|
|
Gabs 401
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 okt 2014 - 22:37 | |
| |
|
| |
Anouk 461 Actief We will rise like the break of a new dawn
| |
| Ahw tja Ezz...
Zo ver ik weet wel Tamar |
|
| |
Ezz 907 Afwezig
| |
| Tamar; Ja, het kan een niet-bespeelde KP zijn, of een KP die wel bespeelt wordt, zolang je bij de Ceremonieaanmeldiging een topiclink kan opgeven waar je kat een KP vermoord |
|
| |
Tamar 47 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 okt 2014 - 22:38 | |
| |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 okt 2014 - 22:39 | |
| Hallo Tamar (: Welcome Back!
Sooo, Emma heeft weer een computer! |
|
| |
Ezz 907 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 okt 2014 - 22:39 | |
| Hi Emma ^-^
Gaan we nog een nieuw Tallberry topic doen? |
|
| |
Kiki 1666 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 okt 2014 - 22:40 | |
| Ik heb m'n buikje vol met sushi C: |
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 okt 2014 - 22:40 | |
| Hey Gaby, Ik vind het niet bepaald leuk dat je in je topic van Battlepaw net doet alsof Breaking hem haat en hem niet op komt zoeken. Zelf weet je best dat ze zo niet is en Battle juist haar meest geliefde kitten is. Ja ze heeft ook problemen en shit nu en ze gaat zwaar richting gewoon Mousedung up in the head zijn maar nog altijd zal ze altijd aan haar kits denken en ze echt niet in de steek laten. Ik vind het geen probleem als je hem laat denken dat ze hem in de steek laat maar zeg niet dat ze niet is langs geweest ofzo oke. Doen we gewoon dat ze wel kwam als hij sliep. x Mimshh |
|
| |
182 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 okt 2014 - 22:41 | |
| - Dawnkit.. schreef:
- Ik wil ook slapen want ik moet er morgeb om kwart voor acht uit maar ik zit "gezellig" bij mn familie waar niemand is om mee te praten
Hee Anouk, je profielfoto van Dawnkit is al in gebruik door Lola ^^" Je zou eventueel kunnen vragen of je hem mag gebruiken maar anders moet je hem even veranderen... |
|
| |
Ezz 907 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 okt 2014 - 22:42 | |
| Lolo, Lola heeft een ander plaatje voor dr setje |
|
| |
182 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 okt 2014 - 22:43 | |
| - Bane schreef:
- Even een vraagje over de BC; Young Ones hebben nog geen halsband toch? Klopt het dat ze, om een Member te worden en een halsband te krijgen, een kittypet moeten doden, en dat dat dus na hun trainingen is?
Klopt! |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 okt 2014 - 22:44 | |
| Hey Ezz (: Sure ^^ herinner me er morgen aan, dan maak ik hem voor je ;') |
|
| |
182 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 okt 2014 - 22:44 | |
| |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 okt 2014 - 22:46 | |
| - Breakingdawn schreef:
- Hey Gaby,
Ik vind het niet bepaald leuk dat je in je topic van Battlepaw net doet alsof Breaking hem haat en hem niet op komt zoeken. Zelf weet je best dat ze zo niet is en Battle juist haar meest geliefde kitten is. Ja ze heeft ook problemen en shit nu en ze gaat zwaar richting gewoon Mousedung up in the head zijn maar nog altijd zal ze altijd aan haar kits denken en ze echt niet in de steek laten. Ik vind het geen probleem als je hem laat denken dat ze hem in de steek laat maar zeg niet dat ze niet is langs geweest ofzo oke. Doen we gewoon dat ze wel kwam als hij sliep.
x Mimshh Ben alleen te lui om mijn post op dit moment aan te passen, maar is prima. Vraag ik wel aan Iro of Future hem kan tegenspreken. -Gab |
|
| |
Ezz 907 Afwezig
| |
| Okay Emma ^-^
Lolo, oh sorry, daarstraks was het een ander *hides*
Ik ga afsluiten en eten zoeken, tot morgen <3 |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| EEEY PEEEPZZZZ
Kiki, why didn't you share with me ;-; |
|
| |
182 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 okt 2014 - 22:47 | |
| Ezz maakt niet uit *hugt* Tot morgen!
@Tezz, geen sushi voor Sushi >:')
Laatst aangepast door Royal op vr 24 okt 2014 - 22:48; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Anouk 461 Actief We will rise like the break of a new dawn
| |
| De vorige keer dat ik keek (nadat ik dit setje had) had Lola vgm een andere... |
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| - Snowcrystal schreef:
- Breakingdawn schreef:
- Hey Gaby,
Ik vind het niet bepaald leuk dat je in je topic van Battlepaw net doet alsof Breaking hem haat en hem niet op komt zoeken. Zelf weet je best dat ze zo niet is en Battle juist haar meest geliefde kitten is. Ja ze heeft ook problemen en shit nu en ze gaat zwaar richting gewoon Mousedung up in the head zijn maar nog altijd zal ze altijd aan haar kits denken en ze echt niet in de steek laten. Ik vind het geen probleem als je hem laat denken dat ze hem in de steek laat maar zeg niet dat ze niet is langs geweest ofzo oke. Doen we gewoon dat ze wel kwam als hij sliep.
x Mimshh Ben alleen te lui om mijn post op dit moment aan te passen, maar is prima. Vraag ik wel aan Iro of Future hem kan tegenspreken. -Gab je hoeft nu niets aan te passen maar voor in gevolg thanks c: |
|
| |
182 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 okt 2014 - 22:50 | |
| - Dawnkit.. schreef:
- De vorige keer dat ik keek (nadat ik dit setje had) had Lola vgm een andere...
Oh, ik dacht dat ze die al langer had, mail haar anders even om te kijken wie hem eerder had ^^" *schaamt zich* |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|