|
|
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 okt 2014 - 11:05 | |
| Dan wordt ze helemaal happy =D |
|
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 okt 2014 - 11:26 | |
| School etaleren ik faal zo hard xD snap niet hoe Moon deze richting kan hebben gekozen ._.
Wil iemand topicje met Lightbringer Wolverinebite, Sinpaw of Rowanpaw? C: Heb te veel met Breakingdawn xD |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 okt 2014 - 11:45 | |
| - Creamypaw schreef:
- Dan wordt ze helemaal happy =D
Echt wel! Miss dat ik er iets voor ga openen en wellicht een klein event zelf van maken xD Happy Whisper is gewoon geweldig om mee te posten |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 okt 2014 - 11:48 | |
| Gheghe, cool wat Creamypaw allemaal los kan maken. Hij zal er in ieder geval bij zijn als dat mag . |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 okt 2014 - 11:57 | |
| Creamy is gewoon te awesome voor RC xD Dat mag vast wel (: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 okt 2014 - 12:28 | |
| Haha |
|
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 okt 2014 - 12:31 | |
| Iemand met een RC warrior die Break's hart wil breken? Ze moet horen dat Stormfrost foetsie is en niet mewr terug komt en hij vreemdgegaan is op haar met Hollystar en daarbij Wolverinebite heeft gekregen c; Dat heeft Storm aan die kat verteld Iemand zin in drama? |
|
| |
392 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 okt 2014 - 13:06 | |
| BAD HAIR DAY? MORE LIKE BIRDSNEST ON HEAD DAY GODDAMNIT WHERE'S MY BEANIE
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 okt 2014 - 13:14 | |
| En toen begon de irritatie weer op te lopen |
|
| |
Bo~ 530 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 okt 2014 - 13:25 | |
| - Sinpaw schreef:
- Iemand met een RC warrior die Break's hart wil breken?
Ze moet horen dat Stormfrost foetsie is en niet mewr terug komt en hij vreemdgegaan is op haar met Hollystar en daarbij Wolverinebite heeft gekregen c; Dat heeft Storm aan die kat verteld Iemand zin in drama? Haar tante Leafbreeze? Leafbreeze kan der dan ook meteen troosten en shizzle <3 {Breaking is ouder dan Leaf, maar don't care. Ze blijft tante x'D} |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 okt 2014 - 13:25 | |
| *Hugs Losty* Waarom moet ik jouw neglecten :c |
|
| |
Bo~ 530 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 okt 2014 - 13:26 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 okt 2014 - 13:29 | |
| - Heatherpaw schreef:
- Sinpaw schreef:
Ze moet horen dat Stormfrost foetsie is en niet mewr terug komt en hij vreemdgegaan is op haar met Hollystar en daarbij Wolverinebite heeft gekregen c; Dat heeft Storm aan die kat verteld Iemand zin in drama? Haar tante Leafbreeze? Leafbreeze kan der dan ook meteen troosten en shizzle <3 {Breaking is ouder dan Leaf, maar don't care. Ze blijft tante x'D} Yespleaseeeh wil jij openen |
|
| |
Bo~ 530 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 okt 2014 - 13:29 | |
| - Sinpaw schreef:
- Heatherpaw schreef:
- Sinpaw schreef:
Ze moet horen dat Stormfrost foetsie is en niet mewr terug komt en hij vreemdgegaan is op haar met Hollystar en daarbij Wolverinebite heeft gekregen c; Dat heeft Storm aan die kat verteld Iemand zin in drama? Haar tante Leafbreeze? Leafbreeze kan der dan ook meteen troosten en shizzle <3 {Breaking is ouder dan Leaf, maar don't care. Ze blijft tante x'D} Yespleaseeeh wil jij openen Is goed ^-^ Maakt het uit waar? EDIT;; wowowowowow Heatherpaw is in de RPG 6 maanden, maar in het echt iig ook 8) Ze is op 05-04-'14 aangemaakt xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 okt 2014 - 13:30 | |
| |
|
| |
Bo~ 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 okt 2014 - 13:38 | |
| |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 okt 2014 - 13:40 | |
| @Miem; geef je me nog wel een seintje over het Medicine topic Breaking & Honey? :'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 okt 2014 - 13:53 | |
| @Q jup als je wil ga ik die zo maken c: |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 okt 2014 - 13:57 | |
| @Miem; Oh mag :') Al zullen mn posts niet al te lang zijn, if you don't mind xD En eerst Honey's setje aanpassen xD |
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 okt 2014 - 14:00 | |
| Je vraagt aan mijnof ik dat erg vind? XD Ik hou van korte posts en ziy nu op mn mob dus zijn al helemaal derp. Ik ga posten maar moet wss eerst nog even presenteren :/ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|