|
|
Yanthe 277 Actief
Terror Claws
| CAT'S PROFILEAge: 26moons. I'm getting older and stronger. This white tom-cat is getting fearded in no time.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 okt 2014 - 22:51 | |
| Vinal gooit zich in het aot... |
|
| |
182 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 okt 2014 - 22:51 | |
| Meh niemand reageert op m'n topics :c |
|
| |
Anouk 461 Actief We will rise like the break of a new dawn
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 okt 2014 - 22:52 | |
| - Royal schreef:
- Dawnkit.. schreef:
- De vorige keer dat ik keek (nadat ik dit setje had) had Lola vgm een andere...
Oh, ik dacht dat ze die al langer had, mail haar anders even om te kijken wie hem eerder had ^^" *schaamt zich* No worries heb ik al gedaan want het zou ook kunnen dat ik weer gek word ^^ |
|
| |
Tamar 47 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 okt 2014 - 22:54 | |
| |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 okt 2014 - 23:00 | |
| - W.I.P. :
bijna klaar dus c: |
|
| |
Tamar 47 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 okt 2014 - 23:02 | |
| |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 okt 2014 - 23:03 | |
| - Breakingdawn schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Breakingdawn schreef:
- Hey Gaby,
Ik vind het niet bepaald leuk dat je in je topic van Battlepaw net doet alsof Breaking hem haat en hem niet op komt zoeken. Zelf weet je best dat ze zo niet is en Battle juist haar meest geliefde kitten is. Ja ze heeft ook problemen en shit nu en ze gaat zwaar richting gewoon Mousedung up in the head zijn maar nog altijd zal ze altijd aan haar kits denken en ze echt niet in de steek laten. Ik vind het geen probleem als je hem laat denken dat ze hem in de steek laat maar zeg niet dat ze niet is langs geweest ofzo oke. Doen we gewoon dat ze wel kwam als hij sliep.
x Mimshh Ben alleen te lui om mijn post op dit moment aan te passen, maar is prima. Vraag ik wel aan Iro of Future hem kan tegenspreken. -Gab je hoeft nu niets aan te passen maar voor in gevolg thanks c: Maar als ik het ook mag zeggen is er ook iets wat ik atm ook niet leuk vind. Weetje ik vind het prima wat je nu plant met Breaking maar ik had het best mogen weten omdat Bloodsmasher de partner is/was van Holly Ik snap dat het Tiny haar chars zijn en het maakt me niet uit, ik ben er niet blij mee dat er niks aan mij gevraagd werd. |
|
| |
182 Actief
| |
| |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 okt 2014 - 23:04 | |
| thnx both ^^
Wss zal ik verder werken totdat het af is ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 okt 2014 - 23:05 | |
| @Assie awesome brehh, Hearty looks really saad <3 |
|
| |
Mims is a nice girl don't hit T_T (ya can hit on her if ya wantc:) 151 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 okt 2014 - 23:06 | |
| - Snowcrystal schreef:
- Breakingdawn schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Breakingdawn schreef:
- Hey Gaby,
Ik vind het niet bepaald leuk dat je in je topic van Battlepaw net doet alsof Breaking hem haat en hem niet op komt zoeken. Zelf weet je best dat ze zo niet is en Battle juist haar meest geliefde kitten is. Ja ze heeft ook problemen en shit nu en ze gaat zwaar richting gewoon Mousedung up in the head zijn maar nog altijd zal ze altijd aan haar kits denken en ze echt niet in de steek laten. Ik vind het geen probleem als je hem laat denken dat ze hem in de steek laat maar zeg niet dat ze niet is langs geweest ofzo oke. Doen we gewoon dat ze wel kwam als hij sliep.
x Mimshh Ben alleen te lui om mijn post op dit moment aan te passen, maar is prima. Vraag ik wel aan Iro of Future hem kan tegenspreken. -Gab je hoeft nu niets aan te passen maar voor in gevolg thanks c: Maar als ik het ook mag zeggen is er ook iets wat ik atm ook niet leuk vind. Weetje ik vind het prima wat je nu plant met Breaking maar ik had het best mogen weten omdat Bloodsmasher de partner is/was van Holly Ik snap dat het Tiny haar chars zijn en het maakt me niet uit, ik ben er niet blij mee dat er niks aan mij gevraagd werd. Hm ja snap ik. Ik heb het eigenlijk een beetje voor de grap met Tineke op school overlegd en heb er niet echt meer stil bij gestaan met Bloody xD Sawry daarvoor >< Btw gewoon. Als je wil kunnen we eens topic doen bedoel we hebben nog best wel veel banden met chars met elkaar so yeah xd |
|
| |
182 Actief
| |
| |
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 okt 2014 - 23:07 | |
| Gabs, hehe jah, ik wist eerst niet zeker hoe ik h'm zou doen, en toen kwam plots dat face in me op xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 okt 2014 - 23:09 | |
| - Lightbringer schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Breakingdawn schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Breakingdawn schreef:
- Hey Gaby,
x Mimshh Ben alleen te lui om mijn post op dit moment aan te passen, maar is prima. Vraag ik wel aan Iro of Future hem kan tegenspreken. -Gab je hoeft nu niets aan te passen maar voor in gevolg thanks c: Maar als ik het ook mag zeggen is er ook iets wat ik atm ook niet leuk vind. Weetje ik vind het prima wat je nu plant met Breaking maar ik had het best mogen weten omdat Bloodsmasher de partner is/was van Holly Ik snap dat het Tiny haar chars zijn en het maakt me niet uit, ik ben er niet blij mee dat er niks aan mij gevraagd werd. Hm ja snap ik. Ik heb het eigenlijk een beetje voor de grap met Tineke op school overlegd en heb er niet echt meer stil bij gestaan met Bloody xD Sawry daarvoor ><
Btw gewoon. Als je wil kunnen we eens topic doen bedoel we hebben nog best wel veel banden met chars met elkaar so yeah xd Oke, en ik heb er geen probleem mee, doe op dit moment niet al teveel met Blood. En ik weet gelukkig hoe Tiny is Ik heb eigenlijk naar je killer zoek topic gekeken en ik heb interesse voor Dangerdance als hij echt dood moet. en anders noem je wat op, ik kan met een hoop wel posten @Assie But it's him (: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 okt 2014 - 23:12 | |
| Laat me raden dat zou je willen doen met Snowkiller dan? XD God dan moet ik daar wel echt over na denken hoor Snowie is awesome c:
En noem maar op. Breakie heb ik atm wel aardig wat posts dus die dan niet maar de andere zijn allemaal open dus Sinpaw, Rowanpaw, Wolverinebite of Lightbringer tenzij je echt wil want Breakie houd van liefde xDDD |
|
| |
10 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 okt 2014 - 23:14 | |
| Zo veel accounts die leuk zijn en een actief leven verdienen ;w; |
|
| |
307 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 okt 2014 - 23:19 | |
| Breaking is Wretched vergeten ;-; |
|
| |
321
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 okt 2014 - 23:20 | |
| Nou nee, die heeft al een ego van hier tot tokio, gezien hij zich ziet als de moordenaar van Firestar, waar hij trots op is. Ik wilde deze meid in de lucht steken, een oud bekende namelijk. Een die uit is op wraak
Hmm, post zelf niet met Bone, en Battle is niet echt veel nuttigs mee te doen. Flame heb ik geen zin in, Whisper wil ik gaan inzetten voor klimlessen, en die post op het moment het lekkerst maar kan ook wel met Snowcrystal, die heeft al een tijd geen topic gehad. Tenzij je Break x Tolly wil |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 okt 2014 - 23:21 | |
| - Wretchedpaw schreef:
- Breaking is Wretched vergeten ;-;
Ssssttt ik ben tired >< ik ga in bed jongens ben nog ff op mob wss maar anders spreek ik jullie morgen <3 Gaby pm maar ff wie en wie je wil en dan maak ik morgen wel topic of post ik op jou ofzo xd |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|