|
|
Do 751 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 sep 2014 - 20:52 | |
| Neejj kijk. Jullie hebben de eigenschap om iemand sexy te maken uit jullie zelf snap je? Ik heb er een game voor nodig xD Alleen Badgerkit is sexy door mezelf met haar awesome naam en stiekem ben ik heel trots op haar os, maar ik heb geen eigendunk dus ik mag dat niet zeggen. |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 sep 2014 - 20:54 | |
| - Ghostpaw' schreef:
- Neejj kijk. Jullie hebben de eigenschap om iemand sexy te maken uit jullie zelf snap je? Ik heb er een game voor nodig xD
Alleen Badgerkit is sexy door mezelf met haar awesome naam en stiekem ben ik heel trots op haar os, maar ik heb geen eigendunk dus ik mag dat niet zeggen. Maak je char fluffy en dom, dat werkt bij Ace xD En Badger is ook freakin smexy xD |
|
| |
Do 751 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 sep 2014 - 20:58 | |
| hahaha fluffy en dom xD Ace is Fluffy. Ace en Ghost hebben een romantisch etentje in de RiverClan territory. xD |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 sep 2014 - 21:00 | |
| Badger is smexy omdat ze op Lake lijkt >D |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 sep 2014 - 21:01 | |
| - Ghostpaw' schreef:
- hahaha fluffy en dom xD
Ace is Fluffy. Ace en Ghost hebben een romantisch etentje in de RiverClan territory. xD Daar reageer ik nog op xD op zijn max in het weekend (A) Ace doet dat vaker, random etentjes organiseren >3 Ghost is ook super gezellig xd |
|
| |
Do 751 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 sep 2014 - 21:03 | |
| @ Bo; Jaa ofc ~ c: En Lake omdat hij broer van Vanilla is? >D @ Jamie; Jaa, Ghost is zo gezellig >D Maar ze gaat hem wel verjagen uiteindelijk met een bedankje en een 'kom ooit naar de four tree' om haar reputatie - die ze niet heeft maaaar maakt niet uit - te behouden c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 sep 2014 - 21:06 | |
| - Ghostpaw' schreef:
- @ Bo; Jaa ofc ~ c:
En Lake omdat hij broer van Vanilla is? >D @ Jamie; Jaa, Ghost is zo gezellig >D Maar ze gaat hem wel verjagen uiteindelijk met een bedankje en een 'kom ooit naar de four tree' om haar reputatie - die ze niet heeft maaaar maakt niet uit - te behouden c: XD Ace loopt gewoon chill weer weg alsof niks is gebeurt >3 Hij heeft ook geen reputatie xD |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 sep 2014 - 21:12 | |
| Ik zit Ian Bohen te tekenen als break tussen huiswerk, komt m'n zus binnen en zorgt dat 'ie glimlacht op de tekening want anders issie too creepy xD
Super huiswerkontwijkend gedrag van mij o.o |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 sep 2014 - 21:13 | |
| Nee omdat lake swag heeft xD
Mn ma is zo irrit, ze komt gwn binnen en staart naar me en vraagt dan dingen en ik vraag of ze weg wil gaan en dan flipt ze en dan flip ik en god, ze is gewoon gestoord D: |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 sep 2014 - 21:16 | |
| *hug* Dat is soms erg lastig Bozel |
|
| |
Do 751 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 sep 2014 - 21:16 | |
| @ Jamie; gewoon het 'wij hebben geen reputatie' duo. >D @ Bo; Oh ja ofc sorry ~ @ Emma; Ik ken dat gevoel, dat heb ik vreemd genoeg altijd *kijkt naar lege schriften* xD But hey! C:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 sep 2014 - 21:18 | |
| Jah, ze hangen maar gewoon wat rond in hun clans xD Komen dan op een meeting bij fourtrees 'Hey, al een reputatie?' 'Nope' 'Okey, tot volgende week' (A) |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 sep 2014 - 21:19 | |
| Yeah morgen op school zijn om 10.15 c: Mihihi ik hou van m'n rooster <33 Ben wel depri tho dat ik niet meer mocht veranderen naar Protestaanse godsdienst, aangezien ik dit jaar weer met zo'n k t kinders opgescheept zit -.- |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 sep 2014 - 21:23 | |
| Tx Em ^^ en ja ;-;
Ik wil posten, maar ik weet niet goed met wie xD |
|
| |
Evy тнα dαɴcιɴɢ ѕqυιrrel 278 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 sep 2014 - 21:35 | |
| Ik... Ben zo erg... Ik besteed nauwelijks tijd aan huiswerk en dan laat ik mensen hier ook maar een beetje zitten terwijl ik wel tijd heb om een hoofdstuk van 2200 woorden uit te typen ._. |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 sep 2014 - 21:42 | |
| |
|
| |
Chrissy ღ 300 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 sep 2014 - 21:49 | |
| HEEE GABS <'3 - Naja, ik moet over 10 minuten al naar me kamer en me laptop mag niet mee, dus dat wordt op de ds nintendogs spelen want ik heb geen andere spellen, maar ik wil gewoon wakker blijven dus ja. Dit was niet erg nuttige informatie verder maar ja. |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 sep 2014 - 21:51 | |
| Chriiisss <33
kan nniet wachten op de rc ceremonie, kunnen eindelijk een paar van mn chars weer lekker actief worden (: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 sep 2014 - 22:29 | |
| Ik moet nog een cursus perforreren xD |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 sep 2014 - 22:37 | |
| Ik ga op bed guys, Weltrusten. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |