Rainy day - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Rainy day

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Smokeghost
Member
Rainy day - Pagina 2 DPKsfdL
Bananamy (Amy)
633
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons ღ
Gender: She-cat ♀
Rank:
Smokeghost
BerichtOnderwerp: Re: Rainy day   Rainy day - Pagina 2 Icon_minitimema 6 okt 2014 - 19:13

"Ik ben wel een hoop leuke katten ontmoet, maar nog geen poezen waarop ik een oogje heb", Ze gaf hem een plagende blik toe en glimlachte. "En jij", miauwde de gestreepte kater. "Zijn er katers waarop jij verliefd bent?",zijn stem klonk nieuwsgierig én plagerig. Zou ze het hem vertellen? Nee,ze was er niet eens zeker van,het zou nog even voor haar zelf blijven. “Nee,nog geen. Ik hoop dat de ware in de ShadowClan zit”,zei ze en plakte een glimlach op haar snoet.


Rainy day - Pagina 2 Jshg1e
Shellshock - Nightshift - Cinderpaw - Howlingpaw
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Rainy day - Pagina 2 DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Rainy day   Rainy day - Pagina 2 Icon_minitimema 6 okt 2014 - 19:23

“Nee,nog geen. Ik hoop dat de ware in de ShadowClan zit”, glimlachte de zwart-witte shadowclan apprentice. Mazepaw knikte. "Dat hoopt iedereen", grinnikte de bruin-witte tabby. "Shadowclan is gewoon awesome",



Rainy day - Pagina 2 Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Smokeghost
Member
Rainy day - Pagina 2 DPKsfdL
Bananamy (Amy)
633
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons ღ
Gender: She-cat ♀
Rank:
Smokeghost
BerichtOnderwerp: Re: Rainy day   Rainy day - Pagina 2 Icon_minitimewo 8 okt 2014 - 19:52

"Dat hoopt iedereen", grinnikte de bruin-witte tabby. "Shadowclan is gewoon awesome", zei Mazepaw. Smoke grijnsde. “Tuurlijk! Anders was ik al lang rogue geworden”,grapte ze. Nee,ze zou altijd loyaal blijven aan de ShadowClan. ShadowClan was haar alles! Een glimlach bleef op haar lippen geplakt.


Rainy day - Pagina 2 Jshg1e
Shellshock - Nightshift - Cinderpaw - Howlingpaw
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Rainy day - Pagina 2 DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Rainy day   Rainy day - Pagina 2 Icon_minitimevr 10 okt 2014 - 17:49

“Tuurlijk! Anders was ik al lang rogue geworden”, grapte de zwart-witte apprentice. Mazepaw grinnikte. "Natuurlijk", miauwde de bruine tabby. "Zonder awesome shafowclanners, zou er niets zijn aan shadowclan", grinnikte hij.



Rainy day - Pagina 2 Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Smokeghost
Member
Rainy day - Pagina 2 DPKsfdL
Bananamy (Amy)
633
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons ღ
Gender: She-cat ♀
Rank:
Smokeghost
BerichtOnderwerp: Re: Rainy day   Rainy day - Pagina 2 Icon_minitimeza 22 nov 2014 - 20:51

"Natuurlijk", miauwde de bruine tabby. "Zonder awesome shadowclanners, zou er niets zijn aan shadowclan", zei de kater grinnikend. Ze grijnsde. "Ja daar heb je gelijk in." Even stak ze haar kopje onder de boom vandaan maar trok al snel terug toen de regen fel op haar kopje pletste. Ze zuchtte even. "Ik hoop dat het snel stopt", mompelde ze. Een rilling van de kou liep over haar heen en doordat ze wat naar achter wou lopen struikelde ze en viel daardoor tegen Mazepaw aan. "Euh...s...sorry" Stamelde ze verlegen en schoof snel een beetje opzij.


Rainy day - Pagina 2 Jshg1e
Shellshock - Nightshift - Cinderpaw - Howlingpaw
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Rainy day - Pagina 2 DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Rainy day   Rainy day - Pagina 2 Icon_minitimeza 22 nov 2014 - 21:16

"Ja daar heb je gelijk in.", Grijnsde de zwart-witte poes, waarna ze haar kopje even onder de boom vandaan haalde, en snel terug trok wanneer er een dikke druppel op haar neus pletste. Er ontsnapte een zucht aan haar lippen. "Ik hoop dat het snel stopt", miauwde de zwart-witte poes. Mazepaw keek diep in gedachten verzonken toe hoe druppels de modder nog natter maakten, en schrok dan ook op wanneer Smokepaw tegen hem opbotste "Euh...s...sorry", miauwde ze. "Niet erg", mompelde de bruin witte kater, zijn woorden werden door een geeuw afgebroken, hij begon moe te worden.



Rainy day - Pagina 2 Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Smokeghost
Member
Rainy day - Pagina 2 DPKsfdL
Bananamy (Amy)
633
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons ღ
Gender: She-cat ♀
Rank:
Smokeghost
BerichtOnderwerp: Re: Rainy day   Rainy day - Pagina 2 Icon_minitimeza 22 nov 2014 - 21:23

"Niet erg", mompelde de bruin witte kater,maar zijn woorden vervaagde door een geeuw. “Ik denk niet dat we nog op tijd voor het donker in het camp kunnen zijn...”,zei ze nadenkend. “We kunnen hier overnachten,of we zoeken een boom met een grote holte erin zodat we daar kunnen slapen?”,stelde ze nadenkend voor. “Tenzij je liever nu naar het camp wilt.”,vervolgde ze rustig,grotendeels zijn blik mijdend.


Rainy day - Pagina 2 Jshg1e
Shellshock - Nightshift - Cinderpaw - Howlingpaw
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Rainy day - Pagina 2 DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Rainy day   Rainy day - Pagina 2 Icon_minitimezo 23 nov 2014 - 16:56

“Ik denk niet dat we nog op tijd voor het donker in het camp kunnen zijn...”, Stelde Smokepaw vast. Mazepaw knikte, daar had ze waarschijnlijk wel gelijk in. “We kunnen hier overnachten,of we zoeken een boom met een grote holte erin zodat we daar kunnen slapen?”, stelde de zwart-witte apprentice voor. “Tenzij je liever nu naar het camp wilt.”, voegde ze er rustig aan toe. "Misschien kunnen we beter hier blijven", glimlachte de gestreepte kater. "Ik heb geen zin om in dit hondenweer door de modder heen te moeten", miauwde hij vervolgens, waarna hij op de zachte aarde ging zitten en zijn witte pootjes onder zijn lichaam verborg.



Rainy day - Pagina 2 Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Rainy day   Rainy day - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rainy day
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: