Algemene Onzin Topic - Pagina 29

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 39 ... 50  Volgende
Moonwhite
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 XTPUFzB
Yanthe
904
Actief
Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.

CAT'S PROFILE
Rank:
Moonwhite
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimewo 13 aug 2014 - 22:25

-komt binnenvallen-
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowcrystal
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 DPKsfdL
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimewo 13 aug 2014 - 22:33

Hiyaa
Smokechaser
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Tumblr_nym9mlurxi1qba9qlo1_500
freaking kill me
101
Actief
I'm a soldier; I will die in glory

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokechaser
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimewo 13 aug 2014 - 22:39

Heheheehe, Smoky c:
Gen, dat is goed dat ze terug is ^^

Ik ga maar afsluiten, slaapse iedereen~
Snowcrystal
Member
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimewo 13 aug 2014 - 22:40

gnight (:
Ghostpaw'
Member
Do
751
Actief

CAT'S PROFILE
Ghostpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimewo 13 aug 2014 - 22:43

Yeshhh <'3
Eindelijk heb ik 9 killstreak. En eindelijk heb ik aliens gedaan. Ik ga maar eens verder gamen ~
.Ashkit
Member
Denise
289
Actief

CAT'S PROFILE
.Ashkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimewo 13 aug 2014 - 22:50

@chriss, Ghostpaw's os lief ik heel erg c: ik heb dat nog net gespeeld xD
Slenderstep
Member
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimewo 13 aug 2014 - 22:52

Thnx both ^^
Ze had trouwens gewoon aandacht nodig en mn ma was de eerste die haar dat gaf, maar ze komt vast wel weer bij mij od grond of id zetel liggen slapen hoor xd

Ben echt blij dat ze terug is <33
Ghostpaw'
Member
Do
751
Actief

CAT'S PROFILE
Ghostpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimewo 13 aug 2014 - 22:53

Ik hou van jou. Geweldig dat je dat speelt. PS3 of PS4 *hoopt ps3*

Maar ik twijfel tussen de huidige en
Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 2u74ljo

Want op die staat Logan en op deze Keegan ;-;

& *Leest nu pas* Nice dat ze terug is <'3
.Ashkit
Member
Denise
289
Actief

CAT'S PROFILE
.Ashkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimewo 13 aug 2014 - 22:54

Ik speel op ps4 c: kan je dan samen spelen als jij een 3 heb? Of niet >3<
Slenderstep
Member
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimewo 13 aug 2014 - 22:55

Normaal gezien wel. Op ps4 gaan ook ps3 spellen
En die nieuwe is leuk c: @chriss
En thnx btw xd

Stomme hik ><
Ghostpaw'
Member
Do
751
Actief

CAT'S PROFILE
Ghostpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimewo 13 aug 2014 - 23:02

Ik geloof dat dat nog niet gaat. In elk geval met Fifa niet xD
& Thanks :'D Maar ik twijfel nog steeds ;-; xD
Slenderstep
Member
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimewo 13 aug 2014 - 23:06

Hmm ik weet nie zo goed. Ik vang het alleen van mn broer op xd
Anyways ik heb een loki @chriss Wink als je de grap snapt xd

En ik wil zo'n hondje als id games D: mn pa heeft wel een duitse herderspup, die 1 van onze katten doodgebeten heeft >< maar ik wou dat ik dat beest nog eens kon zien en hem pakwerk kon leren <'3
Ghostpaw'
Member
Do
751
Actief

CAT'S PROFILE
Ghostpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimewo 13 aug 2014 - 23:14

Omg cooool :'D
& Ja indd ;-;
Een kleine Riley <'3 Wij kunnen jammer genoeg geen Duitse herder nemen, daarom wordt het volgend jaar een Stafford <3
.Ashkit
Member
Denise
289
Actief

CAT'S PROFILE
.Ashkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimewo 13 aug 2014 - 23:16

Nice :3 wel zielig hoor dat die is doodgebeten ;w; in het spel als Riley word geraak maai ik altijd iedereen neer terwijl ik steeds schreeuw "nobody touches the dog!"
Snowcrystal
Member
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimewo 13 aug 2014 - 23:18

peoplzz ik gaat slapen

CIAOOO
Slenderstep
Member
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimewo 13 aug 2014 - 23:19

Haha ja maar staffords zijn ook cute xd
Als onze katten er niet meer zijn overwegen mn ma en lieven om een weimaraner te kopen. Die zijn ook zo mooi.

En die wolfjes zijn ook cute xd 1 van mn broer zn vrienden heeft zo'n wolf gekocht xd
Maar ik zie toch liever de dogies xd

Denise, idd ja jammer. Mijn kat is door die schrik ook gestorven ;/

En bye c:
Ghostpaw'
Member
Do
751
Actief

CAT'S PROFILE
Ghostpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimewo 13 aug 2014 - 23:21

Mijn Rileys lijken altijd onsterfelijk man, het maakt niet uit hoe er op ze geschoten wordt, maar die beesten gaan gewoon niet dood xD
En ik maai sowieso altijd iedereen neer die ik tegen kom, met als gevolg; HAHAHAAHA NOOB en als ik door zo een camper wordt dood geschoten; NOOOOWW *** CAMPER YOU ALL B*TCHES GONNA DIE c:
Ik ben geen camper, dieharde rusher hier <'3

& Jaa indd <'3 Heb altijd al staffords gehad C:
En die zijn indd leuk <'3
En nee, ik heb een hekel aan die wolven gekregen nadat ze me in campaign bijna vermoord hadden x'D

&& Good night x
.Ashkit
Member
Denise
289
Actief

CAT'S PROFILE
.Ashkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimewo 13 aug 2014 - 23:26

Dat is echt geniaal xD deed ik ook eerst tot mijn munitie super snel op was u.u
Slenderstep
Member
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimewo 13 aug 2014 - 23:27

Haha mn broer komt ook gek als die honden van de enemy komen. 'Ie schiet ze vol lood en toch willen ze er niet aangaan xd
Haha mn broer speelt soms wel es met zn vrienden zo 'hide and seek' in CoD xd dan blijft ie meestal op 1 dezelfde plaats zitten terwijl zij hem zoeken xd dan denk je wel es, echt joch, je speelt een kinderspel in zo'n game?

En mja die wolven zijn cool maar echt boring. Het enige verschil is dat ze verder kunnen springen zeker? (Denkt ad herder hun heupen...)
Ghostpaw'
Member
Do
751
Actief

CAT'S PROFILE
Ghostpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitimewo 13 aug 2014 - 23:31

Ja dat ja xD
Die honden gaan maar niet dood. Ik ren er altijd vandoor schreeuwend van; FAAWCK A STALKING DOG. Maar die is sneller dan mij ;-;
& Ja hahahaha dat deed ik soms met mijn broer. Of Quickscopes oefenen. Eigenlijk deden we meestal snipergevecht en geen killstreaks inzetten en zonder perks, alleen het wapen en een goed vizier en je mocht niet hardscopen anders mocht je 3 keer neergeschoten worden. Mooie tijden xD
&& Mijn munitie is ook vaak op. Dan ga ik vaak verder met een knife en dan red ik nog meestal de 5 kills. Dan ga ik meestal wel dood ;-;
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 29 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 29 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 39 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: