|
|
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 10:47 | |
| Hehehehehehe >D Well, je moest ons gewoon Jainen Dan gingen we je niet onder spammen x3 |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 11:02 | |
| Maar ik ben toch bij m'n omaaaa :/ En dan weet ze met welke gestoorde types ik omga xD
Nja, nu naar 't paardje toe <3 |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 11:04 | |
| Okay :'D
Leuk, veel plezier ^^ |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 11:14 | |
| Waarom moet mn broer ook weer rond de middag komen ;/ Nu kan ik niet verder slapen en moet ik me omkleren D: Maar ander goed nieuws, mn ma komt deze namiddag weer thuis Hoef ik niet meer bang te zijn als ik geluiden in de gang hoor xd |
|
| |
Yanthe 904 Actief Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 11:52 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 11:53 | |
| Haai Yanthe ^^
Never's woede is toch zo geweldig :3 |
|
| |
Yanthe 904 Actief Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 11:56 | |
| Dit is de eerste keer dat Moonwhite een kat niet ziet aankomen, be proud xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 11:58 | |
| Well, meestal zien ze hem wel aankomen met zijn woest gebulder xD Maar goed, I'm so proud :3
En ik ben over de 1700, zoals ik had voorspeld xD |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 11:59 | |
| Merp ik vind mn voetbal shortje niet meer D: ah ja dan maar alleen het truitje en een jeans aantrekken he xd Hihihi broers plagen is fun ;p vooral als ze zaten te ragen als duitsland het WK had gewonnen :3
Enneuh bo wa was da vannacht wel bij u xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 12:01 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 12:01 | |
| Ik was niet hyper, ik was happy xD Laat mij en mn pijnlijk been happy zijn >3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 12:03 | |
| Waha ja dat hoorden we xd En je moeder roepen op de achtergrond, en jij heel de tijd lachen :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 12:04 | |
| Wat? xD Zij was er niet huwr xD Ik was helemaal alleen thuis, dat was wss mn zus en ik had opeens ook de slappe lach xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 12:05 | |
| Ow nja ik hoorde een vrouwenstem xd Ja nou jad et geweldig zitten die slappe lach ;p
Volgende mss je mic dempen of zo xd |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 12:08 | |
| Well, het was funny en leuk xD En tja, meestal heb ik dat wel,tja xD
NOPE >D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 12:08 | |
| Ik zal maar eens wat gaan posten. |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 12:10 | |
| Arggg, goedemorgen amazing people! -- ik ben NIET wakker, en mag sebiet weer eens het kuiken zn kot uitkuisen. Veeel kak! Heeel veel! En stinken! D: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 12:12 | |
| Laura;; veel succes :3
Urgh kak vlecht. Waarom kan ik geen goede vlecht meer maken D: Ah weer es opnieuw proberen -.- |
|
| |
20 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 12:15 | |
| The boredom is real ;w;
Echt weer zo'n dag dat je helemaal niets wilt doen //sigh |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 12:15 | |