|
|
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 0:51 | |
| - Tallpaw schreef:
- Nevermind schreef:
- Tallpaw schreef:
- Nevermind schreef:
- Tallpaw schreef:
- Nevermind schreef:
- Tallpaw schreef:
- Daar moest Bun toch eerst nog posten?? Ga jij nou maar bij Hail posten >3 dan spam ik bun vol dat ze bij Augurk gaat posten (;
Ik ga eerst Never bijposten xD Dan komt Augurkie xD Dan ben je lang bezig xD hoeveel topics hadden Never x Tall ook alweer lopen? Echt iets van 5 ofzo xD Ik denk 3 xD Nee, wacht met het geboorte erbij 4 x3 Ik was close (A) Zullen we bij Never say never een spt maken? xD Dan kan ik sneller posten nu x3 Was dat het niet al dan?? Well, ik poste nog op mn normale min lengte xD Jep, ik heb min lengtes xD |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 0:58 | |
| - Nevermind schreef:
- Tallpaw schreef:
- Nevermind schreef:
- Tallpaw schreef:
- Nevermind schreef:
- Tallpaw schreef:
- Nevermind schreef:
- Tallpaw schreef:
- Daar moest Bun toch eerst nog posten?? Ga jij nou maar bij Hail posten >3 dan spam ik bun vol dat ze bij Augurk gaat posten (;
Ik ga eerst Never bijposten xD Dan komt Augurkie xD Dan ben je lang bezig xD hoeveel topics hadden Never x Tall ook alweer lopen? Echt iets van 5 ofzo xD Ik denk 3 xD Nee, wacht met het geboorte erbij 4 x3 Ik was close (A) Zullen we bij Never say never een spt maken? xD Dan kan ik sneller posten nu x3 Was dat het niet al dan?? Well, ik poste nog op mn normale min lengte xD Jep, ik heb min lengtes xD Ik niet, zonder vind ik chill posten, zo is het voor mij ook een Verassing wat er gaat gebeuren c: |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 0:59 | |
| - Tallpaw schreef:
- Nevermind schreef:
- Tallpaw schreef:
- Nevermind schreef:
- Tallpaw schreef:
- Nevermind schreef:
- Tallpaw schreef:
- Nevermind schreef:
- Tallpaw schreef:
Ik ga eerst Never bijposten xD Dan komt Augurkie xD Dan ben je lang bezig xD hoeveel topics hadden Never x Tall ook alweer lopen? Echt iets van 5 ofzo xD Ik denk 3 xD Nee, wacht met het geboorte erbij 4 x3 Ik was close (A) Zullen we bij Never say never een spt maken? xD Dan kan ik sneller posten nu x3 Was dat het niet al dan?? Well, ik poste nog op mn normale min lengte xD Jep, ik heb min lengtes xD Ik niet, zonder vind ik chill posten, zo is het voor mij ook een Verassing wat er gaat gebeuren c: Well, ik deed het eerst om mezelf te trainen, nu doe ik het gewoon automatisch en gaat het vlotter c: En wow, ik zat gisteren aan de 1600 posts en ik zit bijna aan 1700 xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 1:01 | |
| - Nevermind schreef:
- Tallpaw schreef:
- Nevermind schreef:
- Tallpaw schreef:
- Nevermind schreef:
- Tallpaw schreef:
- Nevermind schreef:
- Tallpaw schreef:
- Nevermind schreef:
- Tallpaw schreef:
Ik ga eerst Never bijposten xD Dan komt Augurkie xD Dan ben je lang bezig xD hoeveel topics hadden Never x Tall ook alweer lopen? Echt iets van 5 ofzo xD Ik denk 3 xD Nee, wacht met het geboorte erbij 4 x3 Ik was close (A) Zullen we bij Never say never een spt maken? xD Dan kan ik sneller posten nu x3 Was dat het niet al dan?? Well, ik poste nog op mn normale min lengte xD Jep, ik heb min lengtes xD Ik niet, zonder vind ik chill posten, zo is het voor mij ook een Verassing wat er gaat gebeuren c: Well, ik deed het eerst om mezelf te trainen, nu doe ik het gewoon automatisch en gaat het vlotter c:
En wow, ik zat gisteren aan de 1600 posts en ik zit bijna aan 1700 xD Oh zo ja ^^ ik wil het niet doen aangezien ik bang ben dat m'n inspi voor Talliewallie eronder zou lijden.. Dat ken ik!! Ik had een sop een dag 150 Posts en ik was echt zo van o.O |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 1:03 | |
| - Tallpaw schreef:
- Nevermind schreef:
- Tallpaw schreef:
- Nevermind schreef:
- Tallpaw schreef:
- Nevermind schreef:
- Tallpaw schreef:
- Nevermind schreef:
- Tallpaw schreef:
- Nevermind schreef:
- Tallpaw schreef:
Ik ga eerst Never bijposten xD Dan komt Augurkie xD Dan ben je lang bezig xD hoeveel topics hadden Never x Tall ook alweer lopen? Echt iets van 5 ofzo xD Ik denk 3 xD Nee, wacht met het geboorte erbij 4 x3 Ik was close (A) Zullen we bij Never say never een spt maken? xD Dan kan ik sneller posten nu x3 Was dat het niet al dan?? Well, ik poste nog op mn normale min lengte xD Jep, ik heb min lengtes xD Ik niet, zonder vind ik chill posten, zo is het voor mij ook een Verassing wat er gaat gebeuren c: Well, ik deed het eerst om mezelf te trainen, nu doe ik het gewoon automatisch en gaat het vlotter c:
En wow, ik zat gisteren aan de 1600 posts en ik zit bijna aan 1700 xD Oh zo ja ^^ ik wil het niet doen aangezien ik bang ben dat m'n inspi voor Talliewallie eronder zou lijden..
Dat ken ik!! Ik had een sop een dag 150 Posts en ik was echt zo van o.O Eig nog nooit problemen mee gehad xD Nog niet x'D Jep, we zijn allemaal spammers xD Maar ik ga naar bed, mn been heeft rust nodig, bye ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 1:05 | |
| Nog niet nee xD ach wel, ik post random wat in me opkomt, zal wel goed zij (:
Weltrusten! Ik ga ook slapen, m'n ogen vallen steeds dicht xd |
|
| |
Yanthe 904 Actief Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 1:10 | |
| |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 1:14 | |
| Verveling is zooo saai ;-; Vooral als je wilt slapen maar de licht niet durft uit te doen |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 1:17 | |
| Dat ken ik Assie, dat ken ik..
Oeh! Ik zie dat Waz en Maaike online zijn.. Als een van jullie dit leest: M'n ouders stonden helemaal versteld ervan dat Waz de site had opgericht met Sanne, en dat Maaike het had gecodeerd, en dat is een huge compliment van m'n ouders, so I thought I'd pass it on (; |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 1:19 | |
| Hihi :3 Das leuk om te horen ^^ |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 1:22 | |
| Nou ja.. Dat niet allen hoor *vervloekt der stomme lichaam* Meh I dun care als ik mezelf vergiftigd door niet naar het wc te gaan. Ik ben slapen en jij hebt daar niets op te zeggen..
Ik heb echt een hekel aan dingen die niet luisteren -.- Truste girls
See yall at afternoon xd
|
|
| |
Do 751 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 1:23 | |
| Ik schrok tijdens de film net zo hard dat ik begon te huilen x'D Ik voelde me op 't moment echt een baby. |
|
| |
Maaike 1775 Actief "No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 1:34 | |
| Dog is weer zwanger en ze wilt ijs. :'D |
|
| |
Yanthe 904 Actief Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 1:35 | |
| |
|
| |
Marieke 390 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Its the person that matters, not the age.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 8:22 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 8:41 | |
| Dat is een geniale gif >3
Goedemorgen iedereen! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 9:18 | |
| Die gif xD
Goedemorgen ^^
En been is nog niet beter ;-; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 9:35 | |
| Naar de dokter bellen jij, als je geluk hebt kan je morgen dan ^^ Beterschap ook nog :')
Ik ben happy, kheb goed geslapen >3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 9:38 | |
| Well, het probleem is dat ik morgen een week weg ben en dat mn ma me weer staat uit te lachen dat het 'vast gebroken is' en het vast komt van 'teveel op de pc te zitten' terwijl ik gewoon tegen een paal ben gereden met mn paard, althand, hij nam een scherpe bocht in de galopbaan en ik had een paal mee met mn knie in rengalop, so yeah xD
Well, ik ben eig ook happy, so yay :3 |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 10:15 | |
| Goedemorgen <3
Zometeen paardje rijden :3 & sjees, jullie hebben het hier gisteren echt HELEMAAL onder gespamt xD @Bo&Gaby |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|