|
|
Miss Curelli 58 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 aug 2014 - 12:20 | |
| Ik heb mijn Pastel Goth tekening af, yay :') -- Goedemorgen mensen ^-^ |
|
| |
Yanthe 904 Actief Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 aug 2014 - 12:20 | |
| |
|
| |
Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 aug 2014 - 12:21 | |
| |
|
| |
34 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 aug 2014 - 12:24 | |
| hoi iedereen |
|
| |
Will the real Mimi girl please stand up 341 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 aug 2014 - 12:27 | |
| en een hand in het verband. voel mn pinkie nog niet dus geen posts vandaag haha |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 aug 2014 - 12:28 | |
| Marieke, in 2016 zijn er zoveel leuke dingen die gebeuren er komt een eerste AC-film uit (<33) ik zou hopelijk afstuderen aan het middelbaar en mss mag ik met mn stief pa voor het eerst naar de WYD in krakau En dit schooljaar gaan we mss op 5daagse naar Auswitsh ook iets die ik graag wil zien ;p |
|
| |
Yanthe 277 Actief
Terror Claws
| CAT'S PROFILEAge: 26moons. I'm getting older and stronger. This white tom-cat is getting fearded in no time.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 aug 2014 - 12:49 | |
| Wij gaan dit schooljaar ook naar Duitsland c: |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 aug 2014 - 12:54 | |
| Echt geweldig ligt er wen op sterven op mn werk en daar moet je dan even bijzitten. Thanks for the trip down memory lane, Mousedung ben echt sad |
|
| |
34 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 aug 2014 - 12:55 | |
| - Snowcrystal schreef:
- Echt geweldig ligt er wen op sterven op mn werk en daar moet je dan even bijzitten.
Thanks for the trip down memory lane, Mousedung ben echt sad ah getsie wat voor werk doe je? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 aug 2014 - 12:56 | |
| Ik werk in een verzorgingstehuis maar dit brengt bij mij de situatie van mijn tante en opa weer omhoog |
|
| |
34 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 aug 2014 - 12:57 | |
| Oh hebah Dan is het al helemaal rot ja. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 aug 2014 - 12:59 | |
| Zat net gewoon weer te janken buiten En ik weet het ze is 97 en heeft een goed leven gehad maar dit is gewoon Foxdung |
|
| |
34 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 aug 2014 - 13:00 | |
| Ik snap precies hoe je je voelt mijn oma is een paar weken geleden overleden dus ik weet wat je voelt. het komt wel goed gewoon lekker uithuilen als het moet neemt niemand je kwalijk! |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 aug 2014 - 13:01 | |
| Vinal;; - veels te lange tekst:
Haha cool. Twee jaar geleden was de studiereis naar Parijs (alweer -.-) ben parijs echt al beu gezien dus bleef ik maar thuis Dit jaar is het wss dus naar Polen, maar ik zie nog af, want er was zoiets van 'we gaan naar auswitsh' , we gaan niet, we gaan toch' enzovoorts ;/
Iig zou ik nog graag de highlands doen (gaan we wss es met mn ouders doen), italie (rome venetie en firenze), portugal, nederland >D en mja polen dus ;p en brazilie xd gewoon voor christo redentor te zien xd
Nou ik ben es de afwas gaan doen ;/ |
|
| |
BADJAS MAX :') 67 Actief
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 aug 2014 - 13:03 | |
| - Calamity schreef:
- Ik snap precies hoe je je voelt
mijn oma is een paar weken geleden overleden dus ik weet wat je voelt. het komt wel goed gewoon lekker uithuilen als het moet neemt niemand je kwalijk! Daarom en ik heb het ook uitgelegd ik hoef er niet meer bij te zitten of te komen |
|
| |
34 Actief
| |
| |
| |
| |
| |
| |
34 Actief
| |