|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 19:27 | |
| haha Sure Nath, half gezicht als in enkel de snuit naar beneden of 1 oog halve neus bla bla? Bunzz kijk in de spoiler - Pepernoten!!!:
|
| | | 135 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 19:29 | |
| Één oog, bla bla. Verder hoeft naam niet op ava, tenzij het echt mooi staat. En voor op de sig leek het korte tekstje "Don't blink, you'll miss it," wel awesome :3 Op sig de naam dus sowieso wel. Verder ken je Roman, dus twijfel ik er niet aan dat het awesome word :3 |
| | | Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 19:30 | |
| - Stormysoul schreef:
- Whitelion schreef:
- Stormysoul schreef:
- *knikt* jup, ik heb totaal geen inspi meer voor haar en ik wil haar niet weggeven dus tjaaaaaa, en je kan altijd daar nog reageren c:
eens dying dood is zal ik wel een topicje doen met iedereen die die verloren heeft :') Wss gaat hij heel verbaasd zijn als ook stormy daar is, hij weet niet dat ze dood is x'D (dat gaat vonken geven.. Zowel Craneclaw als Stormysoul als Dyingblack op hetzelfd emoment op dezelfde plaats, zeker als dying weet dat 'ie cinder achterlaat.. x'D) Oww, maar ik bedoel te zeggen dat je dying kan laten komen bij haar sterftopic gawd, dat klinkt zo gezellig xD gezien deze bij de grens is c: Hé don't forget Cinder! Ze zal Whitelion vragen haar te doden(wel als Crane's kittens die ze zal opvangen zonder melk kunnen xD) Maar ze zal eerst zelf moordpogingen doen,die gaan mislukken en ze geeft StarClan de schuld,en dan kiest ze er voor dat Whitelion haar kilt. |
| | | Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 19:31 | |
| - Cinderfell schreef:
- Stormysoul schreef:
- Whitelion schreef:
- Stormysoul schreef:
- *knikt* jup, ik heb totaal geen inspi meer voor haar en ik wil haar niet weggeven dus tjaaaaaa, en je kan altijd daar nog reageren c:
eens dying dood is zal ik wel een topicje doen met iedereen die die verloren heeft :') Wss gaat hij heel verbaasd zijn als ook stormy daar is, hij weet niet dat ze dood is x'D (dat gaat vonken geven.. Zowel Craneclaw als Stormysoul als Dyingblack op hetzelfd emoment op dezelfde plaats, zeker als dying weet dat 'ie cinder achterlaat.. x'D) Oww, maar ik bedoel te zeggen dat je dying kan laten komen bij haar sterftopic gawd, dat klinkt zo gezellig xD gezien deze bij de grens is c: Hé don't forget Cinder! Ze zal Whitelion vragen haar te doden(wel als Crane's kittens die ze zal opvangen zonder melk kunnen xD) Maar ze zal eerst zelf moordpogingen doen,die gaan mislukken en ze geeft StarClan de schuld,en dan kiest ze er voor dat Whitelion haar kilt. Lol, dan heeft Dying heel wat uit te leggen xD tegen alle drie by the way Cx |
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 19:32 | |
| - Stormysoul schreef:
- Cinderfell schreef:
- Stormysoul schreef:
- Whitelion schreef:
- Stormysoul schreef:
eens dying dood is zal ik wel een topicje doen met iedereen die die verloren heeft :') Wss gaat hij heel verbaasd zijn als ook stormy daar is, hij weet niet dat ze dood is x'D (dat gaat vonken geven.. Zowel Craneclaw als Stormysoul als Dyingblack op hetzelfd emoment op dezelfde plaats, zeker als dying weet dat 'ie cinder achterlaat.. x'D) Oww, maar ik bedoel te zeggen dat je dying kan laten komen bij haar sterftopic gawd, dat klinkt zo gezellig xD gezien deze bij de grens is c: Hé don't forget Cinder! Ze zal Whitelion vragen haar te doden(wel als Crane's kittens die ze zal opvangen zonder melk kunnen xD) Maar ze zal eerst zelf moordpogingen doen,die gaan mislukken en ze geeft StarClan de schuld,en dan kiest ze er voor dat Whitelion haar kilt. Lol, dan heeft Dying heel wat uit te leggen xD tegen alle drie by the way Cx Zeg dat wel xD,maar ik denk dat Cinder blij zal zijn dat ze terug bij Dying is(en de rest kan de boom in xD liefst letterlijk haha) |
| | | Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 19:34 | |
| |
| | | Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 19:34 | |
| - Cinderfell schreef:
- Stormysoul schreef:
- Cinderfell schreef:
- Stormysoul schreef:
- Whitelion schreef:
- Stormysoul schreef:
eens dying dood is zal ik wel een topicje doen met iedereen die die verloren heeft :') Wss gaat hij heel verbaasd zijn als ook stormy daar is, hij weet niet dat ze dood is x'D (dat gaat vonken geven.. Zowel Craneclaw als Stormysoul als Dyingblack op hetzelfd emoment op dezelfde plaats, zeker als dying weet dat 'ie cinder achterlaat.. x'D) Oww, maar ik bedoel te zeggen dat je dying kan laten komen bij haar sterftopic gawd, dat klinkt zo gezellig xD gezien deze bij de grens is c: Hé don't forget Cinder! Ze zal Whitelion vragen haar te doden(wel als Crane's kittens die ze zal opvangen zonder melk kunnen xD) Maar ze zal eerst zelf moordpogingen doen,die gaan mislukken en ze geeft StarClan de schuld,en dan kiest ze er voor dat Whitelion haar kilt. Lol, dan heeft Dying heel wat uit te leggen xD tegen alle drie by the way Cx Zeg dat wel xD,maar ik denk dat Cinder blij zal zijn dat ze terug bij Dying is(en de rest kan de boom in xD liefst letterlijk haha) xD pech voor Cinder dat er geen bomen zijn in StarClan (toch) |
| | | 135 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 19:35 | |
| Zo, heb mijn voorlopige account limit bereikt |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 19:35 | |
| - Stormysoul schreef:
- Cinderfell schreef:
- Stormysoul schreef:
- Cinderfell schreef:
- Stormysoul schreef:
- Whitelion schreef:
- Stormysoul schreef:
eens dying dood is zal ik wel een topicje doen met iedereen die die verloren heeft :') Wss gaat hij heel verbaasd zijn als ook stormy daar is, hij weet niet dat ze dood is x'D (dat gaat vonken geven.. Zowel Craneclaw als Stormysoul als Dyingblack op hetzelfd emoment op dezelfde plaats, zeker als dying weet dat 'ie cinder achterlaat.. x'D) Oww, maar ik bedoel te zeggen dat je dying kan laten komen bij haar sterftopic gawd, dat klinkt zo gezellig xD gezien deze bij de grens is c: Hé don't forget Cinder! Ze zal Whitelion vragen haar te doden(wel als Crane's kittens die ze zal opvangen zonder melk kunnen xD) Maar ze zal eerst zelf moordpogingen doen,die gaan mislukken en ze geeft StarClan de schuld,en dan kiest ze er voor dat Whitelion haar kilt. Lol, dan heeft Dying heel wat uit te leggen xD tegen alle drie by the way Cx Zeg dat wel xD,maar ik denk dat Cinder blij zal zijn dat ze terug bij Dying is(en de rest kan de boom in xD liefst letterlijk haha) xD pech voor Cinder dat er geen bomen zijn in StarClan (toch) Ik denk het wel,anders zou het eenzaam zijn daar niet? |
| | | Amyzing Spiderman 100
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 19:36 | |
| Verdoeme wat is het koud! |
| | | Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 19:37 | |
| - Cinderfell schreef:
- Stormysoul schreef:
- Cinderfell schreef:
- Stormysoul schreef:
- Cinderfell schreef:
- Stormysoul schreef:
- Whitelion schreef:
- Stormysoul schreef:
eens dying dood is zal ik wel een topicje doen met iedereen die die verloren heeft :') Wss gaat hij heel verbaasd zijn als ook stormy daar is, hij weet niet dat ze dood is x'D (dat gaat vonken geven.. Zowel Craneclaw als Stormysoul als Dyingblack op hetzelfd emoment op dezelfde plaats, zeker als dying weet dat 'ie cinder achterlaat.. x'D) Oww, maar ik bedoel te zeggen dat je dying kan laten komen bij haar sterftopic gawd, dat klinkt zo gezellig xD gezien deze bij de grens is c: Hé don't forget Cinder! Ze zal Whitelion vragen haar te doden(wel als Crane's kittens die ze zal opvangen zonder melk kunnen xD) Maar ze zal eerst zelf moordpogingen doen,die gaan mislukken en ze geeft StarClan de schuld,en dan kiest ze er voor dat Whitelion haar kilt. Lol, dan heeft Dying heel wat uit te leggen xD tegen alle drie by the way Cx Zeg dat wel xD,maar ik denk dat Cinder blij zal zijn dat ze terug bij Dying is(en de rest kan de boom in xD liefst letterlijk haha) xD pech voor Cinder dat er geen bomen zijn in StarClan (toch) Ik denk het wel,anders zou het eenzaam zijn daar niet? Tjs, daar zeg je me wat c: Buns, hoe gaan Dying eigenlijk dood ja, ik praat daar gewoon rustig over. |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 19:39 | |
| - Stormysoul schreef:
- Cinderfell schreef:
- Stormysoul schreef:
- Cinderfell schreef:
- Stormysoul schreef:
- Cinderfell schreef:
- Stormysoul schreef:
- Whitelion schreef:
- Stormysoul schreef:
eens dying dood is zal ik wel een topicje doen met iedereen die die verloren heeft :') Wss gaat hij heel verbaasd zijn als ook stormy daar is, hij weet niet dat ze dood is x'D (dat gaat vonken geven.. Zowel Craneclaw als Stormysoul als Dyingblack op hetzelfd emoment op dezelfde plaats, zeker als dying weet dat 'ie cinder achterlaat.. x'D) Oww, maar ik bedoel te zeggen dat je dying kan laten komen bij haar sterftopic gawd, dat klinkt zo gezellig xD gezien deze bij de grens is c: Hé don't forget Cinder! Ze zal Whitelion vragen haar te doden(wel als Crane's kittens die ze zal opvangen zonder melk kunnen xD) Maar ze zal eerst zelf moordpogingen doen,die gaan mislukken en ze geeft StarClan de schuld,en dan kiest ze er voor dat Whitelion haar kilt. Lol, dan heeft Dying heel wat uit te leggen xD tegen alle drie by the way Cx Zeg dat wel xD,maar ik denk dat Cinder blij zal zijn dat ze terug bij Dying is(en de rest kan de boom in xD liefst letterlijk haha) xD pech voor Cinder dat er geen bomen zijn in StarClan (toch) Ik denk het wel,anders zou het eenzaam zijn daar niet? Tjs, daar zeg je me wat c: Buns, hoe gaan Dying eigenlijk dood ja, ik praat daar gewoon rustig over. Die had via pb gestuurd dat Dying zelfmoord ging plegen. |
| | | Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 19:40 | |
| - Stormysoul schreef:
- Cinderfell schreef:
- Stormysoul schreef:
- Cinderfell schreef:
- Stormysoul schreef:
- Cinderfell schreef:
- Stormysoul schreef:
- Whitelion schreef:
- Stormysoul schreef:
eens dying dood is zal ik wel een topicje doen met iedereen die die verloren heeft :') Wss gaat hij heel verbaasd zijn als ook stormy daar is, hij weet niet dat ze dood is x'D (dat gaat vonken geven.. Zowel Craneclaw als Stormysoul als Dyingblack op hetzelfd emoment op dezelfde plaats, zeker als dying weet dat 'ie cinder achterlaat.. x'D) Oww, maar ik bedoel te zeggen dat je dying kan laten komen bij haar sterftopic gawd, dat klinkt zo gezellig xD gezien deze bij de grens is c: Hé don't forget Cinder! Ze zal Whitelion vragen haar te doden(wel als Crane's kittens die ze zal opvangen zonder melk kunnen xD) Maar ze zal eerst zelf moordpogingen doen,die gaan mislukken en ze geeft StarClan de schuld,en dan kiest ze er voor dat Whitelion haar kilt. Lol, dan heeft Dying heel wat uit te leggen xD tegen alle drie by the way Cx Zeg dat wel xD,maar ik denk dat Cinder blij zal zijn dat ze terug bij Dying is(en de rest kan de boom in xD liefst letterlijk haha) xD pech voor Cinder dat er geen bomen zijn in StarClan (toch) Ik denk het wel,anders zou het eenzaam zijn daar niet? Tjs, daar zeg je me wat c: Buns, hoe gaan Dying eigenlijk dood ja, ik praat daar gewoon rustig over. Crane gaat in een hoekje van starclan zitten staren naar hun en uiteindelijk er met dying vandoor gaan >3 |
| | | James 588 Actief “Please, touch me, I pray”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 19:40 | |
| Deters reactie op Dyings dood; Yep fun in Starclan shitlord >3 |
| | | Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 19:41 | |
| - Nevermind schreef:
- Stormysoul schreef:
- Cinderfell schreef:
- Stormysoul schreef:
- Cinderfell schreef:
- Stormysoul schreef:
- Cinderfell schreef:
- Stormysoul schreef:
- Whitelion schreef:
- Stormysoul schreef:
eens dying dood is zal ik wel een topicje doen met iedereen die die verloren heeft :') Wss gaat hij heel verbaasd zijn als ook stormy daar is, hij weet niet dat ze dood is x'D (dat gaat vonken geven.. Zowel Craneclaw als Stormysoul als Dyingblack op hetzelfd emoment op dezelfde plaats, zeker als dying weet dat 'ie cinder achterlaat.. x'D) Oww, maar ik bedoel te zeggen dat je dying kan laten komen bij haar sterftopic gawd, dat klinkt zo gezellig xD gezien deze bij de grens is c: Hé don't forget Cinder! Ze zal Whitelion vragen haar te doden(wel als Crane's kittens die ze zal opvangen zonder melk kunnen xD) Maar ze zal eerst zelf moordpogingen doen,die gaan mislukken en ze geeft StarClan de schuld,en dan kiest ze er voor dat Whitelion haar kilt. Lol, dan heeft Dying heel wat uit te leggen xD tegen alle drie by the way Cx Zeg dat wel xD,maar ik denk dat Cinder blij zal zijn dat ze terug bij Dying is(en de rest kan de boom in xD liefst letterlijk haha) xD pech voor Cinder dat er geen bomen zijn in StarClan (toch) Ik denk het wel,anders zou het eenzaam zijn daar niet? Tjs, daar zeg je me wat c: Buns, hoe gaan Dying eigenlijk dood ja, ik praat daar gewoon rustig over. Crane gaat in een hoekje van starclan zitten staren naar hun en uiteindelijk er met dying vandoor gaan >3 Wat gaat het toch gezellig daar worden (A) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 19:41 | |
| - Nevermind schreef:
- Stormysoul schreef:
- Cinderfell schreef:
- Stormysoul schreef:
- Cinderfell schreef:
- Stormysoul schreef:
- Cinderfell schreef:
- Stormysoul schreef:
- Whitelion schreef:
- Stormysoul schreef:
eens dying dood is zal ik wel een topicje doen met iedereen die die verloren heeft :') Wss gaat hij heel verbaasd zijn als ook stormy daar is, hij weet niet dat ze dood is x'D (dat gaat vonken geven.. Zowel Craneclaw als Stormysoul als Dyingblack op hetzelfd emoment op dezelfde plaats, zeker als dying weet dat 'ie cinder achterlaat.. x'D) Oww, maar ik bedoel te zeggen dat je dying kan laten komen bij haar sterftopic gawd, dat klinkt zo gezellig xD gezien deze bij de grens is c: Hé don't forget Cinder! Ze zal Whitelion vragen haar te doden(wel als Crane's kittens die ze zal opvangen zonder melk kunnen xD) Maar ze zal eerst zelf moordpogingen doen,die gaan mislukken en ze geeft StarClan de schuld,en dan kiest ze er voor dat Whitelion haar kilt. Lol, dan heeft Dying heel wat uit te leggen xD tegen alle drie by the way Cx Zeg dat wel xD,maar ik denk dat Cinder blij zal zijn dat ze terug bij Dying is(en de rest kan de boom in xD liefst letterlijk haha) xD pech voor Cinder dat er geen bomen zijn in StarClan (toch) Ik denk het wel,anders zou het eenzaam zijn daar niet? Tjs, daar zeg je me wat c: Buns, hoe gaan Dying eigenlijk dood ja, ik praat daar gewoon rustig over. Crane gaat in een hoekje van starclan zitten staren naar hun en uiteindelijk er met dying vandoor gaan >3 Oh jij gemene mens!(Grapje) Cinder neemt Dying mee <3 |
| | | Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 19:42 | |
| En dan gaan ze samen naar de dark forest zodat niemand hen kan vinden xD |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 19:43 | |
| Zombo sssh! Cinder gaat met Dying er vandoor,en Crane en Stormy mogen gezellig een boom gaan zoeken(die kunnen de boom in xD) En dan mogen zij toekijken xD |
| | | Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 19:44 | |
| Oh god, ik zie dat jullie het al helemaal gepland hebben o.o Maar dying gaat zelfmoord plegen, inderdaad. Hij gaat doodsbessen eten >3 Dovepaw en een andere kit van 'm (wss angelpaw, maar ik moet het nog es aan isa vragen :'))zullen erbij zijn, en tegen hen gaat hij dan zijn hele bekentenis doen. Trouwens, als ze allemaal samen zijn heb ik geen idee wie hij gaat kiezen o.o |
| | | Beertje 204 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 aug 2014 - 19:44 | |
| - Caraphernelia schreef:
- Lilith *plethug* long time ago :')
Backk :3 Me? -- Wow late reactie maar was gaan winkelen. *Huggie* C: --- Zo Heeft er iemand een idee voor een accountje? Dan heb ik Lockkit | Dauntpaw en ? |
| | | | Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |