|
|
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 okt 2014 - 21:51 | |
| Assie: Volgens mij zijn die niet toegestaan. Gewoon weg omdat ze half wilde katten zijn en misschien echt alleen als kittypet. |
|
| |
216 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 okt 2014 - 21:53 | |
| |
|
| |
Jeltje 204 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 okt 2014 - 21:53 | |
| Ik ga iedereen stalken nu *stalks everybody* |
|
| |
216 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 okt 2014 - 21:55 | |
| |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 okt 2014 - 21:56 | |
| |
|
| |
Jeltje 204 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 okt 2014 - 21:56 | |
| - Omen schreef:
- *stalks back*
zo gedurfd, gedurfd! niemand durft mij terug te stalken (ok das niet waar maar laat me XD) EDIT: suddenly remembers a song: HET REGENT HET REGENT DE PANNETJES WORDEN NAT ETC WHATEVER Het onweert hier zelfs met bliksem xD 'Het lijkt wel alsof er allemaal camera's zijn die foto's maken!' aldus mijn broertje ;3 |
|
| |
.: Seven :. 362 Actief “Life is an echo, what you send out comes back”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 okt 2014 - 21:58 | |
| - Ravenfeather schreef:
- Omen schreef:
- *stalks back*
zo gedurfd, gedurfd! niemand durft mij terug te stalken (ok das niet waar maar laat me XD)
EDIT: suddenly remembers a song: HET REGENT HET REGENT DE PANNETJES WORDEN NAT ETC WHATEVER Het onweert hier zelfs met bliksem xD 'Het lijkt wel alsof er allemaal camera's zijn die foto's maken!' aldus mijn broertje ;3 Waarom lach ik hierom x'D |
|
| |
216 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 okt 2014 - 21:59 | |
- Omen schreef:
- *stalks back*
zo gedurfd, gedurfd! niemand durft mij terug te stalken (ok das niet waar maar laat me XD)
EDIT: suddenly remembers a song: HET REGENT HET REGENT DE PANNETJES WORDEN NAT ETC WHATEVER Het onweert hier zelfs met bliksem xD 'Het lijkt wel alsof er allemaal camera's zijn die foto's maken!' aldus mijn broertje ;3 "Ik durf alles, duh, ik ben da queen" ~ Omen Zeg tegen je broertje dat hij grappig is en dat hij vast heel goed op de foto staat :3 |
|
| |
Jeltje 204 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 okt 2014 - 22:00 | |
| - Omen schreef:
- Ravenfeather schreef:
- Omen schreef:
- *stalks back*
EDIT: suddenly remembers a song: HET REGENT HET REGENT DE PANNETJES WORDEN NAT ETC WHATEVER Het onweert hier zelfs met bliksem xD 'Het lijkt wel alsof er allemaal camera's zijn die foto's maken!' aldus mijn broertje ;3 "Ik durf alles, duh, ik ben da queen" ~ Omen
Zeg tegen je broertje dat hij grappig is en dat hij vast heel goed op de foto staat :3 tuurlijk joh *stalks omen XD* ok zal ik doen, hij zit hier op de laptop @Brokenecho omdat ik fk grappig ben duh |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 okt 2014 - 22:00 | |
| - Brokenecho schreef:
- Ravenfeather schreef:
- Omen schreef:
- *stalks back*
EDIT: suddenly remembers a song: HET REGENT HET REGENT DE PANNETJES WORDEN NAT ETC WHATEVER Het onweert hier zelfs met bliksem xD 'Het lijkt wel alsof er allemaal camera's zijn die foto's maken!' aldus mijn broertje ;3 Waarom lach ik hierom x'D Hier ook, constante flitsen gevolgd door klappen. Als het niet regent is het heerlijk om buiten te staan (: |
|
| |
Jeltje 204 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 okt 2014 - 22:01 | |
| - Snowcrystal schreef:
- Brokenecho schreef:
- Ravenfeather schreef:
- Omen schreef:
- *stalks back*
EDIT: suddenly remembers a song: HET REGENT HET REGENT DE PANNETJES WORDEN NAT ETC WHATEVER Het onweert hier zelfs met bliksem xD 'Het lijkt wel alsof er allemaal camera's zijn die foto's maken!' aldus mijn broertje ;3 Waarom lach ik hierom x'D Hier ook, constante flitsen gevolgd door klappen. Als het niet regent is het heerlijk om buiten te staan (: oh dat ga ik dus echt niet doen xD ik ben vandaag al lag geneoeg buiten geweest en nat geworden ;-; XD |
|
| |
216 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 okt 2014 - 22:02 | |
- Omen schreef:
- Ravenfeather schreef:
- Omen schreef:
- *stalks back*
EDIT: suddenly remembers a song: HET REGENT HET REGENT DE PANNETJES WORDEN NAT ETC WHATEVER Het onweert hier zelfs met bliksem xD 'Het lijkt wel alsof er allemaal camera's zijn die foto's maken!' aldus mijn broertje ;3 "Ik durf alles, duh, ik ben da queen" ~ Omen
Zeg tegen je broertje dat hij grappig is en dat hij vast heel goed op de foto staat :3 tuurlijk joh *stalks omen XD* ok zal ik doen, hij zit hier op de laptop
@Brokenecho omdat ik fk grappig ben duh "Zie je, iedereen is het met mij eens, ik ben gewoon fabbbb" ~ Omen EDIT: dit is echt een heeeeeeel lange quote
Laatst aangepast door Omen op di 21 okt 2014 - 22:02; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Hahaha, die storm is een paar uur geleden bij ons gepasseerd, ik was toen in de stal en al de paarden waren aan het doorslaan, ik dacht echt ff dat de poort eruit zou vliegen x'D En natuurlijk deed Bo daar niks aan x3 |
|
| |
| |
| - Snowcrystal schreef:
- Brokenecho schreef:
- Ravenfeather schreef:
- Omen schreef:
- *stalks back*
EDIT: suddenly remembers a song: HET REGENT HET REGENT DE PANNETJES WORDEN NAT ETC WHATEVER Het onweert hier zelfs met bliksem xD 'Het lijkt wel alsof er allemaal camera's zijn die foto's maken!' aldus mijn broertje ;3 Waarom lach ik hierom x'D Hier ook, constante flitsen gevolgd door klappen. Als het niet regent is het heerlijk om buiten te staan (: Ik heb dus het creepy-e (hoe de f zeg je dit) dat ik het omgekeerde heb. Buiten staan met regen zolang onweer maar niet erbij komt kijken |
|
| |
216 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 okt 2014 - 22:04 | |
| - Brokenecho schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Brokenecho schreef:
- Ravenfeather schreef:
- Omen schreef:
- *stalks back*
EDIT: suddenly remembers a song: HET REGENT HET REGENT DE PANNETJES WORDEN NAT ETC WHATEVER Het onweert hier zelfs met bliksem xD 'Het lijkt wel alsof er allemaal camera's zijn die foto's maken!' aldus mijn broertje ;3 Waarom lach ik hierom x'D Hier ook, constante flitsen gevolgd door klappen. Als het niet regent is het heerlijk om buiten te staan (: Ik heb dus het creepy-e (hoe de f zeg je dit) dat ik het omgekeerde heb. Buiten staan met regen zolang onweer maar niet erbij komt kijken Brokenecho doet een facepalm hahahahahahhahahaha |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 okt 2014 - 22:05 | |
- Snowcrystal schreef:
- Brokenecho schreef:
- Ravenfeather schreef:
- Omen schreef:
- *stalks back*
EDIT: suddenly remembers a song: HET REGENT HET REGENT DE PANNETJES WORDEN NAT ETC WHATEVER Het onweert hier zelfs met bliksem xD 'Het lijkt wel alsof er allemaal camera's zijn die foto's maken!' aldus mijn broertje ;3 Waarom lach ik hierom x'D Hier ook, constante flitsen gevolgd door klappen. Als het niet regent is het heerlijk om buiten te staan (: oh dat ga ik dus echt niet doen xD ik ben vandaag al lag geneoeg buiten geweest en nat geworden ;-; XD Ik vind het heerlijk om met onweer buiten te staan, ik hou ervan <3 @Annemeike Ik heb dus een absolute hekel aan in de regen staan xD tis koud! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 okt 2014 - 22:05 | |
| - Omen schreef:
- Brokenecho schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Brokenecho schreef:
- Ravenfeather schreef:
- Omen schreef:
- *stalks back*
EDIT: suddenly remembers a song: HET REGENT HET REGENT DE PANNETJES WORDEN NAT ETC WHATEVER Het onweert hier zelfs met bliksem xD 'Het lijkt wel alsof er allemaal camera's zijn die foto's maken!' aldus mijn broertje ;3 Waarom lach ik hierom x'D Hier ook, constante flitsen gevolgd door klappen. Als het niet regent is het heerlijk om buiten te staan (: Ik heb dus het creepy-e (hoe de f zeg je dit) dat ik het omgekeerde heb. Buiten staan met regen zolang onweer maar niet erbij komt kijken Brokenecho doet een facepalm hahahahahahhahahaha Ik niet, eerder de mensen die naar mij kijken xD Gaby@ Ik vind het heerlijk, niet het koude, maar je hebt er niet veel last van als je stil staat. Dan een hete douche nemen. Geweldig
Laatst aangepast door Brokenecho op di 21 okt 2014 - 22:06; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Jeltje 204 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 okt 2014 - 22:06 | |
| - Brokenecho schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Brokenecho schreef:
- Ravenfeather schreef:
- Omen schreef:
- *stalks back*
EDIT: suddenly remembers a song: HET REGENT HET REGENT DE PANNETJES WORDEN NAT ETC WHATEVER Het onweert hier zelfs met bliksem xD 'Het lijkt wel alsof er allemaal camera's zijn die foto's maken!' aldus mijn broertje ;3 Waarom lach ik hierom x'D Hier ook, constante flitsen gevolgd door klappen. Als het niet regent is het heerlijk om buiten te staan (: Ik heb dus het creepy-e (hoe de f zeg je dit) dat ik het omgekeerde heb. Buiten staan met regen zolang onweer maar niet erbij komt kijken hahaha xD mag ik random doen? ik ga random doen :3 Okee dus vroeger had ik een hond en zijn naam was Kaza Hij woont nu in de auto van Philip Hij heeft toen dit gezegd: Kaza: Nou Jeltje, ik ga weg, ik ga in de auto van Philip wonen Jeltje: Oja is goed Kaza Kaza: Vind je het niet erg? Jeltje: Nee joh ik ben een soepel persoon don't worry Kaza: okii mooi zo. Nou ja dag Jeltje Jeltje: Dag Kaza en hij loopt naar de auto en gaat voorin zitten en dat doet hij dus elke dag. ik zie hem zitten als ik naar school rijd en dan zwaaien we naar elkaar soms whatsappt hij als hij op vakantie gaat En ik hou van kaza :3 ja dus dit is allemaal nep XD |
|
| |
EVYEVYEVYEVY 126 Actief
| CAT'S PROFILEAge: { don't underestimate me. }{ near 15 moons. }Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 okt 2014 - 22:08 | |
| Whaha, op de camping waren mijn halfzusje en ik eens bang voor het onweer (ik was negen) en we gingen bij mijn halfbroer in de tent. Hij slaapt altijd in zijn onderbroek, en elke keer dat er bliksem kwam riep 'ie: "NEE GEEN FOTO'S MAKEN IK BEN NAAKT," en dan gingen mijn zusje en ik helemaal plat xD
Nou, wat nu xD |
|
| |
216 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 okt 2014 - 22:09 | |
| - Joltkit schreef:
- Whaha, op de camping waren mijn halfzusje en ik eens bang voor het onweer (ik was negen) en we gingen bij mijn halfbroer in de tent. Hij slaapt altijd in zijn onderbroek, en elke keer dat er bliksem kwam riep 'ie: "NEE GEEN FOTO'S MAKEN IK BEN NAAKT," en dan gingen mijn zusje en ik helemaal plat xD
Nou, wat nu xD OH HELP HAHAHAHHAHAHAHAH |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|