|
|
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 20:11 | |
| |
|
| |
135 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 20:11 | |
| zo, even snel een avatar ingesteld. Picmonkey verpest plaatjes echt, zelfs als ik ze als PNG heb opgeslagen.
@Rebecca; ahw, -hug-, hoe komt dat? |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 20:12 | |
| YOU CAN DO IT SWEETY -- kan hier iemand een leuk lettertype opzetten en miss effectje(s), kader??? Het is voor het kittenzoektopic.. Tekstje: Furrballs (ofzoiets) |
|
| |
Will the real Mimi girl please stand up 341 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 20:14 | |
| today everything goes like shit yeey |
|
| |
135 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 20:17 | |
| |
|
| |
Will the real Mimi girl please stand up 341 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 20:21 | |
| Nah gewoon een flut dag vandaag. heb me wel eindelijk na meer als een fking week tante kunnen voelen. eindelijk mn neefje vast mogen houden. |
|
| |
{ Loïs 281 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 20:23 | |
| |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 20:28 | |
| *Hugz Nath back*
Na een maand met mijn vriend samen te zijn geweest hebben we elkaar vandaag gedag moeten zeggen, ik mis hem gruwelijk :/ |
|
| |
270 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 21:06 | |
| Laat, Mermaid *hug terug* Dawn was niet eng >D XD Thnxx <3 ;3 |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 21:07 | |
| Where the heck is bo als je der nodig hebt >3
Miep ik ben kappen met tekenen en ben maar es mn strijk doen ;p |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 21:13 | |
| @Ezz (waarom heb ik geen wth awesome bijnaampje voor jouw o3o) Jawel, Dawn was HEEL creepy >D ggd
@Assie, je kan mega mooi tekenen xd EUUUUU.. zat Bo niet in de chatbox daarnet? Idk.. *zoekt in de kasten iets te snoepen* |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 21:14 | |
| Laura; ik weet niet xd zis niet online zag ik.. En in de kasten ga je geen benen vinden hoor xd - kijk:
Laatst aangepast door Slenderstep op ma 25 aug 2014 - 21:17; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 21:16 | |
| *trekt prauwlipje* Waar zijn de benen als je ze nodig hebt! *slaat tegen de kast en loopt depri terug naar de pc* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 21:18 | |
| Mihihi de tekening staat in mn vorige post ;p Nou ja schets van wat ik op een tshirt voor der zal tekenen xd |
|
| |
270 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 21:19 | |
| Ezz is mijn super awesome bijnaampe Mermaid x'D En Babs made it, soo its her fault (A) >D Cybers setje is btw ook awesome <33
Assie, nicee :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 21:22 | |
| Voor wie maak je dat t-shirt dan Assi? Het is zo moooooooooi :3 Ik wil het stelen
@Ezz, echt? xd Wat is je echte naam dan? Heb je FB? (dan voeg ik je toe >D) Cyber IS awesome <3333 o3o |
|
| |
270 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 21:23 | |
| Mermaid, ik heet Esmée, Esmée Vos :') Jaah die achternaam >D Maar ik mag je niet toevoegen op FB voor ik je op meet heb gezien :/ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 21:24 | |
| Derp ik wil graag aanvraagjes doen voor tshirts ontwerpen but meh D: Kmoet er nu nog twee zien te vinden aangezien ze de goede kleur haast nooit meer binnen hebben(uitverkocht ) Laura, dies voor bo, dan moet ik nog eentje voor eef hermaken want mn ma had het id wasmachine gestoken en tjah ;-; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 21:25 | |
| Aaaaaaaw :c Dan MOET je van mij naar de volgende komen! wanneer ie ook komt! >D (ik kom ook waarschijnlijk darom) Ow dus Jij was Esmée ;3 ik raakte al in de war Onthoud Assie: Je mag er ALTIJD eentje voor mij maken met de tekst: Tonight, if you see a dark shadow eating of your leg, don't be afraid.. it's me Of iets anders BENENKAUWEND's
Laatst aangepast door Cyber op ma 25 aug 2014 - 21:26; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 21:26 | |
| - Wolverinebite schreef:
- Nah gewoon een flut dag vandaag.
heb me wel eindelijk na meer als een fking week tante kunnen voelen. eindelijk mn neefje vast mogen houden. Ahww, nou in ieder geval blij dat je je nu tante kan voelen, ongeacht wat er voorafgaand was, toch? Snap ik wel dat jij je nog iet wat gekwetst, of zelfs boos zal voelen... iig I'm here for you -hug- - Otterflight schreef:
- *Hugz Nath back*
Na een maand met mijn vriend samen te zijn geweest hebben we elkaar vandaag gedag moeten zeggen, ik mis hem gruwelijk :/ Ahww, dat is echt een naar gevoel. Maar hoe zo gedag? -another big hug- Laatheid, moest verslagje over wie Jan Pieterszoon Coen was x') |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|