Rogue go away! (Cyber) - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Rogue go away! (Cyber)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Applenose
Member
Rogue go away! (Cyber) - Pagina 2 DPKsfdL
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Applenose
BerichtOnderwerp: Re: Rogue go away! (Cyber)   Rogue go away! (Cyber) - Pagina 2 Icon_minitimema 11 aug 2014 - 18:21

"Ha, zij zullen maar al te enthousiast zijn. Anders dan mij zijn mijn kittens erg sociaal opgevoed" zei Cyber trots. "Hebben jullie veel prooi, in de winter en in deze tijden?" vroeg Cyber. "Niet heel veel maar wel genoeg om iedereen te voeden." antwoordde Applenose. "Vraagje kunnen we nu naar je territory gaan? Ik heb toch niet echt iets te doen vandaag..." vroeg Applenose. Ze wist dat het fout was dat ze naar de Rogue zijn territory ging, het was eigenlijk al fout dat ze met hem praatte maar ze vond Cyber aardig en hij was ook gewoon een kat. Ze keek Cyber afwachtend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Rogue go away! (Cyber) - Pagina 2 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Rogue go away! (Cyber)   Rogue go away! (Cyber) - Pagina 2 Icon_minitimema 11 aug 2014 - 18:29

De zwart-witte kater keek onzeker naar de poes, een Clankat mee naar de Rogue-gebieden nemen was niet altijd even veilig en juist. Zeker niet met die gemene buur van hem die constant zijn territorium probeerde af te pakken, maar opsig zou het niet veel problemen opleveren. "Volg mij maar, ik zal zien of je de kittens tegen komt. Misschien zal ik ze sebiet even moeten gaan zoeken." zei hij denkend aan hoe avontuurlijk Ace was en hoe nieuwsgierig Lola en Blacky, of hoe eigenwijs die  Chey wel niet was.

OCC; we kunnen later een nieuw territorium in Rogue-territorium doen, dan pm ik het nestje even dat ze daar kunnen reageren. (Chey is wel inactief.. ik zoek dan ook een vervanger-kitten voor haar)
Applenose
Member
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Applenose
BerichtOnderwerp: Re: Rogue go away! (Cyber)   Rogue go away! (Cyber) - Pagina 2 Icon_minitimema 11 aug 2014 - 20:26

"Volg mij maar, ik zal zien of je de kittens tegen komt. Misschien zal ik ze sebiet even moeten gaan zoeken." legde Cyber uit. "Okee." zei Applenose en ze trippelde rustig achter Cyber aan. Ze lette wel op of ze geen Thunderclanner rook maar ze rook niks. "Zullen je kittens niet bang voor me zijn?" vroeg ze aan Cyber. Ze wilde zijn kittens niet bang maken... Ze vond kittens wel leuk alleen ze zou niet weten wat ze moest doen als ze alleen achter bleef met een paar kittens. "Hoe overleef je het eigenlijk om alleen voor je kittens te zorgen? Ik zou niet weten hoe ik ze moest verzorgen..." vroeg Applenose

Is goed, wie maakt dat topic?
Cyber
Member
lau benenkauwer
3305
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Rogue go away! (Cyber)   Rogue go away! (Cyber) - Pagina 2 Icon_minitimedi 12 aug 2014 - 13:50

'Zullen je kittens niet bang voor me zijn?' Cyber lachte en schudde zijn hoofd "Mijn kittens zijn nergens bang voor, buiten vossen ofcourse." mauwde hij met een geamuseerde grijns. Daarna zei de cyperse poes nog wat wat een kille blik in Cybers groene ogen teweeg bracht, wat op zijn beurt weer de geamuseerde glans werd. "In het begin was het moeilijk, ze geloofden namenlijk niet echt dat ik hun vader was en haatte me zelfs. Maar ik heb het geluk gehad om vier kleine nogal zelfstandige en slimme kittens te hebben. Dat slimme hebben ze van de moeder, het zelfstandige van mij ofcourse" Antwoorde hij, hij was geen queen ofzo zoals in de clans. Maar hij hield wel van zijn kittens, ze waren alles dat hij nog over had van Seraphine.

OCC; ik maak hem op het eind van dit topic wel aan als ze bijna bij Cybers territorium zijn.
Applenose
Member
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Applenose
BerichtOnderwerp: Re: Rogue go away! (Cyber)   Rogue go away! (Cyber) - Pagina 2 Icon_minitimedi 12 aug 2014 - 14:00

"Mijn kittens zijn nergens bang voor, buiten vossen ofcourse." antwoordde Cyber. "In het begin was het moeilijk, ze geloofden namenlijk niet echt dat ik hun vader was en haatte me zelfs. Maar ik heb het geluk gehad om vier kleine nogal zelfstandige en slimme kittens te hebben. Dat slimme hebben ze van de moeder, het zelfstandige van mij ofcourse" antwoordde Cyber. "Ahw, ik snap ze wel maar gelukkig heb je hun vertrouwen gewonnen." zei Applenose. Ze waren nu al uit Thunderclan territroy en dat zorgde ervoor dat Applenose een beetje ontspande. Ze hoefde nu niet bang te zijn dat ze gezien werd door een Thunderclanner. "Ligt je territory ver van het Thunderclan territory?" vroeg ze aan Cyber.

Is goed.
Cyber
Member
lau benenkauwer
3305
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Rogue go away! (Cyber)   Rogue go away! (Cyber) - Pagina 2 Icon_minitimedi 12 aug 2014 - 16:31

Cyber moest diep nadenken, hij wist dat het niet ver van een paar recntlopershuizen stond, maar het lag nu ook niet ver van de dat heilige grotding van Starclan. "Valt wel  mee, het ligt voor bij de rechtlopershuizen dicht bij die starclan-grot" antwoordde de kater. Bijna een dag fijzen, klinkt heel lang. Maar in waarheid valt het goed mee, hij kende namenlijk goede trucjes en sluipweggetjes waardoor je maar drie uur moest reizen maximaal. Maar je moest er wel voor door het Kitty gebied.

OCC; met tablet = typfouten. Ook gaan we eerst mischien een topic maken in kittypet plaats omdat ze daar nog door moeten?
Applenose
Member
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Applenose
BerichtOnderwerp: Re: Rogue go away! (Cyber)   Rogue go away! (Cyber) - Pagina 2 Icon_minitimewo 13 aug 2014 - 15:20

"Valt wel  mee, het ligt voor bij de rechtlopershuizen dicht bij die starclan-grot" zei Cyber. Applenose dacht na. Dat was best ver lopen maar Cyber zou vast wel een binnendoor weg hebben, dacht ze. Ze kon alleen niet lang blijven, nou ja... Niemand zou haar missen in het kamp dus eigenlijk maakte het niet zoveel uit. Ze vond het eigenlijk wel raar dat ze het vertrouwen had gewonnen van deze Rogue, eerst was hij nogal vijandig. Maar ze had er nu misschien een vriend bij? "Cyber, zijn we nu vrienden?" vroeg ze een beetje aarzelend aan de zwart-witte kater.

Ja, dat is wel leuk Wink

Laatst aangepast door Applenose op wo 13 aug 2014 - 16:54; in totaal 1 keer bewerkt
Cyber
Member
lau benenkauwer
3305
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Rogue go away! (Cyber)   Rogue go away! (Cyber) - Pagina 2 Icon_minitimewo 13 aug 2014 - 16:36

Cyber liet een brede lach zien "Voor zover een Rogue vrienden kan hebben, ja" antwoorde hij neutraal, zijn witte poten lieten kleine afdrukjes achter in de drassige grond en zijn staart hield de kater nog steeds dominant in de lucht. Niet naar de poes gericht, want deze was nu zo ongeveer een vriend, maar naar alle andere katten die de zwart-witte kater eventueel kon tegenkomen.
Applenose
Member
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Applenose
BerichtOnderwerp: Re: Rogue go away! (Cyber)   Rogue go away! (Cyber) - Pagina 2 Icon_minitimewo 13 aug 2014 - 17:07

"Voor zover een Rogue vrienden kan hebben, ja" antwoordde Cyber neutraal. "Yesss, ik heb een Rogue als vriend." zei Applenose blij en ze maakte een vreugde sprongetje. Applenose zag dat Cyber zijn staart dominant omhoog stond, maar dat was waarsschijnlijk voor de katten die ze tegen zouden komen. "Zullen we anders een stukje gaan rennen?" vroeg ze aan Cyber. Ze had veel energie en dan waren ze misschien sneller in zijn Territory. Ze waren bijna in Kittypet Territory. Applenose was daar nog nooit geweest, maar eens moest de eerste keer zijn.
Cyber
Member
lau benenkauwer
3305
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Rogue go away! (Cyber)   Rogue go away! (Cyber) - Pagina 2 Icon_minitimema 18 aug 2014 - 23:11

De poes maakte een vreugdesprongetje waardoor Cyber licht grommend geschrokken achteruit deinsde, hij had verwacht dat de poes hem zou aanvallen door die beweging. Maar blijkbaar had de Thunderclancat niets slechts in de zin dus ontspande de zwart-witte kater zich weer, met een opgetrokke wenkbrauw en een geschrokken uitdrukking op zijn gezich liet hij blijken hoe onprettig hij dat vreugdesprongetje had gevonden. 'Zullen we anders een stukje gaan rennen?'vroeg Applenose hem. Ze leek nogal te trippelen van energie op haar pootjes en de zwart-witte sterke Rogue wierp haar dan ook een brede grijns toe "Zeker mevrouw" zei hij monotoom waarna hij zonder wachten wegsprinte tot hij helder licht door de bomen zag schemeren en een open plek opkwamen, nog maar een paar passen en ze waren bij de Kittypets, ze bevonden zich op de plaats waar die Firestar vroeger had gewoond toen hij nog een kittypetje was. Onvergevenlijk dat ze een Kittypet wel wouden opnemen in een clan en zelfs leider wouden maken en een sterke Rogue de rug toe keerden!

OCC; Nog één post met Applenose, dan nog eens Cyber en daarna maak ik het topic in Twolegplace aan
Applenose
Member
Cynthia
256
Actief

CAT'S PROFILE
Applenose
BerichtOnderwerp: Re: Rogue go away! (Cyber)   Rogue go away! (Cyber) - Pagina 2 Icon_minitimedi 19 aug 2014 - 13:20

Applenose zag dat Cyber schrok van haar vreugdesprongetje. Cyber keek haar aan met een geschrokken uitdrukking en een opgetrokken wenkbrauw. Applenose zag dat hij het vreugdesprongetje heel onprettig vond. "S-sorry." stamelde ze. "Zeker mevrouw" zei Cyber met een brede grijns en hij sprintte meteen weg. Applenose schrok toen Cyber weg sprintte maar snel sprintte ze achter Cyber aan. Ze rende al snel naast Cyber. "We zijn nu toch bijna bij de plaats waar Firestar heeft gewoond?" vroeg ze aan Cyber. Applenose keek naar de grote huizen. Ze zou daar voor geen goud willen wonen. En dan vieze brokjes eten uit een bakje, ze moest er niet aandenken.

Okee is goed.
Cyber
Member
lau benenkauwer
3305
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Rogue go away! (Cyber)   Rogue go away! (Cyber) - Pagina 2 Icon_minitimedi 19 aug 2014 - 14:39

Cyber slipte tot stilstand en keek naar de poes, even knikte de zwart-witte kater naar haar "Ja daar heeft die halvegare Kittypet ooit geleefd" Cybers ogen gloeiden van haat maar al snel dwong hij zijn vacht terug te gaan liggen en schonk de poes een ongemakkelijke glimlach "Sorry voor mijn haat voor jullie leider.. ik kan het gewoon niet geloven dat de clan wel een domme Kittypet kitten wou aannemen en geen sterke Rogue kitten." Zijn zwart-witte staart zwiepte lichtelijk geïrriteerd heen en weer en zijn kilgroene ogen gleden over het landschap, zijn witte poten maakten hier kleine voetafdrukjes die de kater vervolgens geoefend wegveegde met zijn staart. "volg mij maar" met een snelle sprint en een grote sprong was de Rogue kater een binneweggetje tussen de huizen door in geglipt.
Cyber
Member
lau benenkauwer
3305
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Rogue go away! (Cyber)   Rogue go away! (Cyber) - Pagina 2 Icon_minitimedi 19 aug 2014 - 15:08

~Topic gesloten~

Link naar vervolg in twolegplace: https://www.warriorcatsnl.com/t19573-a-trip-to-there-applenose
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Rogue go away! (Cyber)   Rogue go away! (Cyber) - Pagina 2 Icon_minitime

Rogue go away! (Cyber)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Owltree-
Ga naar: