht en daar ben ik blij mee (A) En nu ben ik blij iemand die ook hetzelfde luistert te vinden xD - Luistert er dan ook iemand Slayer, Amorphis, Volbeat en Metallica? :'D Ik heb het allemaal van m'n vader xD Helemaal trots op de Nederlandse Band (A) Metallica iig Nothing else Matters, verder niet zoveel.. Luister je ook AC/DC, Van Halen of Guns 'n Roses? Haha Bo xD Ik kom je wel tissues brengen girl <'3 |
|
| |
Berry-chan 589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 12 nov 2014 - 21:03 | |
| - Foxface schreef:
- van wie is Catchingkit
falalalala |
|
| |
30 Actief
| |