|
|
Jeltjee 501 Actief If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 okt 2014 - 20:51 | |
| *komt chat binnen* Zo, dit forum neemt mijn leven over zeg. Ik wilde zo laatst zeggen tegen mijn vriendin: 'De bruggers mogen het terrein van de school niet af in de pauze'. Ik zei: 'De bruggers mogen het territorium van de school niet af in de pauze'. Rawrr :3 *gaat weer weg* |
|
| |
216 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 okt 2014 - 20:52 | |
| @Jellybean {?} SO TRUE! Ik zat eerst op zo'n meidenforum waar je dan "gezellig" kon praten en zo maar het is hier veel leuker!
EDIT: YES MIJN NAAM IS GEKLEURD ♥ |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 okt 2014 - 20:53 | |
| - Acepaw schreef:
- Ik heb het gevoel dat ik heel inactief ben ;-; Alleen heeft Ace niet zo veel topics nu en heb ik geen ander actief account
Misschien een topic Silent x Soft? Om er voor ons beide weer wat activiteit in te blazen! :'3 |
|
| |
Eeevvyyhhh 551 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ♡ Not yet forgotten... My star still shines...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 okt 2014 - 20:54 | |
| Oh mousedung! Doet me denken aan die post met Mintpool, Jam *shame* WACHT HIER NIET VERROEREN IK POST
@Jeltje: OMG DAT Ik zag vanochtend een vrouw met een paarse regenjas. Het enige wat ik dacht was: Dat is dezelfde kleur als die van de StarClankarakters xD |
|
| |
Doelinstellingen(Aims) 1886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 okt 2014 - 20:54 | |
| Hoi Lolo!
Firestar is inderdaad de pijp uitgegaan...Gelukkig is er nu Firekit, een klein rood schattig poesje wat de clan gaat veroveren. Ik ga posten,maar ik heb niet veel tijd.
@Clouddust Lol. Moest vandaag de roosters voor de rest van mijn klas kopiëren thuis.-Ik ben te goed voor die school...- |
|
| |
216 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 okt 2014 - 20:55 | |
| Wie wil er een topic met Omen :3 |
|
| |
Jeltjee 501 Actief If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 okt 2014 - 20:55 | |
| - Iciclespirit schreef:
- Oh mousedung! Doet me denken aan die post met Mintpool, Jam *shame*
WACHT HIER NIET VERROEREN IK POST
@Jeltje: OMG DAT Ik zag vanochtend een vrouw met een paarse regenjas. Het enige wat ik dacht was: Dat is dezelfde kleur als die van de StarClankarakters xD haha lol XD WACHT WACHT WACHT OMG IK OMG FIRESTAR IS DOOD? IN DAT TOPIC GEVECHT DING? OWMAIGAWD SOMEONE EXPLAIN WHY FIRESTAR IS FIREKIT NOW PLEASE |
|
| |
Bunny 462 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 okt 2014 - 20:56 | |
| OMG ISA I MISSED YOU angel mag warrior worden btw (a) en ik moet gaan, byebye, tot morgen ^^ |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| ;; Isa Is goed howr ^^ Silent moet een update, ik weet niet eens hoe oud ze is en of ze al kan kijken/praten *shame on me*
;; Evy Sowwy, ik ga me vervoeren >3 |
|
| |
| |
| - Omen schreef:
- Wie wil er een topic met Omen :3
ME ME ME ME ME |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 okt 2014 - 20:57 | |
| Waarom ben ik buiten mezelf als er twee reacties zijn op m'n topic? |
|
| |
- EVELYNN IS TO TERRIFY YOUR TOPICS - 50
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 okt 2014 - 20:57 | |
| - Acepaw schreef:
- ;; Isa
Is goed howr ^^ Silent moet een update, ik weet niet eens hoe oud ze is en of ze al kan kijken/praten *shame on me*
;; Evy Sowwy, ik ga me vervoeren >3 NEEEEIIIIIINN Okay doe dan ook maar *mokt in hoekje* x'D Bye Buns! |
|
| |
216 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 okt 2014 - 20:58 | |
| - Clouddust schreef:
- Omen schreef:
ME ME ME ME ME YAY zou jij hem aan willen maken? :DD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 okt 2014 - 20:58 | |
| - Omen schreef:
- Clouddust schreef:
- Omen schreef:
ME ME ME ME ME YAY zou jij hem aan willen maken? :DD JAAA LEEEUK |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 okt 2014 - 20:59 | |
| Heb het druk...En een halfuurtje maar.
|
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 okt 2014 - 21:01 | |
| - Daykit\" schreef:
- OMG ISA
I MISSED YOU angel mag warrior worden btw (a) en ik moet gaan, byebye, tot morgen ^^ Bunnyyyyy <'3 Noooo, kleine Angel wordt groot.. D: Naja, ik ga er aanmelden voor de ceremonie. Jamie ;; Naja, ik wil binnenkort een topic maken waarin iedereen van het nestje zich kan melden zodat ik kan kijken wie er nog actief zijn. Daarna wil ik ze graag apprentice laten worden. Maar ik moet nog even met Dieuw overleggen. Maar ze zij nu dus rond de 3/4 manen ^^ Wie maakt? xD |
|
| |
216 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 okt 2014 - 21:01 | |
| - Clouddust schreef:
- Omen schreef:
- Clouddust schreef:
- Omen schreef:
ME ME ME ME ME YAY zou jij hem aan willen maken? :DD JAAA LEEEUK YAASSSSSSSSS MAAR IK MOET WEL JE NAAM WETEN :3 |
|
| |
Anni-Sensei 137 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 okt 2014 - 21:02 | |
| "Ik moet stoppen" zei ik terwijl ik NeXT episode klikte
DAMMIT IRO NU BEN IK VERSLAAFD AAN MN D: |
|
| |
Yanthe 904 Actief Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 okt 2014 - 21:03 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 okt 2014 - 21:04 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|