Algemene Onzin Topic - Pagina 30

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 40 ... 50  Volgende
Slenderstep
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 30 DPKsfdL
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 30 Icon_minitimewo 13 aug 2014 - 23:38

Haha ja stalking dog :') en dan heb je hier slender, the stalking cat xd
Ik snap wel niet hoe die honden echt overal weten op te geraken xd I mean, op daken bijvoorbeeld. Ik heb toch nog nooit een hond in het echt op daken weten springen hoor :') behalve het paard van sinterklaas maar ja *kuch*

Ik wil trouwens een mes ;c en een katapult want de mijne is stuk.. En stiekem ook mn broer z'n kruisboog xd ik hou echt van kruisboog schieten xd like dat ik boogschutter van horoscoop ben en niet eens met een handboog kan omgaan xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghostpaw'
Member
Do
751
Actief

CAT'S PROFILE
Ghostpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 30 Icon_minitimedo 14 aug 2014 - 0:02

Ja indd xD
En als jij van het dak valt ofzo en dood gaat en die hond achter je aan springt gaat die niet dood ;-;

& Nou ja, nog twee posts schrijven. Iemand een topic met Leopardgecko ? :')
Lostdream
Member
Ez
994
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lostdream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 30 Icon_minitimedo 14 aug 2014 - 0:19

Reageerd er plots een Jojo op een foto van een pagina waar je admin bent. En toevallig wist ik meteen dat het deze Jojo is, MCR pagina xD
Slenderstep
Member
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 30 Icon_minitimedo 14 aug 2014 - 0:42

Zo weer even een kort *kuch* bedankje uitgeschreven naar wat persoontjes xd

Weet je dat ik nu eig weer naar de wc moet maar weer es niet durf naar beneden te gaan.. Urgh stomme spinnen ;-;
Darkcloud
Member
Marieke
390
Actief

CAT'S PROFILE
Darkcloud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 30 Icon_minitimedo 14 aug 2014 - 9:04

goedemorgen
Moonwhite
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 30 XTPUFzB
Yanthe
904
Actief
Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.

CAT'S PROFILE
Rank:
Moonwhite
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 30 Icon_minitimedo 14 aug 2014 - 10:21

Morning
Lurkingshade
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 30 KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 30 Icon_minitimedo 14 aug 2014 - 10:40

Goedemorgen ^^
Slenderstep
Member
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 30 Icon_minitimedo 14 aug 2014 - 11:00

Goeiemorgen Very Happy
Heb es besloten om vroeg op te staan xd

Want ik... Ben home alone thuis tot zondag Very Happy
Op die vieze spinnen en de dieren na dan
Lurkingshade
StarClan
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 30 Icon_minitimedo 14 aug 2014 - 11:03

Omg nice Gen :3 Dat wil ik ook eens, maar mn ma durft me niet alleen te laten -ik heb haar nog gezet dat ik niks in de fik ga zetten >3< -
Darkcloud
Member
Marieke
390
Actief

CAT'S PROFILE
Darkcloud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 30 Icon_minitimedo 14 aug 2014 - 11:09

Ben ik de enige bij wie dA niet wil laden?

EDIT: Laat maar, het werkt alweer xD
Slenderstep
Member
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 30 Icon_minitimedo 14 aug 2014 - 11:11

Bo haha geef haar alle aanstekers, lucifers, e.d mee en mss overweegt ze het wel es xD
Jij met je vuur >3 mij laten ze alleen omda ze weten dat 'k er bang voor ben xd
Ghostpaw'
Member
Do
751
Actief

CAT'S PROFILE
Ghostpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 30 Icon_minitimedo 14 aug 2014 - 11:32

Goedemorgen :'D
.Ashkit
Member
Denise
289
Actief

CAT'S PROFILE
.Ashkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 30 Icon_minitimedo 14 aug 2014 - 11:33

Zou ik beginnen met one-piece kijken? Ik wil get graag doen maar ben bang dat als ik het doe dat ik in een hel van episodes kom o.o
Lurkingshade
StarClan
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 30 Icon_minitimedo 14 aug 2014 - 11:35

Slenderstep schreef:
Bo haha geef haar alle aanstekers, lucifers, e.d mee en mss overweegt ze het wel es xD

Het is pwetty ;-; En gewoon, tja, ik steek graag dingen in de fik xD
Maar ik zou toch een manier vinden, so yeah xD *staart naar de keuken met gaskookplaten* >3
Slenderstep
Member
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 30 Icon_minitimedo 14 aug 2014 - 11:40

Chriss;; good morn' c:
Bo;; ja ge zou altijd wel iets vinden gij xd
Geef haar dan ook het gasfornuis mee xd 'hier ma. Zodat ik zeker geen vuur kan maken' xD

En antwoord nu toch es op die smsen >3
.Ashkit
Member
Denise
289
Actief

CAT'S PROFILE
.Ashkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 30 Icon_minitimedo 14 aug 2014 - 11:41

Lurkingkit schreef:
Slenderstep schreef:

Het is pwetty ;-; En gewoon, tja, ik steek graag dingen in de fik xD
Maar ik zou toch een manier vinden, so yeah xD *staart naar de keuken met gaskookplaten* >3
Bo! Jij pyromaan xD
Motionless
Member
Miss Curelli
58
Actief

CAT'S PROFILE
Motionless
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 30 Icon_minitimedo 14 aug 2014 - 11:43

Goedemorgen iedereen c:

Gitaar heeft eindelijk nieuwe snaren <3
Slenderstep
Member
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 30 Icon_minitimedo 14 aug 2014 - 11:43

Denise;; dat wisten we al lang xd
Ondertussen is ze een augurk geworden die graag met vuur speelt :')

Ok well ik ben es naar beneden en gaan eten. Maar als ik 1 zo'n mormel zie breng ik de rest van de dag op me kamer door
Lurkingshade
StarClan
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 30 Icon_minitimedo 14 aug 2014 - 11:44

Gen, Hehehe, ja ja xD En mn gsm is een beetje kapot *staart naar het witte scherm* eergisteren of de dag daarrvoor meldde hij dat ik 1000 gemiste oproepen had en toen begon hij freaky te doen. Echt srs mn gsm is klaar voor de vuilbak denk ik :'D
En over dat naar Gent gaan, ik denk niet dat het nog door kan gaan, verschrikkelijk sorry! Mn ma wilt niet dat ik nog weg ga in de vakantie *sigh* >.>

DENISE! I WAS BORN THIS WAY >D
Slenderstep
Member
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 30 Icon_minitimedo 14 aug 2014 - 11:48

Haha wat heb je er mee gedaan bo? XD heb je hem soms boven een open vuur gehouden xd
Haha is goed hoor ;3 dan vraag ik mn nicht wel gewoon mee. Het ging toch ff wachten zijn hoor als je meekwam xd was van plan om een paar dreads te laten leggen ;p

Stomme mormels ik ben echt scared as hell for them.. Uhik moet gewoon naar beneden om te eten
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 30 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 30 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 40 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: