|
|
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 0:25 | |
| Okay x'D
En mn knie zit echt wel dubbel zo dik als normaal en doet verschrikkelijk veel pijn... mss moet ik naar een dokter gaan :/ |
|
| |
Yanthe 904 Actief Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 0:27 | |
| |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 0:28 | |
| Naar een dokter Bo! Nu, want je kan daar jiet zomaar mee rond blijven lopen.. Beterschap!
Grenth is cool, Tall mag 'm, en ik dus ook (A) |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 0:29 | |
| Bleg, het gaat wel over -hoop ik-, als ik morgen opsta en het nog niet weg is, vraag ik het wel aan mn ma xD
Tx Yanthe ^^ |
|
| |
Yanthe 904 Actief Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 0:30 | |
| Was btw m'n langste post tot nu toe. Ik moet dat echt vaker doen xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 0:31 | |
| Klinkt als een plan Bo ^^
Ligt het aan mij of heeft Rc echt een activiteitsboost gekregen? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 0:34 | |
| Hehehe cuwl Yanthe x3
Idd Emma, heb ik ook gezien xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 0:36 | |
| Ah! Ik ben dus niet gek >3
Dat topic tussen Lurking en Hail heb ik echt lol in <'3 Lurking is uitgeroepen tot knuffelbeer (: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 0:37 | |
| Ja ik zag het en ik was ff like: Okay wtf xD
En heb je al gepost bij Augurkie met Tall? :3 |
|
| |
50 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 0:39 | |
| Woah, ik ben echt laag gezakt :'D 03:00 is opeens een heel normaal uur om te tekenen voor mij. Apart x'D |
|
| |
20 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 0:40 | |
| - Maplesyrup schreef:
- Woah, ik ben echt laag gezakt :'D 03:00 is opeens een heel normaal uur om te tekenen voor mij. Apart x'D
Om 4u gaan slapen is veel te normaal geworden voor mij :') |
|
| |
50 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 0:42 | |
| Gelukkig maar xD Ik was aan het plannen wanneer ik mijn tekeningen zou afmaken en dacht aan 3 uur. Ik moet echt wat vroeger dan 05:00 gaan slapen als ik dit jaar wil halen oWo |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 0:44 | |
| Daar moest Bun toch eerst nog posten?? Ga jij nou maar bij Hail posten >3 dan spam ik bun vol dat ze bij Augurk gaat posten (;
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 0:44 | |
| - Tallpaw schreef:
- Daar moest Bun toch eerst nog posten?? Ga jij nou maar bij Hail posten >3 dan spam ik bun vol dat ze bij Augurk gaat posten (;
Ik ga eerst Never bijposten xD Dan komt Augurkie xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 0:45 | |
| Ik had dus Nevermore geschreven, inplaats van Nevermind xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 0:46 | |
| - Nevermind schreef:
- Tallpaw schreef:
- Daar moest Bun toch eerst nog posten?? Ga jij nou maar bij Hail posten >3 dan spam ik bun vol dat ze bij Augurk gaat posten (;
Ik ga eerst Never bijposten xD Dan komt Augurkie xD Dan ben je lang bezig xD hoeveel topics hadden Never x Tall ook alweer lopen? Echt iets van 5 ofzo xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 0:46 | |
| - Tallpaw schreef:
- Nevermind schreef:
- Tallpaw schreef:
Ik ga eerst Never bijposten xD Dan komt Augurkie xD Dan ben je lang bezig xD hoeveel topics hadden Never x Tall ook alweer lopen? Echt iets van 5 ofzo xD Ik denk 3 xD Nee, wacht met het geboorte erbij 4 x3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 0:47 | |
| - Nevermind schreef:
- Tallpaw schreef:
- Nevermind schreef:
- Tallpaw schreef:
Ik ga eerst Never bijposten xD Dan komt Augurkie xD Dan ben je lang bezig xD hoeveel topics hadden Never x Tall ook alweer lopen? Echt iets van 5 ofzo xD Ik denk 3 xD Nee, wacht met het geboorte erbij 4 x3 Ik was close (A) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 0:48 | |
| - Tallpaw schreef:
- Nevermind schreef:
- Tallpaw schreef:
- Nevermind schreef:
- Tallpaw schreef:
Ik ga eerst Never bijposten xD Dan komt Augurkie xD Dan ben je lang bezig xD hoeveel topics hadden Never x Tall ook alweer lopen? Echt iets van 5 ofzo xD Ik denk 3 xD Nee, wacht met het geboorte erbij 4 x3 Ik was close (A) Zullen we bij Never say never een spt maken? xD Dan kan ik sneller posten nu x3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 aug 2014 - 0:50 | |
| - Nevermind schreef:
- Tallpaw schreef:
- Nevermind schreef:
- Tallpaw schreef:
- Nevermind schreef:
- Tallpaw schreef:
Ik ga eerst Never bijposten xD Dan komt Augurkie xD Dan ben je lang bezig xD hoeveel topics hadden Never x Tall ook alweer lopen? Echt iets van 5 ofzo xD Ik denk 3 xD Nee, wacht met het geboorte erbij 4 x3 Ik was close (A) Zullen we bij Never say never een spt maken? xD Dan kan ik sneller posten nu x3 Was dat het niet al dan?? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|