|
|
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 19:44 | |
| Lol, dat laat ik jullie met bun maar uitvechten xD Stormy hoeft Dying niet meer~ |
|
| |
James 588 Actief “Please, touch me, I pray”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 19:45 | |
| - Whitelion schreef:
- Oh god, ik zie dat jullie het al helemaal gepland hebben o.o Maar dying gaat zelfmoord plegen, inderdaad. Hij gaat doodsbessen eten >3 Dovepaw en een andere kit van 'm (wss angelpaw, maar ik moet het nog es aan isa vragen :'))zullen erbij zijn, en tegen hen gaat hij dan zijn hele bekentenis doen. Trouwens, als ze allemaal samen zijn heb ik geen idee wie hij gaat kiezen o.o
Deter gaat het niet eens erg vinden xD |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 19:46 | |
| - Lockkit schreef:
- Caraphernelia schreef:
- Lilith *plethug* long time ago :')
Backk :3 Me?
-- Wow late reactie maar was gaan winkelen. *Huggie* C:
--- Zo Heeft er iemand een idee voor een accountje? Dan heb ik Lockkit | Dauntpaw en ?
Yep jij xD I missed you, though ;P -- Strawpaw is zo awesome :c En euhmm, ik heb geen ideeën voor je :') |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 19:46 | |
| - Whitelion schreef:
- Oh god, ik zie dat jullie het al helemaal gepland hebben o.o Maar dying gaat zelfmoord plegen, inderdaad. Hij gaat doodsbessen eten >3 Dovepaw en een andere kit van 'm (wss angelpaw, maar ik moet het nog es aan isa vragen :'))zullen erbij zijn, en tegen hen gaat hij dan zijn hele bekentenis doen. Trouwens, als ze allemaal samen zijn heb ik geen idee wie hij gaat kiezen o.o
Bunny,Cinder natuurlijk! Of gaat hij de kittens die ze hebben en de gelukkige tijd verbreken :O Dan is Cinder dubbel dood als Dying voor Crane kiest(dan sterft ze nog eens in StarClan xD,al denk ik dat dat niet meer gaat haha) Of hoe Cinder anders kon sterven was aan een 2de nestje(vader blijkt Dying te zijn xD) Ik ben zo gemeen voor Cinder(ik plan haar dood al xD) |
|
| |
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 19:47 | |
| - Cinderfell schreef:
- Whitelion schreef:
Bunny,Cinder natuurlijk! Of gaat hij de kittens die ze hebben en de gelukkige tijd verbreken :O Dan is Cinder dubbel dood als Dying voor Crane kiest(dan sterft ze nog eens in StarClan xD,al denk ik dat dat niet meer gaat haha) Of hoe Cinder anders kon sterven was aan een 2de nestje(vader blijkt Dying te zijn xD) Ik ben zo gemeen voor Cinder(ik plan haar dood al xD) God, ik ga hier dood van het lachen xD maar waneer gaan jullie de zelfmoord plannen uitvoeren! >3 |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 19:48 | |
| - Warpaw schreef:
- Whitelion schreef:
Deter gaat het niet eens erg vinden xD dat is echt gemeen x'D ik denk dat dovepaw een karakteromwisseling gaat doormaken daarna, want ik speel niet zo vreselijk graag compleet onschuldige katten x'D -met uitzondering van windkit ofc- @aa; hij krijgt ook kitties met crane hé (a) en een tweede nest kitties? hmm.. sowieso geen groot nest dan, neem ik aan x'D dan laat ze wel die kitties ook moederloos achter huh? Dan mag ik nog es een pleegmoeder zoeken, voor die van crane x dying en die van cinder x dying dan x'D @Denise; nadat het nestje crane x dying geboren is (a) |
|
| |
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 19:49 | |
| - Whitelion schreef:
- Warpaw schreef:
- Whitelion schreef:
Deter gaat het niet eens erg vinden xD dat is echt gemeen x'D ik denk dat dovepaw een karakteromwisseling gaat doormaken daarna, want ik speel niet zo vreselijk graag compleet onschuldige katten x'D -met uitzondering van windkit ofc-
@aa; hij krijgt ook kitties met crane hé (a) en een tweede nest kitties? hmm.. sowieso geen groot nest dan, neem ik aan x'D dan laat ze wel die kitties ook moederloos achter huh? Dan mag ik nog es een pleegmoeder zoeken, voor die van crane x dying en die van cinder x dying dan x'D
@Denise; nadat het nestje crane x dying geboren is (a) En waneeer is daat xD |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 19:50 | |
| - Stormysoul schreef:
- Whitelion schreef:
- Warpaw schreef:
- Whitelion schreef:
Deter gaat het niet eens erg vinden xD dat is echt gemeen x'D ik denk dat dovepaw een karakteromwisseling gaat doormaken daarna, want ik speel niet zo vreselijk graag compleet onschuldige katten x'D -met uitzondering van windkit ofc-
@aa; hij krijgt ook kitties met crane hé (a) en een tweede nest kitties? hmm.. sowieso geen groot nest dan, neem ik aan x'D dan laat ze wel die kitties ook moederloos achter huh? Dan mag ik nog es een pleegmoeder zoeken, voor die van crane x dying en die van cinder x dying dan x'D
@Denise; nadat het nestje crane x dying geboren is (a) En waneeer is daat xD geen idee x'D -werpt schuine blik op bo- |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 19:51 | |
| @Bunjeejump,ja een klein nestje,rond de 4 kittens denk ik.(Ga zelf er een spelen en die gaat Cinderkit noemen xD) En ze zal dan bij de geboorte sterven. Ja ze worden wel moederloos xD,maar ik kan een van mijn accjes als pleegmoeder geven xD(zoals Spottedleap). |
|
| |
Beertje 204 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 19:52 | |
| - 'Dawnkit schreef:
- Lockkit schreef:
- Caraphernelia schreef:
--- Zo Heeft er iemand een idee voor een accountje? Dan heb ik Lockkit | Dauntpaw en ?
Yep jij xD I missed you, though ;P -- Strawpaw is zo awesome :c En euhmm, ik heb geen ideeën voor je :') x'D Owkey... Missed you to <333 -- Mijn wifi was drie weken weg :C ik stierf zowaar xD Mijn gedachten zijn een beetje in de war. Ik hou Straw in leven duss.. Niet erg, mijn limiet is er drie en dat is voorlopig genoeg. c: |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 19:53 | |
| - Lockkit schreef:
- 'Dawnkit schreef:
- Lockkit schreef:
- Caraphernelia schreef:
Yep jij xD I missed you, though ;P -- Strawpaw is zo awesome :c En euhmm, ik heb geen ideeën voor je :') x'D Owkey... Missed you to <333 -- Mijn wifi was drie weken weg :C ik stierf zowaar xD
Mijn gedachten zijn een beetje in de war. Ik hou Straw in leven duss.. Niet erg, mijn limiet is er drie en dat is voorlopig genoeg. c:
Drie weken omg I'd die too >D Mijn limiet is dood. Ik wou er 4. En nu .. >-> |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 19:55 | |
| Owkey.. ik heb geen idee waar het nu allemaal overgaat *is te lui om heel dat gesprek te lezen*
WHIIIIIIIIIIIIEUUUUUUUUU ik ga het zoektopic voor Cyby's kits AANMAKEN JEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! xD Hoop dat er genoeg aanmeldigen komen :c want bij de meester Rogue's zijn er niet veel aanmeldinge..
-- @Ezzieee, *knuffelt je ribben kapot* Ik vind Dawn's setje nu veeel beter, het vorige vond ik gewoon eng..
Laatst aangepast door Cyber op ma 25 aug 2014 - 19:56; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
135 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 19:55 | |
| Kunnen jullie alsjeblieft letten op die quotes? Bij mij kommen ze nogal 'bám' over als ik de berichtjes van anderen er tussen door zie, die verdwijnen gewoon bijna, vind ik. |
|
| |
270 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 19:57 | |
| Mermaid; Waar stond het topic voor Momo? xD |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 19:59 | |
| Sorry x'D -- @AA; hmm.. 4 lijkt me dan nog vele hoor x'D Ik zou dan meer neigen naar een stuk of 2, 3 (a) miss dat ze dan zwanger is als dying al dood is, (of het pas beseft als hij weg is (a)) Dat 'ie dan niet echt doorheeft dat hij opnieuw vader word.. -plan ontvouwt zich in mijn hoofd (a)- En dan sterft ze bij de geboorte, maar eerst geeft ze ze nog namen.. en dan in starclan, die drie poezen die om hem vechten (a) en dan zei zo; "hey, gefeliciteerd met je nieuwe kittens, bla bla en bla!" xD |
|
| |
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 20:00 | |
| Sorry *schuldbewust*
Bun, Amy, Bo! Kom mee! *sleurt mee naar cbox* |
|
| |
135 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 20:02 | |
| Geeft niet hoor ^^ Was ook verder niet raar bedoelt ofzo. Ik las mijn berichtje even terug en kreeg het idee dat ik zelf misschien nogal bám over kwam~ Maar was niet zo bedoelt. |
|
| |
270 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 20:05 | |
| Cara is leuk om mee te posten :') Maar ze is zo'n trut xD |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 20:07 | |
| |
|
| |
270 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 20:10 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |