|
|
Jeltje 204 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 okt 2014 - 22:10 | |
| xDD ik ga series kijken byaaaxx |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 okt 2014 - 22:10 | |
| Haai Evy :3
Oeh ik zie Jolt, mss komt je-wet-wel-wat morgen, dan ben ik heel veel vrij ;3 |
|
| |
216 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 okt 2014 - 22:11 | |
| Doeii Jeltje veel plezier c: |
|
| |
EVYEVYEVYEVY 126 Actief
| CAT'S PROFILEAge: { don't underestimate me. }{ near 15 moons. }Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 okt 2014 - 22:11 | |
| - Snowdrop schreef:
- Haai Evy :3
Oeh ik zie Jolt, mss komt je-wet-wel-wat morgen, dan ben ik heel veel vrij ;3 AAAHHH BOOO IK HEB ER ZOVEEL ZIN IN Hij heeft al een postsheet :3 |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 okt 2014 - 22:12 | |
| - Brokenecho schreef:
- Omen schreef:
- Brokenecho schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Brokenecho schreef:
- Ravenfeather schreef:
- Omen schreef:
- *stalks back*
zo gedurfd, gedurfd! niemand durft mij terug te stalken (ok das niet waar maar laat me XD)
EDIT: suddenly remembers a song: HET REGENT HET REGENT DE PANNETJES WORDEN NAT ETC WHATEVER Het onweert hier zelfs met bliksem xD 'Het lijkt wel alsof er allemaal camera's zijn die foto's maken!' aldus mijn broertje ;3 Waarom lach ik hierom x'D Hier ook, constante flitsen gevolgd door klappen. Als het niet regent is het heerlijk om buiten te staan (: Ik heb dus het creepy-e (hoe de f zeg je dit) dat ik het omgekeerde heb. Buiten staan met regen zolang onweer maar niet erbij komt kijken Brokenecho doet een facepalm hahahahahahhahahaha Ik niet, eerder de mensen die naar mij kijken xD
Gaby@ Ik vind het heerlijk, niet het koude, maar je hebt er niet veel last van als je stil staat. Dan een hete douche nemen. Geweldig Naaahh ik hou het wel bij het onweer xD anyhow genoeg gepost voor nu, maak morgen de rest denk ik wel af heb gewoon geen puf |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 okt 2014 - 22:12 | |
| - Joltkit schreef:
- Snowdrop schreef:
Oeh ik zie Jolt, mss komt je-wet-wel-wat morgen, dan ben ik heel veel vrij ;3 AAAHHH BOOO IK HEB ER ZOVEEL ZIN IN Hij heeft al een postsheet :3 Nice, nice en goed dat je er zin in hebt, want dan geef ik mn ideeën wel vrij >3 Al die dingen >D |
|
| |
EVYEVYEVYEVY 126 Actief
| CAT'S PROFILEAge: { don't underestimate me. }{ near 15 moons. }Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 okt 2014 - 22:13 | |
| - Snowdrop schreef:
- Joltkit schreef:
- Snowdrop schreef:
Oeh ik zie Jolt, mss komt je-wet-wel-wat morgen, dan ben ik heel veel vrij ;3 AAAHHH BOOO IK HEB ER ZOVEEL ZIN IN Hij heeft al een postsheet :3 Nice, nice en goed dat je er zin in hebt, want dan geef ik mn ideeën wel vrij >3
Al die dingen >D Hehehe :3 Wacht, ik kom even op skype ~ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 okt 2014 - 22:14 | |
| - Joltkit schreef:
- Snowdrop schreef:
- Joltkit schreef:
- Snowdrop schreef:
Oeh ik zie Jolt, mss komt je-wet-wel-wat morgen, dan ben ik heel veel vrij ;3 AAAHHH BOOO IK HEB ER ZOVEEL ZIN IN Hij heeft al een postsheet :3 Nice, nice en goed dat je er zin in hebt, want dan geef ik mn ideeën wel vrij >3
Al die dingen >D Hehehe :3 Wacht, ik kom even op skype ~ Wahahaha x'D Eig ben ik bezig met posten, maar goed :'3 |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 okt 2014 - 22:15 | |
| Dinsdag is zo'n drukke dag voor mij |
|
| |
.: Seven :. 362 Actief “Life is an echo, what you send out comes back”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 okt 2014 - 22:15 | |
| Heb iets geplaatst in de Adoptions waarbij ik er vrij zeker van ben dat niemand er op af komt met al die nestjes UHUUU xD |
|
| |
Yanthe 277 Actief
Terror Claws
| CAT'S PROFILEAge: 26moons. I'm getting older and stronger. This white tom-cat is getting fearded in no time.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 21 okt 2014 - 22:19 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|