We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Het was maar een vingerstek en het was in Oostende x'D En we hebben de bloedgroep van 'anonieme personen' moeten bepalen omdat er een paar niet tegen naalden kunnen. Zat ik lekker alle labels van het bloed te bekijken en begon onze lesgever te flippen en te roepen dat dat 'Beroepsgeheim' was xD Lol, moet je niet doen, begin ik ze lekker allemaal te bekijken >3
Mm nu moet ik nog een manier vinden hoe ik toch aan tickets kan geraken ;3 Ik vertrouw het niet zo als ik het aan m'n pa zou vragen om tot vannacht op te blijven, dus tja :/
bo;; join the club c: Still, its better being low in blood than high xD
Ik heb ineens zo veel ideeën voor WotF, ik ga ze nu ook nog eens uittypen ook, want anders vergeet ik ze xD Misschien moet ik de naam WotF ook maar eens veranderen... neh, dan moet ik de lay-out ook weer aanpassen en daar heb k geen zin in xD
Dimlight
StarClan
Bo2 221 Actief " So let's be sinners to be saints "
Maar Gen, vanaf 70 mg / dL is het te laag x'D Dan kan je licht in je kop worden en soms wel eens duizelig zijn en zelfs de symptomen krijgen van als je teveel hebt gedronken x'D ... en dat heb ik vaak... Te vaak x'D Well, dat betekend meer suiker >D Heheheheh >'3
hmm heeft er iemand zin om twee banners te maken (voor halloween en kerstmis)? keb geen zin om te zitten prutsen, want heb nog wat werk te doen ;3
Bo;; hehe je hoeft het niet uit te leggen hoor ;p het enige wat ik weet is dat ik nu geen marathon moet lopen (en aan de drank zitten) of ik weer eens een epilepsie aanval krijg ;3 (vroeger had ik zodanig lage bloeddruk dat ik gewoon daardoor zon aanval kreeg)
Dimlight
StarClan
Bo2 221 Actief " So let's be sinners to be saints "
Ik heb altijd een veel te lage bloeddruk gehad, best lastig. xD Heb soms van die momenten dat alles mega duizelig word en ik even moet zitten of gaan liggen.
Dawnsky
Member
Anouk 461 Actief We will rise like the break of a new dawn
Zout. Meer zout. Niet suiker. Tenminste, dat zei de dokter tegen mijn zus, die ook een te lage bloeddruk heeft. Hoewel ik die dokter er van verdenk gesponsord te zijn door Cup-a-soup, aangezien ze daar gelijk over begon. En verder als advies mee gaf om maar eens op "lage bloeddruk" te googelen. x'D Sommige dokteren zijn zó professioneel.
Ik heb ook een lage bloeddruk, maar waarschijnlijk niet te laag xD Mijn moeder en haar zussen hebben het ook. Ik ben vaak als ik opsta van mijn bed of de bank of whatever duizelig en dan moet ik mij altijd ergens aan vastklampen omdat ik bang ben dat ik val :'D