|
|
Babs 1452
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 nov 2014 - 17:30 | |
| Kunnen ze het daarvoor lang genoeg bij leggen dan?(A) |
|
| |
Doelinstellingen(Aims) 1886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 nov 2014 - 17:32 | |
| @Babs Waarschijnlijk moeten ze een afwerend schild dragen voor elkaar.
Iemand zin om met me een Fanclan op te richten,ik wil het graag opnieuw proberen |
|
| |
74 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 nov 2014 - 17:36 | |
| |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 nov 2014 - 17:38 | |
| Ik ga zo weer me hele avond verpesten door die ene stomme gedachte hé. Uh. Voel zelfs nu alweer een druk op m'n hart, terwijl school morgen pas begint ;3 |
|
| |
boze grasspriet 116 Actief Oh what a better sight it'd be, don't you think when the morning that dawns can dawn without me
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 nov 2014 - 17:40 | |
| M'n cosplay is besteld!<3 |
|
| |
Jamie~ 264 Actief “If I was bound for hell, let it be hell. No more false heavens. No more damned magic. You hate me and I hate you. We’ll see who hates best. But first, first I will destroy your hatred. Now. My hate is colder, stronger, and you’ll have no hate to warm yourself. You will have nothing.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 nov 2014 - 17:41 | |
| Omg, ik heb een goed bewerkbaar plaatje gevonden c: Ik kan alleen geen fronts downloaden op picmonkey dus geen tekstje op mn osje :c Maar Pale is wel smexy <3 |
|
| |
~L 28 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 nov 2014 - 17:41 | |
| Iemand een topicje met Phantom? :3 |
|
| |
Tamar 70 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 nov 2014 - 17:42 | |
| Good evening ~
Waarom kan het zo moeilijk zijn om net die kat te vinden die je zoekt? Ik dacht dat er genoeg grijze tabby's op de wereld waren. |
|
| |
Daan ♫ 565 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 nov 2014 - 17:43 | |
| Soof je topic's staan er!
@Phantom, ik heb Sparrow altijd openstaan voor topics. Maak jij? |
|
| |
202 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 nov 2014 - 17:44 | |
| Kan iemand mijn os verkleinen? ;A Anders moet ik 'm forever in een spoiler hebben. |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 nov 2014 - 17:46 | |
| Jamie, moet je gewoon ff het font downloaden op je harde schijf, picmoney sluiten en weer heropenen. Normaal gezien zou hij er dan moeten tussen staan bij je eigen lettertypes ^^
*Gaat verder met stamboom ;3* Zijn er trouwens Windclanners (evt een klein groepje) die willen joinen in het topic met silvergale? *merk nu pas op dak opt verkeerde acc zit xd* |
|
| |
~L 28 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 nov 2014 - 17:46 | |
| - Arcanewish schreef:
- Soof je topic's staan er!
@Phantom, ik heb Sparrow altijd openstaan voor topics. Maak jij? Sure :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 nov 2014 - 17:47 | |
| Event aangemaakt. Verwacht er niet veel van,maar ik kan het altijd proberen |
|
| |
Jamie~ 264 Actief “If I was bound for hell, let it be hell. No more false heavens. No more damned magic. You hate me and I hate you. We’ll see who hates best. But first, first I will destroy your hatred. Now. My hate is colder, stronger, and you’ll have no hate to warm yourself. You will have nothing.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 nov 2014 - 17:47 | |
| Pale ziet er nu goed uit, al is mn os wat gelig x)
Daan, topicje Ace x Arcane? ^^
Assie, ik ga het proberen :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 nov 2014 - 17:48 | |
| Pale is nice jams c: die ogen <33 - dit <33:
Zou het graag op fb plaatsen, maar ben bang van m'n klasgenoten hun reactie ;3 |
|
| |
202 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 nov 2014 - 17:48 | |
| - Slenderstep schreef:
- Jamie, moet je gewoon ff het font downloaden op je harde schijf, picmoney sluiten en weer heropenen. Normaal gezien zou hij er dan moeten tussen staan bij je eigen lettertypes ^^
*Gaat verder met stamboom ;3* Zijn er trouwens Windclanners (evt een klein groepje) die willen joinen in het topic met silvergale? *merk nu pas op dak opt verkeerde acc zit xd* Ik heb Winterwolf als windclanner. Welk topic? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 nov 2014 - 17:49 | |
| |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 nov 2014 - 17:51 | |
| @Jamie, als jij maakt (A) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 nov 2014 - 17:54 | |
| Assie, Thx :') En het is niet gelukt :c Ik ben op dafont gegaan, zocht pixel-love op, klikte downloaden, opende picmonkey, klikte yours, zocht bij de p en onderaan, niks :c
Daan, is goed, ik switch zo naar Ace c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 nov 2014 - 17:57 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|