|
|
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 sep 2014 - 17:14 | |
| Ehmmm Definitely!
Ik ben een beetje hyper... |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 sep 2014 - 17:21 | |
| Maar ik ga geen random topics meer openen hoe graag ik het ook wil |
|
| |
M.A.R.I.E.K.E. 102 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 sep 2014 - 17:24 | |
| Oh wow, ik heb een oud account teruggevonden! Ik wist niet eens dat ik dit kleintje had xD |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 sep 2014 - 17:30 | |
| Huiswerk is zo vermoeiend :/ |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 sep 2014 - 17:35 | |
| Meh ben moe en bezweet en koud van de LO les D: What am I gotta do? Rusten, of douchen? |
|
| |
Cat 705 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 sep 2014 - 17:48 | |
| - Slenderstep schreef:
- Meh ben moe en bezweet en koud van de LO les D:
What am I gotta do? Rusten, of douchen? Eerst douchen en daarna rusten c: ~ Iemand een topic'je? |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 sep 2014 - 17:50 | |
| Neeh dan ben ik niet zo moe meer :') en aangezien ik weer in de les heb zitten slapen zou ik dat nu maar beter in halen :'D
Tis wel koud met die deur open en in mn voetbal tenue ;3 |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 sep 2014 - 17:54 | |
| Woensdag is de uitslag... pam pam pammm. En damn die gel is koud die ze over je heen kwakken :'D |
|
| |
Angie 884 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 sep 2014 - 17:59 | |
| - Hate schreef:
Iemand een topic'je? Hate x Sunset? Maak jij dan : ) |
|
| |
Jeltje 204 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 sep 2014 - 18:17 | |
| HOERAA ik ben heel erg blij c: Ik mag een kitten spel van Yanthe en Freedje :3 |
|
| |
Nyn 861 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 sep 2014 - 18:23 | |
| @Jeltje, Feliciflaap!c: Ik zag je weer op de fiets.c: _____________________________ Helliw iedereen!c: |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 sep 2014 - 18:34 | |
| Bloep bloep, nieuw setje van wind ingesteld, Let's post c=
ik ga de dagen aanduiden met welk karakter ik ga posten x'd edit; dit is m'n lijstje c=
Maandag - Windkit Dinsdag - Dyingblack Woensdag - Whitelion Donderdag - Lostkit & Lilykit Vrijdag - Dovepaw Weekend - Iedereen bijposten
En dit zijn meteen ook de 6 accjes die ik actief ga houden; Wind, Dying, White, Dove, Lost & Lily |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 sep 2014 - 18:37 | |
| - Tallpaw schreef:
- Mag ik de -chihuahua- zien??
By the way… *TACKLEHUG!* Long time no speak James! *Falls* XD yo Emma, en ik weet het D: En nee, je mag mn minihondje niet zien (a) Miss post ik heb later nog bij mn dump maar nu is lappie echt héél sloom dus gaat het niet lukken :c |
|
| |
Evelynnetje (: 1324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 sep 2014 - 18:48 | |
| - Windkit. schreef:
- Bloep bloep, nieuw setje van wind ingesteld, Let's post c=
ik ga de dagen aanduiden met welk karakter ik ga posten x'd edit; dit is m'n lijstje c=
Maandag - Windkit Dinsdag - Dyingblack Woensdag - Whitelion Donderdag - Lostkit & Lilykit Vrijdag - Dovepaw Weekend - Iedereen bijposten
En dit zijn meteen ook de 6 accjes die ik actief ga houden; Wind, Dying, White, Dove, Lost & Lily SLIMME SLIMME BUNBUN Wauw, dat ga ik ook doen als 't mag van jou... En anders doe ik 't lekker toch >DHmm... Maandag --> Twitch Dinsdag --> Forestrain Woensdag --> Iciclespirit Donderdag --> Flashkit Vrijdag --> Floodkit & Lucentstray Weekend --> Well... Tzelfde xD ZOO PURRFEEECT |
|
| |
Marieke 638 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 sep 2014 - 18:51 | |
| hi...
Inspiloos D: (Zoals gewoonlijk) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 sep 2014 - 18:51 | |
| - Acepaw schreef:
- Tallpaw schreef:
By the way… *TACKLEHUG!* Long time no speak James! *Falls* XD yo Emma, en ik weet het D: En nee, je mag mn minihondje niet zien (a) Miss post ik heb later nog bij mn dump maar nu is lappie echt héél sloom dus gaat het niet lukken :c Houd ik je aan >3 Ace is trouwens echt super huggable en fluffy met dit setje <3 Might make Tall gay 8) |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 sep 2014 - 18:55 | |
| Ik haat m'n zus en de staleigenaar, iedereen heeft het altijd op mijn gemund D< het is altijd m'n schuld *murmelmurmel* |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 sep 2014 - 18:56 | |
| - Forestrain schreef:
- Windkit. schreef:
- Bloep bloep, nieuw setje van wind ingesteld, Let's post c=
En dit zijn meteen ook de 6 accjes die ik actief ga houden; Wind, Dying, White, Dove, Lost & Lily SLIMME SLIMME BUNBUN Wauw, dat ga ik ook doen als 't mag van jou... En anders doe ik 't lekker toch >D Hmm... Maandag --> Twitch Dinsdag --> Forestrain Woensdag --> Iciclespirit Donderdag --> Flashkit Vrijdag --> Floodkit & Lucentstray Weekend --> Well... Tzelfde xD ZOO PURRFEEECT Is okay (a) Wat mij betreft ma giedereen het zo doen, ik heb geen patent aangevraagd op de weekdagen of het concept van plannen x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 sep 2014 - 18:57 | |
| *sluipt op Bo af* *springt op rug* BOOOoooOOOoooOOOoooOOOoooOOOoooOOOoooOOOooo! Wat hebben ze nu gedaan dan? |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 sep 2014 - 18:58 | |
| - Tallpaw schreef:
- Acepaw schreef:
- Tallpaw schreef:
By the way… *TACKLEHUG!* Long time no speak James! *Falls* XD yo Emma, en ik weet het D: En nee, je mag mn minihondje niet zien (a) Miss post ik heb later nog bij mn dump maar nu is lappie echt héél sloom dus gaat het niet lukken :c Houd ik je aan >3
Ace is trouwens echt super huggable en fluffy met dit setje <3 Might make Tall gay 8) Ooit zal ik het posten (a) Thx denk ik xD En moedig die ship nou niet aan x) Dan krijgt Ace een hele kudde Tall-lovers op zich af xDD ;; Bo D: Wij hebben op de manege ook zo'n vrouw, die heeft het op een vriendin van mij, steeds op he soort paarden die ze leuk vind Echt stom. ;; BunBun Maandag = Ace Dinsdag = Ace Woensdag = Ace Donderdag = Ace Vrijdag = Ace Weekend = Ace XD Ace overheerst (a) Kan niet wachten tot Scarlet word geboren <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|