Algemene Onzin Topic - Pagina 32

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 41 ... 50  Volgende
.Echopaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 DPKsfdL
» Quinty «
271

CAT'S PROFILE
.Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimeza 15 nov 2014 - 13:16

Das ist nicht töll Q :c

Yep Dieuw, maar nu gaan ze weer naar Spanje D: muchos problemos xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimeza 15 nov 2014 - 13:22

Emma: En dan krijgen we clownpiet. Jeej. #sinterklaasturnedintoatrauma
.Echopaw
Member
» Quinty «
271

CAT'S PROFILE
.Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimeza 15 nov 2014 - 13:33

Oh My Guacamole helemaal true Linn! Zo zat ik ook, echt 'holy crap die is eng!" Je wilt toch niet dat je kinderen denken dat dat straks 's avonds door het huis kruipt?!
Dustrise
Member
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,

CAT'S PROFILE
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimeza 15 nov 2014 - 13:41

Omg. Ik zou in ieder geval niet meer slapen als ik wist dat DAT straks door mijn schoorsteen kwam >_> Serieus, ga gewoon eens na als je daarin geloofd. CLOWNS.
.Echopaw
Member
» Quinty «
271

CAT'S PROFILE
.Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimeza 15 nov 2014 - 13:44

Daarom! Ik zat echt met grote ogen voor de tv, niet epic! Arme wij ;x; Dat allemaal omdat wat mensen niet tegen de traditie konden >/
Icekit'
Member
Daan
17
Actief

CAT'S PROFILE
Icekit'
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimeza 15 nov 2014 - 13:45

Echt ik vindt het zo'n onzin allemaal >.< Ik was gisteren bij de Jamin en daar hadden ze op de verpakking van de chocolaatjes ook al een groene piet...
.Echopaw
Member
» Quinty «
271

CAT'S PROFILE
.Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimeza 15 nov 2014 - 13:53

Dat is wel extreem o.o Waar gaat het toch heen *zucht* De volgende generatie wordt helemaal geïndoctrineerd over hoe slecht 'zwarte' pieten wel niet zijn :c
Silvergale
Member
As'
1637
Afwezig

CAT'S PROFILE
Silvergale
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimeza 15 nov 2014 - 13:53

Meh wil iets doen maar voel me er veels te depri voor ;c
Dustrise
Member
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,

CAT'S PROFILE
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimeza 15 nov 2014 - 13:54

Ze maken kinderen racistisch, zo is het gewoon, ze willen voorkomen dat deze 'discriminatie' niet meer bestaat, maar eigenlijk laten ze kinderen gewoon zien dat 'zwarte pieten' slecht zijn en dat ze dus weg moesten. Ik bedoel, welk kind heeft nou niet gemerkt dat die boot sinterklaas gewoon hier achterlaat?
.Echopaw
Member
» Quinty «
271

CAT'S PROFILE
.Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimeza 15 nov 2014 - 14:03

Dustkit schreef:
Ze maken kinderen racistisch, zo is het gewoon, ze willen voorkomen dat deze 'discriminatie' niet meer bestaat, maar eigenlijk laten ze kinderen gewoon zien dat 'zwarte pieten' slecht zijn en dat ze dus weg moesten. Ik bedoel, welk kind heeft nou niet gemerkt dat die boot sinterklaas gewoon hier achterlaat?

True that, ze hadden er nog een snerende opmerking over in het Sinterklaas journaal toen de burgermeester iets wilde gaan regelen en hij mocht niet weg want "je kan toch niet zomaar een traditie veranderen?!" Ik was het zo met ze eens xD
Lostlife
Member
Lotte
208
Actief

CAT'S PROFILE
Lostlife
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimeza 15 nov 2014 - 14:06

Hallo iedereen :')
Silvergale
Member
As'
1637
Afwezig

CAT'S PROFILE
Silvergale
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimeza 15 nov 2014 - 14:08

Uh ik verklaar de weekends officieel stom en overbodig
*kijkt naar ma* tja..
Lostlife
Member
Lotte
208
Actief

CAT'S PROFILE
Lostlife
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimeza 15 nov 2014 - 14:08

Silvergale schreef:
Uh ik verklaar de weekends officieel stom en overbodig
*kijkt naar ma* tja..
NO D;
i like weekends xd
Silvergale
Member
As'
1637
Afwezig

CAT'S PROFILE
Silvergale
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimeza 15 nov 2014 - 14:09

Niet als je moeder ieder weekend zit te zagen, klagen en te roepen op iedereen -.-
Aah ik zou ze de keel willen omwringen
Lostlife
Member
Lotte
208
Actief

CAT'S PROFILE
Lostlife
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimeza 15 nov 2014 - 14:10

Wel.. Okay, dat kan ik begrijpen xD
maar ze mogen de weekends niet afschaffen, dat zou gemeen zijn xd
Silvergale
Member
As'
1637
Afwezig

CAT'S PROFILE
Silvergale
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimeza 15 nov 2014 - 14:11

Ja dat waar maar ja. Elk weekend moeten vluchten van je ouders door op je kamer te gaan zitten of keiluide muziek te luisteren zodat je ze niet hoort... Uh

*gaat woede uiten door iets onnozels te tekenen*
Snowcrystal
Member
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimeza 15 nov 2014 - 14:15

Snowkiller schreef:
Ik wil posteeehh

@Assie
Als het alleen in het weekend is heb je geluk
Silvergale
Member
As'
1637
Afwezig

CAT'S PROFILE
Silvergale
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimeza 15 nov 2014 - 14:17

Gabs, ja dat wel maar ja. Als ze dan ff een slechte dag tijdens de week heeft moeten we dat allemaal verstaan, maar als ik mn maandelijkse klachten heb ohohow.

Na ja ben naar beneden -.- ff tekenen
Snowcrystal
Member
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimeza 15 nov 2014 - 14:19

Silvergale schreef:
Gabs, ja dat wel maar ja. Als ze dan ff een slechte dag tijdens de week heeft moeten we dat allemaal verstaan, maar als ik mn maandelijkse klachten heb ohohow.

Na ja ben naar beneden -.- ff tekenen

En zo zit het leven nu eenmaal in elkaar.
Geloof me ik durf te wedden dat er mensen zijn op deze aardkloot die het veel en veel erger hebben dan jij, of ik of menig ander
Aspen
Member
» Chrissy
54
Actief

CAT'S PROFILE
Aspen
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimeza 15 nov 2014 - 14:43

Heyhoi ^.^
Ik moest maar eens gaan posten C:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 32 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 41 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: