Algemene Onzin Topic - Pagina 18

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 34 ... 50  Volgende
Stormysoul
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 DPKsfdL
Denise
842
Actief

CAT'S PROFILE
Stormysoul
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimema 25 aug 2014 - 19:44

Lol, dat laat ik jullie met bun maar uitvechten xD Stormy hoeft Dying niet meer~
Terug naar boven Ga naar beneden
Warhound
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 B4uocMP
James
588
Actief
“Please, touch me, I pray”

CAT'S PROFILE
Rank:
Warhound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimema 25 aug 2014 - 19:45

Whitelion schreef:
Oh god, ik zie dat jullie het al helemaal gepland hebben o.o Maar dying gaat zelfmoord plegen, inderdaad. Hij gaat doodsbessen eten >3 Dovepaw en een andere kit van 'm (wss angelpaw, maar ik moet het nog es aan isa vragen :'))zullen erbij zijn, en tegen hen gaat hij dan zijn hele bekentenis doen. Trouwens, als ze allemaal samen zijn heb ik geen idee wie hij gaat kiezen o.o

Deter gaat het niet eens erg vinden xD
Dawntear
Member
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimema 25 aug 2014 - 19:46

Lockkit schreef:
Caraphernelia schreef:
Lilith *plethug* long time ago :')

Backk :3

Me?

--
Wow late reactie maar was gaan winkelen.
*Huggie* C:

---
Zo Heeft er iemand een idee voor een accountje? Dan heb ik
Lockkit | Dauntpaw en ?

Yep jij xD
I missed you, though ;P
--
Strawpaw is zo awesome :c
En euhmm, ik heb geen ideeën voor je :')
Cinderfell
StarClan
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimema 25 aug 2014 - 19:46

Whitelion schreef:
Oh god, ik zie dat jullie het al helemaal gepland hebben o.o Maar dying gaat zelfmoord plegen, inderdaad. Hij gaat doodsbessen eten >3 Dovepaw en een andere kit van 'm (wss angelpaw, maar ik moet het nog es aan isa vragen :'))zullen erbij zijn, en tegen hen gaat hij dan zijn hele bekentenis doen. Trouwens, als ze allemaal samen zijn heb ik geen idee wie hij gaat kiezen o.o
Bunny,Cinder natuurlijk! Of gaat hij de kittens die ze hebben en de gelukkige tijd verbreken :O Dan is Cinder dubbel dood als Dying voor Crane kiest(dan sterft ze nog eens in StarClan xD,al denk ik dat dat niet meer gaat haha)
Of hoe Cinder anders kon sterven was aan een 2de nestje(vader blijkt Dying te zijn xD) Ik ben zo gemeen voor Cinder(ik plan haar dood al xD)
Stormysoul
StarClan
Denise
842
Actief

CAT'S PROFILE
Stormysoul
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimema 25 aug 2014 - 19:47

Cinderfell schreef:
Whitelion schreef:
Bunny,Cinder natuurlijk! Of gaat hij de kittens die ze hebben en de gelukkige tijd verbreken :O Dan is Cinder dubbel dood als Dying voor Crane kiest(dan sterft ze nog eens in StarClan xD,al denk ik dat dat niet meer gaat haha)
Of hoe Cinder anders kon sterven was aan een 2de nestje(vader blijkt Dying te zijn xD) Ik ben zo gemeen voor Cinder(ik plan haar dood al xD)
God, ik ga hier dood van het lachen xD maar waneer gaan jullie de zelfmoord plannen uitvoeren! >3
Whitelion
Dark forest
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimema 25 aug 2014 - 19:48

Warpaw schreef:
Whitelion schreef:

dat is echt gemeen x'D ik denk dat dovepaw een karakteromwisseling gaat doormaken daarna, want ik speel niet zo vreselijk graag compleet onschuldige katten x'D -met uitzondering van windkit ofc-

@aa; hij krijgt ook kitties met crane hé (a)
en een tweede nest kitties? hmm.. sowieso geen groot nest dan, neem ik aan x'D dan laat ze wel die kitties ook moederloos achter huh? Dan mag ik nog es een pleegmoeder zoeken, voor die van crane x dying en die van cinder x dying dan x'D

@Denise; nadat het nestje crane x dying geboren is (a)
Stormysoul
StarClan
Denise
842
Actief

CAT'S PROFILE
Stormysoul
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimema 25 aug 2014 - 19:49

Whitelion schreef:
Warpaw schreef:
Whitelion schreef:

dat is echt gemeen x'D ik denk dat dovepaw een karakteromwisseling gaat doormaken daarna, want ik speel niet zo vreselijk graag compleet onschuldige katten x'D -met uitzondering van windkit ofc-

en een tweede nest kitties? hmm.. sowieso geen groot nest dan, neem ik aan x'D dan laat ze wel die kitties ook moederloos achter huh? Dan mag ik nog es een pleegmoeder zoeken, voor die van crane x dying en die van cinder x dying dan x'D

En waneeer is daat xD
Whitelion
Dark forest
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimema 25 aug 2014 - 19:50

Stormysoul schreef:
Whitelion schreef:
Warpaw schreef:
Whitelion schreef:

En waneeer is daat xD
geen idee x'D -werpt schuine blik op bo-
Cinderfell
StarClan
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimema 25 aug 2014 - 19:51

@Bunjeejump,ja een klein nestje,rond de 4 kittens denk ik.(Ga zelf er een spelen en die gaat Cinderkit noemen xD) En ze zal dan bij de geboorte sterven. Ja ze worden wel moederloos xD,maar ik kan een van mijn accjes als pleegmoeder geven xD(zoals Spottedleap).
Lockfish
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Ek4Ghz4
Beertje
204
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lockfish
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimema 25 aug 2014 - 19:52

'Dawnkit schreef:
Lockkit schreef:
Caraphernelia schreef:

Me?

--
*Huggie* C:

---
Lockkit | Dauntpaw en ?

Yep jij xD
I missed you, though ;P
--

x'D Owkey...
Missed you to <333
--
Mijn wifi was drie weken weg :C ik stierf zowaar xD

Mijn gedachten zijn een beetje in de war. Ik hou Straw in leven duss..
Niet erg, mijn limiet is er drie en dat is voorlopig genoeg. c:
Dawntear
Member
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimema 25 aug 2014 - 19:53

Lockkit schreef:
'Dawnkit schreef:
Lockkit schreef:
Caraphernelia schreef:

Me?

--
*Huggie* C:

---
Lockkit | Dauntpaw en ?

Yep jij xD
I missed you, though ;P
--

x'D Owkey...
Missed you to <333
--
Mijn wifi was drie weken weg :C ik stierf zowaar xD

Mijn gedachten zijn een beetje in de war. Ik hou Straw in leven duss..
Niet erg, mijn limiet is er drie en dat is voorlopig genoeg. c:

Drie weken omg I'd die too >D
Mijn limiet is dood. Ik wou er 4. En nu .. >->
Cyber
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimema 25 aug 2014 - 19:55

Owkey.. ik heb geen idee waar het nu allemaal overgaat *is te lui om heel dat gesprek te lezen*

WHIIIIIIIIIIIIEUUUUUUUUU ik ga het zoektopic voor Cyby's kits AANMAKEN JEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! xD Hoop dat er genoeg aanmeldigen komen :c want bij de meester Rogue's zijn er niet veel aanmeldinge..

--
@Ezzieee, *knuffelt je ribben kapot* Ik vind Dawn's setje nu veeel beter, het vorige vond ik gewoon eng..

Laatst aangepast door Cyber op ma 25 aug 2014 - 19:56; in totaal 1 keer bewerkt
Rowanflame
Dark forest
135
Actief
Rowanflame
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimema 25 aug 2014 - 19:55

Kunnen jullie alsjeblieft letten op die quotes? Bij mij kommen ze nogal 'bám' over als ik de berichtjes van anderen er tussen door zie, die verdwijnen gewoon bijna, vind ik.
Caraphernelia
Member
270
Actief
Caraphernelia
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimema 25 aug 2014 - 19:57

Mermaid; Waar stond het topic voor Momo? xD
Whitelion
Dark forest
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimema 25 aug 2014 - 19:59

Sorry x'D
--
@AA; hmm.. 4 lijkt me dan nog vele hoor x'D Ik zou dan meer neigen naar een stuk of 2, 3 (a) miss dat ze dan zwanger is als dying al dood is, (of het pas beseft als hij weg is (a)) Dat 'ie dan niet echt doorheeft dat hij opnieuw vader word.. -plan ontvouwt zich in mijn hoofd (a)- En dan sterft ze bij de geboorte, maar eerst geeft ze ze nog namen.. en dan in starclan, die drie poezen die om hem vechten (a) en dan zei zo; "hey, gefeliciteerd met je nieuwe kittens, bla bla en bla!" xD
Stormysoul
StarClan
Denise
842
Actief

CAT'S PROFILE
Stormysoul
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimema 25 aug 2014 - 20:00

Sorry *schuldbewust*

Bun, Amy, Bo! Kom mee! *sleurt mee naar cbox*
Rowanflame
Dark forest
135
Actief
Rowanflame
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimema 25 aug 2014 - 20:02

Geeft niet hoor ^^ Was ook verder niet raar bedoelt ofzo. Ik las mijn berichtje even terug en kreeg het idee dat ik zelf misschien nogal bám over kwam~ Maar was niet zo bedoelt.
Caraphernelia
Member
270
Actief
Caraphernelia
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimema 25 aug 2014 - 20:05

Cara is leuk om mee te posten :')
Maar ze is zo'n trut xD
Cyber
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimema 25 aug 2014 - 20:07

Caraphernelia schreef:

Topic voor Motionless? Dat noemt.. eu ik zal is zien https://www.warriorcatsnl.com/t19521-the-german-doezele-dezelaar Hierzo
Caraphernelia
Member
270
Actief
Caraphernelia
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimema 25 aug 2014 - 20:10

Cyber schreef:
Caraphernelia schreef:

Topic voor Motionless? Dat noemt.. eu ik zal is zien https://www.warriorcatsnl.com/t19521-the-german-doezele-dezelaar Hierzo

Yoh dat wordt moeilijk binnenvallen xD
Maar I'll try xD
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 18 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 34 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: