|
|
~L 28 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 nov 2014 - 17:59 | |
| |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 nov 2014 - 18:00 | |
| Jamie, vreemd. Bij mij doet ie et wel altijd op die manier
*Sigh* ik kom er dus achter dat ik 50 euro aan m'n tante moet betalen omdat ze de tickets heeft aangekocht voor mij. Tja, dat zal dus geen tatoeage zijn dus :/ |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 nov 2014 - 18:12 | |
| |
|
| |
58 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 nov 2014 - 18:15 | |
| - Palekit, schreef:
- Omg, ik heb een goed bewerkbaar plaatje gevonden c: Ik kan alleen geen fronts downloaden op picmonkey dus geen tekstje op mn osje :c Maar Pale is wel smexy <3
je mag mij een link van Dafont sturen en wat je wil waar wil ik het wel doen voor je. mn programma staat nu toch open |
|
| |
Jamie~ 264 Actief “If I was bound for hell, let it be hell. No more false heavens. No more damned magic. You hate me and I hate you. We’ll see who hates best. But first, first I will destroy your hatred. Now. My hate is colder, stronger, and you’ll have no hate to warm yourself. You will have nothing.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 nov 2014 - 18:25 | |
| - Finalkit schreef:
- Palekit, schreef:
- Omg, ik heb een goed bewerkbaar plaatje gevonden c: Ik kan alleen geen fronts downloaden op picmonkey dus geen tekstje op mn osje :c Maar Pale is wel smexy <3
je mag mij een link van Dafont sturen en wat je wil waar wil ik het wel doen voor je. mn programma staat nu toch open Jeej :3 Als het past dit tekstje met pixel-love *klik*: Many nights we pray With no proof anyone could hear In our hearts a hopeful song We barely understood Now we are not afraid Although we know there's much to fear We were moving mountains long Before we knew we could En anders gewoon Palekit in dit *klik* |
|
| |
86 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 nov 2014 - 18:36 | |
| Net achtergekomen dat ik het been van het paard niet had meegenomen Gewoon bijgeplakt...XD |
|
| |
58 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 nov 2014 - 18:51 | |
| - Palekit, schreef:
- Finalkit schreef:
- Palekit, schreef:
je mag mij een link van Dafont sturen en wat je wil waar wil ik het wel doen voor je. mn programma staat nu toch open Jeej :3
Als het past dit tekstje met pixel-love *klik*: Many nights we pray With no proof anyone could hear In our hearts a hopeful song We barely understood Now we are not afraid Although we know there's much to fear We were moving mountains long Before we knew we could
En anders gewoon Palekit in dit *klik* moet nog 2 sheetjes maken dan ben je aan de beurt :p |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 nov 2014 - 19:04 | |
| OMG O-O Weet je, de laatste weken hebben me echt veel shocks bezorgd x'D |
|
| |
Jamie~ 264 Actief “If I was bound for hell, let it be hell. No more false heavens. No more damned magic. You hate me and I hate you. We’ll see who hates best. But first, first I will destroy your hatred. Now. My hate is colder, stronger, and you’ll have no hate to warm yourself. You will have nothing.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 nov 2014 - 19:07 | |
| - Snowdrop schreef:
- OMG O-O
Weet je, de laatste weken hebben me echt veel shocks bezorgd x'D Wat is er gebeurt? xD |
|
| |
| |
| - Palekit, schreef:
- Snowdrop schreef:
- OMG O-O
Weet je, de laatste weken hebben me echt veel shocks bezorgd x'D Wat is er gebeurt? xD What happend? Mmm, pudding was lekker <'3 |
|
| |
58 Actief
| |
| bo dat lettertype heet Anyk xD
sorry xD net sheetje gemaakt er mee |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 nov 2014 - 19:09 | |
| - Fawnstep schreef:
- Palekit, schreef:
- Snowdrop schreef:
- OMG O-O
Weet je, de laatste weken hebben me echt veel shocks bezorgd x'D Wat is er gebeurt? xD What happend?
Mmm, pudding was lekker <'3 Vandaag was die verassing... Ik ben gaan karten in een profesionele arena met mn bff's en een paar goede vrienden en ik heb toen... Een auto gekregen :3 Omg, mensen willen me gwn een hartaanval bezorgen x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 nov 2014 - 19:09 | |
| - Snowdrop schreef:
- Fawnstep schreef:
- Palekit, schreef:
- Snowdrop schreef:
- OMG O-O
Weet je, de laatste weken hebben me echt veel shocks bezorgd x'D Wat is er gebeurt? xD What happend?
Mmm, pudding was lekker <'3 Vandaag was die verassing... Ik ben gaan karten in een profesionele arena met mn bff's en een paar goede vrienden en ik heb toen... Een auto gekregen :3 Omg, mensen willen me gwn een hartaanval bezorgen x'D Oooooh awesome en gefeliciteerd <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 nov 2014 - 19:10 | |
| - Snowdrop schreef:
- Fawnstep schreef:
- Palekit, schreef:
- Snowdrop schreef:
- OMG O-O
Mmm, pudding was lekker <'3 Vandaag was die verassing... Ik ben gaan karten in een profesionele arena met mn bff's en een paar goede vrienden en ik heb toen... Een auto gekregen :3 Omg, mensen willen me gwn een hartaanval bezorgen x'D Awesome! =D Zulke hartaanvallen zijn goed xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 nov 2014 - 19:13 | |
| Ja eerst dit met Snow en nu dit... :'D En ook het nieuws dat mn pa thuis blijft van China <'3 Voor het eerst in mn leven kan ik hem bellen c: Ik voel me echt zo happy atm, mensen zijn echt veel te vriendelijk tegen me x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 nov 2014 - 19:15 | |
| - Snowdrop schreef:
- Ja eerst dit met Snow en nu dit... :'D En ook het nieuws dat mn pa thuis blijft van China <'3 Voor het eerst in mn leven kan ik hem bellen c:
Ik voel me echt zo happy atm, mensen zijn echt veel te vriendelijk tegen me x'D Je zal flink wat goeds moeten hebben gedaan met karma xD Je hebt vast verdient ^^ |
|
| |
58 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 nov 2014 - 19:18 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 nov 2014 - 19:25 | |
| |
|
| |
58 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 nov 2014 - 19:27 | |
| zo iedereen die een hoversheet had aangevraagd ze zijn (hopelijk) allemaal klaar |
|
| |
Ez 916 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 nov 2014 - 19:41 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |