|
|
Nynketjeeeeh 62 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 14:58 | |
| - Dawnkit.. schreef:
- Zijn er nog meer accounts die moeten blijven?
[0] Avalanche Demon [0] Hurricanesteps [1] NightShadow [1] Petalpaw [0] Melodypaw [0] Vaporpaw. [1] Dawnkit.. [2] Dust.. Fieuw.. Flamepaw staat er niet bij.. Dan heeft Ember nog een actief broertje. xD |
|
| |
Esmee 205 Actief All the voices in my head
Will be quiet when I'm dead
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 14:59 | |
| - Acepaw schreef:
- Kan jij het vervolg topic maken? Dan reageer ik op Locky ^^
Is goed, ik werk eerst even mn post van Donna af :3 Ik ga haar verleden door middel van kleine stukjes tekst in haar topics bekend maken. Klinkt vaag I know xD |
|
| |
Marieke 276 Actief "Please, believe you'll be a dream catcher"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 15:01 | |
| Ergens mis ik Tanya/Isabelle en Lyan, ik spreek ze nooit meer en weet ook niet of ze nog actief zijn op forums :c |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 15:02 | |
| - Donna schreef:
- Acepaw schreef:
- Kan jij het vervolg topic maken? Dan reageer ik op Locky ^^
Is goed, ik werk eerst even mn post van Donna af :3 Ik ga haar verleden door middel van kleine stukjes tekst in haar topics bekend maken. Klinkt vaag I know xD Ik begrijp je, dan doe ik dat gewoon terug >3 |
|
| |
Esmee 205 Actief All the voices in my head
Will be quiet when I'm dead
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 15:04 | |
| - Dreamer schreef:
- Ergens mis ik Tanya/Isabelle en Lyan, ik spreek ze nooit meer en weet ook niet of ze nog actief zijn op forums :c
Tanya :c Die heb ik al heel lang niet meer gesproken... En Natasja?! @Jamie wat doe je terug? |
|
| |
Marieke 276 Actief "Please, believe you'll be a dream catcher"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 15:13 | |
| - Donna schreef:
- Dreamer schreef:
- Ergens mis ik Tanya/Isabelle en Lyan, ik spreek ze nooit meer en weet ook niet of ze nog actief zijn op forums :c
Tanya :c Die heb ik al heel lang niet meer gesproken... En Natasja?! idd ----- Filmpjes van de Elf Fantasy Fair geven me meteen zin om erheen te gaan, maar daarvoor moet ik nog een maandje wachten xD |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 15:15 | |
| - Dreamer schreef:
- Donna schreef:
- Dreamer schreef:
Tanya :c Die heb ik al heel lang niet meer gesproken... En Natasja?! idd ----- Filmpjes van de Elf Fantasy Fair geven me meteen zin om erheen te gaan, maar daarvoor moet ik nog een maandje wachten xD Lyan komt wel nog vaak on op skype? Keb der skype trouwens xd --- Uh ik ben het beu. stomme layout van me voeten waarom wil het nu niet lukken om een mooie lay te maken :/ ik wil gewoon m'n laptop terug |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 15:19 | |
| Stukjes van Ace zijn verleden erin pleuren xD Dan kunnen we vergelijken wie een zwaarder leven heeft x) |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 15:23 | |
| - Acepaw schreef:
- Stukjes van Ace zijn verleden erin pleuren xD Dan kunnen we vergelijken wie een zwaarder leven heeft x)
Hahah xd Had het eerst over Donna, maar dan doe ik dat ook wel met Snowy ;3 [Klik, en lees het eerste kopje]Donna heeft echt een gestoord verleden... |
|
| |
270 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 15:40 | |
| Dreamer; Not sure about your name, Tanya is eergister nog even hier geweest, voor de rest weet ik 't ook niet want het forum waarop ik haar beter heb leren kennen is een beetje dood gegaan |
|
| |
Beertje 204 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 15:47 | |
| [0] Avalanche Demon [0] Hurricanesteps [1] NightShadow [1] Petalpaw Niet de sis van Thistle <333 [0] Melodypaw [0] Vaporpaw. [1] Dawnkit.. [1] Dust..
:C Je hebt allemaal awesome accounts xxx -----
Hi iedereen Cx |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 15:57 | |
| ;; Esmee Owww (a) Dit krijg je ervan als Ace bespeelt, je word dommer xD |
|
| |
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 16:13 | |
| Bunny, u here? C: need to tell yah something c: |
|
| |
James 588 Actief “Please, touch me, I pray”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 16:29 | |
| |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 16:32 | |
| Blijkt dat zowel whapp als join.me niet op de ipod gaan :') Nou dat weet ik ook weer ;3
Ben een paard ah tekenen wie wil strx het resultaat zien? |
|
| |
Beertje 204 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 16:37 | |
| @Assie; Oeh.. Ik wil wel zien C: |
|
| |
Izza <3 208 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 16:41 | |
| Weet iemand hier wat over de middelbare (Waar ik een interview in pm mee mag houden ^^)? (Iedereen wel xD eigenlijk) |
|
| |
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 16:42 | |
| |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 16:42 | |
| |
|
| |
Izza <3 208 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 16:43 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |