|
|
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 sep 2014 - 18:33 | |
| - Silverfang schreef:
- Slatekit schreef:
- Ashdrizzle en Roughkit zijn zo fabulous nu
Dat is mijn welkomscadeautje.
Stiekem moeten de anderen nu ook nog een fabulous make-over gaan krijgen. >D Rough looks really awsum 8) |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 sep 2014 - 18:55 | |
| Ik heb hulp nodig guys, met de stamboom x'D Ik zit namelijk met een klein probleempje; In Shadewolf's profiel staat dat Buzzingkit & Falconkit ook siblings van hem zijn. Buzzingkit kan ik vinden, en in zijn profiel staat ook dat het ene kitten is van wolf x shrew, maar hij is niet aangemeld bij sc en er is maar 1 keer mee gepost. Verder vind ik maar één Falconkit, maar die heeft geen enkele post, is niet aangemeld bij sc en er staat niets in zijn profiel. Ook bij Shrewstar's of Wolftail's profiel heb ik niets over de twee kunnen vinden, en volgens mij staat er ook niets van in bij de andere siblings van Shade, maar dat zou ik moeten natrekken.. Dus kan iemand mij zeggen of die Buzzingkit & Falconkit nu kittens zijn van wolf x shrew of niet? c= |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 sep 2014 - 18:57 | |
| Buzzingkit is afgevallen & Falconkit is nu Falconscreech ^-^ |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 sep 2014 - 18:58 | |
| |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 sep 2014 - 19:06 | |
| Oh no... Ik moet nog: Leesportofolioding maken, chemie cursus maken, chemie leren, frans spreekopdracht maken, frans schrijfopdracht maken en nog leren aan wiskunde... *sigh* =^= |
|
| |
»Quinty« 225
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 sep 2014 - 19:11 | |
| @Bo; Hoe zit er nou eigenlijk met Icekit en de rest van de garde qua leeftijd en alles? x'D |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 sep 2014 - 19:13 | |
| UHm, ik denk dat ze o,ngeveer een paar dagen oud mogen zzijn en langzaam hun oogjes mogen ope,n doen + woordjes zeggen ^^ |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 sep 2014 - 19:20 | |
| Een paar dagen oud en ogen Ogen klopt I guess niet zo, bij 2 weken gaan de oogjes ongeveer open (was bij mijn nestje thuis zo, tho) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 sep 2014 - 19:26 | |
| In de boeken is het soms vroeger heb ik eens ergens gelezen denk ik xD Maak er anders een paar weken van ofzo, ik laat het preciese wel weten wanneer ik isa, nog eens kan bereiken ^^ |
|
| |
Do 751 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 sep 2014 - 19:34 | |
| Zo, Ghosts voorsteltopic is eindelijk weer bij. :') |
|
| |
Doelinstellingen(Aims) 1886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 sep 2014 - 19:46 | |
| Goed we hebben:
Firestar de Koning. Littlewish de Coole Bluepaw de Ster Mousefur de Disney-fan Icyrose de Sjieke Verkoper Dustkit de Clown Roughkit de Goochelaar en Ashdrizzle de Diva
Jep. |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 sep 2014 - 19:55 | |
| - Lynxfang schreef:
- Goed we hebben:
Firestar de Koning. Littlewish de Coole Bluepaw de Ster Mousefur de Disney-fan Icyrose de Sjieke Verkoper Dustkit de Clown Roughkit de Goochelaar en Ashdrizzle de Diva
Jep. Ik heb zo hard lopen lachen toen ik dat zag xD You guys colour my days <3 |
|
| |
Doelinstellingen(Aims) 1886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 sep 2014 - 19:58 | |
| Lol|D
Wel, eens kijken hoe het met WSS gaat...
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 sep 2014 - 20:01 | |
| Wahahaha, geweldig :'D
EMMA! *hug*
Yay, ik heb een idee voor mijn leesportfolio <3 |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 sep 2014 - 20:03 | |
| Bo, geef antwoord op skype you |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 sep 2014 - 20:04 | |
| Tess; wen er aan ^^ mij negeert ze ook zo vaak ;p
Well, ik ben echt blij dat m'n hw er op zit ;p alhoewel ja deels toch... Maar nu nog een os zien te vinden voor sil -.- |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 sep 2014 - 20:05 | |
| Ik heb skype afgelegd voor eigen veiligheid, eerst mn huiswerk afwerken ^^ Sawry Tess ^^" |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 sep 2014 - 20:06 | |
| Assie|| K ga der gewoon net zo lang lastigvallen totdat ze antwoord geeft xD
Maar Bo, het is heel belangrijk *nods* Al hoewel, moet eerst even Isaa lastigvallen >D Gaat u vooral verder met uw huiswerk |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 sep 2014 - 20:08 | |
| Tess;; veel suc6 c:
Urgh I'm mad on not finding an sig D: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 sep 2014 - 20:09 | |
| Dank u ^^ Ga Isa maar irriteren xD Ik kom het volgende halfuur toch niet on xD
END DAT IS -MEESTAL- NIET WAAR, GEN XD HET IS MEESTAL OP MN GSM OMDAT DAT STUK DING NIET WERKT x3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|