Algemene Boeken Topic - Pagina 4

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Boeken Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Duskpaw'
Member
Algemene Boeken Topic - Pagina 4 DPKsfdL
Denise
258
Actief

CAT'S PROFILE
Duskpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Boeken Topic   Algemene Boeken Topic - Pagina 4 Icon_minitimedo 6 nov 2014 - 8:43

Voor de mensen die magie en fantasie boeken leuk vinden raad ik Eragon aan van Christopher Paolini en haar vervolgboeken, er zijn in totaal vier boekdelen van: Eragon, Oudste, Brisingr wat eindigt met Erfenis. Er is ook nog een verfilming gemaakt van boek één. Ik ben nu bezig met Erfenis en ikzelf vind het een erg interessant boek.
Korte introductie van boek 1 (kleine note: ik zal mijn best doen om er zo min mogelijk spoilers in te gooien.):
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
Algemene Boeken Topic - Pagina 4 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Boeken Topic   Algemene Boeken Topic - Pagina 4 Icon_minitimedo 6 nov 2014 - 14:37

Voor mensen die van Thrillers houden;
~ De moordkunstenaar - Michael White {Warning, als je niet goed tegen viezigheid kan moet ik je dit boek afraden, vooral de moorden... ^^"}
Dit is een letterlijk stukje van wikipedia;
In al zijn jaren bij de politie is inspecteur Jack Pendragon nog nooit geconfronteerd met zo'n gruwelijke reeks moorden. De lichamen van de slachtoffers zijn op verschrikkelijke wijze verminkt en vervolgens zo gepositioneerd dat ze verwijzen naar werken van beroemde surrealistische schilders. Om de zaken nog ingewikkelder te maken, lijkt er een verband te zijn tussen deze moorden en een serie onopgeloste moorden in Londen in 1880, namelijk die van Jack the Ripper.

Pendragon is vastbesloten de zaak op te lossen, maar zijn tegenstander is niet alleen gevaarlijk, hij is ook bijzonder intelligent en laat geen spoor achter. Een bloedstollende race tegen de klok begint…

Ik vond t een super boek, heb t meerdere keren gelezen en steeds weer vond ik het een mooi boek <3

~ Aan niemand vertellen - Simone van der Vlugt
Lois is een jonge rechercheur Moordzaken, afdeling Noord-Holland Noord. Op het eerste gezicht leidt ze een overzichtelijk leven: ze heeft een huis in het centrum van Alkmaar en een uitdagende, spannende baan.

Als op een mistige novemberavond het verminkte lichaam van een man wordt gevonden, worden Lois en haar collega op deze opmerkelijke zaak gezet. De eerste naspeuringen lijken nergens toe te leiden. Het slachtoffer, David Hoogland, was een vrolijke basisschoolleraar met een leuke vriendin en een brandschoon verleden. Het onderzoek loopt vast, tot een tweede en zelfs een derde moord nieuwe aanwijzingen opleveren.
Lois verdiept zich meer en meer in de psychologie van de moordenaar. Maar kan zij voorkomen dat er nog meer doden vallen?

{Dit staat letterlijk op de kaft, dus geen echte spoilers :')}
Ook echt een super gaaf boek! Er zijn zelfs meerdere delen van die ik ga lezen. Echte aanrader C:

Ja ik ben heel erg fan van thrillers x'D
Hayden
Member
564
Actief
Hayden
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Boeken Topic   Algemene Boeken Topic - Pagina 4 Icon_minitimedo 6 nov 2014 - 18:24

oohh sshhhtt ik ben pas in deel 2 @ daan
Mazerunner
Member
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Boeken Topic   Algemene Boeken Topic - Pagina 4 Icon_minitimema 17 nov 2014 - 19:34

ik raad the mazerunner aan c:
Whitelion
Dark forest
Algemene Boeken Topic - Pagina 4 BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Boeken Topic   Algemene Boeken Topic - Pagina 4 Icon_minitimema 17 nov 2014 - 19:42

Ik ben sinds kort Vampire Diaries beginnen lezen, en ik wil snel beginnen in Artemis Fowl (eens ik de Grijze Jager serie uit heb xD)
Op mijn leeslijst staat verder ook nog Seekers, en Survivors (maar die moet ik nog bestellen (a)), en nog een boel andere fantasy boeken c':
Als iemand een goede aanrader heeft van Fantasy of Science Fiction, ik sta open voor nieuwe suggesties c:
Evergreen
Member
Algemene Boeken Topic - Pagina 4 Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Boeken Topic   Algemene Boeken Topic - Pagina 4 Icon_minitimema 17 nov 2014 - 19:43

Ik ben nu And the Mountains Echoed van Khaled Hosseini aan het lezen voor Engels, het is echt een heel mooi boek (ik ben nog maar bij hoofdstuk 4, maar ik vind het nu al).
Hayden
Member
564
Actief
Hayden
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Boeken Topic   Algemene Boeken Topic - Pagina 4 Icon_minitimema 17 nov 2014 - 21:13

Whitelion schreef:
Ik ben sinds kort Vampire Diaries beginnen lezen, en ik wil snel beginnen in Artemis Fowl (eens ik de Grijze Jager serie uit heb xD)
Op mijn leeslijst staat verder ook nog Seekers, en Survivors (maar die moet ik nog bestellen (a)),  en nog een boel andere fantasy boeken c':
Als iemand een goede aanrader heeft van Fantasy of Science Fiction, ik sta open voor nieuwe suggesties c:

idk of je ze al gelezen hebt maar Kronieken van de onderwereld (mortal instruments)
stad der beenderen <3
Draco
Member
Algemene Boeken Topic - Pagina 4 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Boeken Topic   Algemene Boeken Topic - Pagina 4 Icon_minitimema 17 nov 2014 - 21:21

Hayden. schreef:
Whitelion schreef:
Op mijn leeslijst staat verder ook nog Seekers, en Survivors (maar die moet ik nog bestellen (a)),  en nog een boel andere fantasy boeken c':

idk of je ze al gelezen hebt maar Kronieken van de onderwereld (mortal instruments)
stad der beenderen <3

Heb je Broederband en de Gladiator (of hij die serie ook heet) al gelezen?
Evergreen
Member
Algemene Boeken Topic - Pagina 4 Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Boeken Topic   Algemene Boeken Topic - Pagina 4 Icon_minitimema 17 nov 2014 - 21:24

Voor mensen die fantasy een beetje leuk vinden raad ik Daughter of Smoke and Bone van Laini Taylor en de vervolgen daarop aan (het is een trilogie). Die boeken zijn echt heel goed en niet zo cliché als sommige fantasy-boeken wel eens zijn. In het Nederlands heet deel 1 Dromendochter, de andere twee delen zijn volgens mij nog niet vertaald.
Deze serie is een van mijn lievelingsboekenseries :3
Brightpaw
Member
Marijn (kittypaw)
928
Actief

CAT'S PROFILE
Brightpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Boeken Topic   Algemene Boeken Topic - Pagina 4 Icon_minitimema 17 nov 2014 - 23:29

Op dit moment lees ik Torak en Wolf deel 1, moet Survivors deel 2 nog bestellen, ook deel 2 van de grijze jager, heb The Hunger Games tot Catching fire gelezen, moet deel 3 nog bestellen, en wacht op vertaalde Warrior Cats.

Wauw, ik moet nog véél bestellen xD maar ben er te lui voor :a
Sparrowkit,
Member
Hannanas! (aka "Hanna zonder 'h' op het einde)
119
Actief

CAT'S PROFILE
Sparrowkit,
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Boeken Topic   Algemene Boeken Topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 29 nov 2014 - 10:11

vanochtend heb ik het tweede deel van Harry Potter uitgelezen c: ik heb nu het derde boek van seekers (+nog een serieuze berg aan andere boeken) thuis liggen maar ik ben er nog niet in begonnen, gewoonweg omdat ik nog te veel boeken op mijn kamer heb liggen die ik nog niet gelezen heb en per se wil lezen '^-^
Lostlife
Member
Lotte
208
Actief

CAT'S PROFILE
Lostlife
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Boeken Topic   Algemene Boeken Topic - Pagina 4 Icon_minitimezo 30 nov 2014 - 16:13

Hayden. schreef:
Whitelion schreef:

stad der beenderen <3
Oeh ja, die staan ook al een tijdje op mijn verlanglijstje <'3
En ik heb net ontdekt dat ik deel 8 van de grijze jager blijkbaar gemist heb, oeps xD
Tallshadow
Member
Algemene Boeken Topic - Pagina 4 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Boeken Topic   Algemene Boeken Topic - Pagina 4 Icon_minitimezo 7 dec 2014 - 23:08

Voor mensen die niet weten welk fantasy boek ze moeten lezen, ik ben altijd erg kritisch, maar nu heeft m'n moeder echt een geweldig boek voor me uitgekozen wat ik in een ruk uitgelezen heb. Het heet 'Schim en Shaduw' en in het Engels 'Shadow and Bone' geschreven door Leigh Bardugo :')
Otterflight
StarClan
Rebecca
2487
Actief
Paint the sky, make it yours

CAT'S PROFILE
Rank:
Otterflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Boeken Topic   Algemene Boeken Topic - Pagina 4 Icon_minitimema 8 dec 2014 - 19:30

Onlangs ben ik begonnen in de Kronieken van Narnia Smile
Wel in het Engels en ik moet zeggen.. het is geweldig <3
Roughflower
Member
Algemene Boeken Topic - Pagina 4 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Boeken Topic   Algemene Boeken Topic - Pagina 4 Icon_minitimedi 17 feb 2015 - 8:57

Oké, serious. Ik ben zo verliefd op het boek, Half Bad. Super leuk geschreven en ook een super goed verhaal. Ik heb 'm nog niet uit, maar wel bijna. Dan heb ik 'm nog maar sinds afgelopen woensdag. Die dag alleen al heb ik 125 bladzijdes ongeveer gelezen.
Algemene Boeken Topic - Pagina 4 Half-Bad-cover-of-first-n-001

Het is zeker een aanrader, en behoort nu ook wel tot mijn favoriete boeken. It's touching <3
Lightleaf
Member
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Boeken Topic   Algemene Boeken Topic - Pagina 4 Icon_minitimedi 17 feb 2015 - 9:19

Een heel goed boek dat ik net heb gelezen is 'Ik jaag op killers,' van Barry Lyga. Het gaat over de zoon van een seriemoordenaar.^.^

Ook een wel goed, recent boek is Boy Nobody van Allen Zadoff. Ik durf het niet echt uit te leggen waarover het gaat zonder spoilers te vertellen, maar het is een beetje met geheime agent en hersenspoelen gedoe. Het leuke is dat de hoofdpersonage eigenlijk 'slecht' is.

En natuurlijk is er Gone, een fantastische serie die ik iedereen wil aanraden. <3

Er zijn een paar boeken die ik wil lezen, maar ik weet niet welke precies ik ga kopen.
Dat zijn Endgame, Boy Nobody 2, Enders (het vervolg op  starters, ook een origineel en mooi boek (scienefiction)) en de volgende, Nederlandstalige warrior cats ook The Fault In Or Stars en the Maze Runner. (Ja, ik zit er ook mee dat ik die bekende boeken nog niet gelezen heb, maar ik ben zo'n persoon die wilt wachten tot ze in de bib zijn.)
Als iemand me kan overtuigen om uit 1 van die lijst te kiezen hoor ik het graag!
Mazerunner
Member
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Boeken Topic   Algemene Boeken Topic - Pagina 4 Icon_minitimedi 17 feb 2015 - 9:23

@Eva, The maze runner moet je zeker lezen, echt een leuk verhaal c:
zelf wil ik erg graag Erebos lezen ben al naar de boekhandel geweest, maar ik moet 'm bestellen omdat ze vier jaar oude boeken niet meer in de winkel zelf hebben D:
Lightleaf
Member
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Boeken Topic   Algemene Boeken Topic - Pagina 4 Icon_minitimedi 17 feb 2015 - 9:26

Mazepaw. schreef:
zelf wil ik erg graag Erebos lezen ben al naar de boekhandel geweest, maar ik moet 'm bestellen omdat ze vier jaar oude boeken niet meer in de winkel zelf hebben D:

Ik zal het onthouden.^^
Erebos is inderdaad echt goed. Mijn papa vond het wat onrealistisch, maar bon. Ook van dezelfde schrijfster is Saeculum, maar ik vond Erebos zeker even goed.

Ohja, zit er niemand toevallig in de kjv? (kinder- en jeugdjury Vlaanderen)
Mazerunner
Member
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Boeken Topic   Algemene Boeken Topic - Pagina 4 Icon_minitimedi 17 feb 2015 - 9:28

Lightleaf schreef:
Mazepaw. schreef:

Ik zal het onthouden.^^
Erebos is inderdaad echt goed. Mijn papa vond het wat onrealistisch, maar bon. Ook van dezelfde schrijfster is Saeculum, maar ik vond Erebos zeker even goed.

ik alvast niet hoe geraak ik er in? xD
Lightleaf
Member
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Boeken Topic   Algemene Boeken Topic - Pagina 4 Icon_minitimedi 17 feb 2015 - 9:49

Mazepaw. schreef:
Lightleaf schreef:
Mazepaw. schreef:

Ik zal het onthouden.^^

ik alvast niet hoe geraak ik er in? xD

Met je bib! Het is een vereniging en daardoor lees je boeken xD en zo leer je nieuwe boeken kennen, als je ze allemaal gelezen hebt geef je er punten op. Met de meeste punten krijgen een prijs, het wordt samengeteld van alle kjv's en het is -bij mij toch- heel gezellig. Je krijgt een linkje: http://www.kjv.be/home/nieuws.php
Je kan meestal wel zien als boeken zo'n prijs hebben op de achterkant. Erebos heb ik daardoor leren kennen en nog vele andere goede boeken. Het hangt er natuurlijk van af of je bib dat heel serieus neemt, je met veel bent of niet, of je echt over de boeken praat of gewoon gezellig zit te babbelen.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Boeken Topic   Algemene Boeken Topic - Pagina 4 Icon_minitime

Algemene Boeken Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Library-
Ga naar: