Algemene Boeken Topic - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Boeken Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Shademind
Member
Algemene Boeken Topic - Pagina 2 DPKsfdL
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!')
443
Actief

CAT'S PROFILE
Shademind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Boeken Topic   Algemene Boeken Topic - Pagina 2 Icon_minitimeza 26 jul 2014 - 14:51

Innerpaw schreef:
Shadepaw schreef:
momenteel ben ik schemering (twilight, warriors) aan het lezen (ik lees de nederlandse versie omdat m'n engels echt vreselijk is) ik ben echt geobsedeerd door warrior cats c': ben gisteren naar de boekenwinkel geweesd, en ik heb een gratis warrior cats poster gekregen XD

een tijdje geleden heb ik de divergent trilogie uitgelezen, geweldige boeken <3 deel 1 vond ik wel veruit het best^-^ (geschreven door Veronica Roth)

De hongerspelen, ofc, als je net zo'n boekenfreak als ik bent, kun je deze trilogie moeilijk niet gebben gelezen :'3

trouwens, zijn hp en twilight goed volgens jullie? dan ga ik ze misschien wel eens lezen^-^

Oh!Ik wil ook een WC poster!Bij de standaard boekwinkel kreeg je een WC poster als je de boeken van serie 1 kocht.Ik zit nu aan dageraad van WC.Ik lees ze in het Nederlands

ik heb die poster ook van de standaard boekhandel :'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokentime
Member
81
Actief

CAT'S PROFILE
Brokentime
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Boeken Topic   Algemene Boeken Topic - Pagina 2 Icon_minitimeza 26 jul 2014 - 15:02

Ikzelf lees erg graag de Drakeneiland serie en natuurlijk Warrior Cats
Slate
Member
Algemene Boeken Topic - Pagina 2 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Boeken Topic   Algemene Boeken Topic - Pagina 2 Icon_minitimeza 26 jul 2014 - 16:23

Silverthorn schreef:
Tallpaw schreef:

alleen al omdat 'ie er waaaay before HG was.

No offence, maar is dat een goede reden? x'D

Ik vind HG en HP niet eens te vergelijken (om over Twilight nog maar te zwijgen) Harry Potter is echt een serie waar je mee op kunt groeien. Onze generatie is er nu mee opgegroeid, maar je zou je kinderen er ook mee op kunnen laten groeien. Ze vanaf hun 11e elke verjaardag één boek geven en met kerst een dvd en ze zouden HP bijna op dezelfde manier beleven als dat wij dat gedaan hebben. (Seriously, mocht ik ooit kinderen krijgen, dan ga ik dat doen)

HG is absoluut niet slecht, verre van dat zelfs, maar ook weer niet zo bijzonder dat mensen het er over 10 jaar nog over zullen hebben. (En als ze het er over 10 jaar nog wel over hebben, dan ligt dat aan de goede marketing, oid) Het concept van HG is echt waanzinnig goed, maar de uitwerking is op sommige punten wat mwah, vooral in het derde deel idd. Van mij had er best wat meer in mogen worden gegaan op het politieke deel van de serie.

@Hanna: Twilight was wel slecht. Nouja, het eerste deel is prima. Het is geen hoogstandje oid, maar dat hoeft ook niet elk boek te zijn. Voor tienermeisjes die wel van een beetje zwijmelen houden is het een hartstikke leuk boek. De delen daarna worden steeds een beetje slechter, alsof Meyer de personages niet los kon laten en haar serie dus maar is gaan uitmelken. De spin-off, Het korte tweede leven van Bree Tanner (oid), is dan wel weer leuk om te lezen, imho. =)

Ik ben op het moment trouwens bezig in het derde deel van de Noorderlicht Trilogie. Ik vond het eerste deel tot nu toe het beste, misschien ook omdat ik het hele religieuze aspect in de latere delen een beetje te ver vind gaan, maargoed, dat heeft dan misschien ook weer met mijn achtergrond te maken.

@Fisheye: klinkt interessant! Die ga ik misschien ook wel een keertje lezen, vind het altijd wel leuk als boeken een beetje verwarrend zijn in de opbouw. xD

Edit: Marieke, is dat boek geschreven door Rafael Abalos?
Jup ^^
Silverthorn
Member
534
Actief

CAT'S PROFILE
Silverthorn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Boeken Topic   Algemene Boeken Topic - Pagina 2 Icon_minitimema 28 jul 2014 - 7:49

Thanks, ik heb 'm toegevoegd aan mijn evergrowing to read-list. ^_^

Goed... En dan is het nu tijd voor boekenkast-foto's? Anyone? =D

Innerstar
StarClan
Algemene Boeken Topic - Pagina 2 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Boeken Topic   Algemene Boeken Topic - Pagina 2 Icon_minitimema 28 jul 2014 - 12:27

Oehh, mijn boeken kast foto komt er aan! Heb iets in de 50 boeken :3

En mijn favoriete boeken serie naast Warrior Cats die ik ooit gelezen heb is; Vampire Academy <3
Heb de film nog niet gezien, maar denk dat die flut is met vergeleken de boeken ><

Laatst aangepast door Innerghost op wo 30 jul 2014 - 14:32; in totaal 1 keer bewerkt
Shademind
Member
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!')
443
Actief

CAT'S PROFILE
Shademind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Boeken Topic   Algemene Boeken Topic - Pagina 2 Icon_minitimema 28 jul 2014 - 12:39

weet iemand waar je deel 3 van Fabelhaven in het nederlands kan krijgen? ik kan 'm nergens vinden^-^

EDIT; laat maar, ik heb juist ontdekt dat ze gestopt zijn met ze te vertalen... :c
Otterflight
StarClan
Rebecca
2487
Actief
Paint the sky, make it yours

CAT'S PROFILE
Rank:
Otterflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Boeken Topic   Algemene Boeken Topic - Pagina 2 Icon_minitimedi 29 jul 2014 - 17:39

Als we dan toch richting de vampiers gaan dan raad ik iedereen aan om de serie; House of the Night te lezen. Die is echt goed <3
Vampire academie was later maar House of the Night lijkt er denk ik ergens wel wat op. Ikzelf heb ook de Twilight-saga gelezen en ikzelf vond het toen goede boeken ( ik was 12 ofzo? )
Ik heb ze in mijn kast staan maar ze nooit nog een keer gelezen. Een ander goed boek ook over vampieren is Eeuwig Verbond.
Iciclespirit
StarClan
Eeevvyyhhh
551
Actief

CAT'S PROFILE
Iciclespirit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Boeken Topic   Algemene Boeken Topic - Pagina 2 Icon_minitimewo 30 jul 2014 - 9:20

MENSEN VOOR HP *HUGS THOSE PEOPLE IN HUMOUNGOUS GROUP HUG*
Ik hou van HP :3 Behalve de films in het Nederlands, dat is gewoon naar xd
Mijn boekenkast(en):
Die laatste foto zijn vooral oude boeken ^^
EDIT: Een aanrader is ook Deadline van Rachel Ward. Gaat over een meisje die de sterfdatum van mensen kan zien. It's wonderful ^-^
Timberleaf
Member
Meomi
41
Actief

CAT'S PROFILE
Timberleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Boeken Topic   Algemene Boeken Topic - Pagina 2 Icon_minitimewo 30 jul 2014 - 9:39

Dat zijn veel boeken... Ik loop eigenlijk een beetje vast qua boeken. Ik ben bij 'Sterrenlicht' van WC (de tweede serie dus), maar ik wil hem eigenlijk niet uitlezen. Ik heb Harry Potter, Grijze Jager en Warrior Cats (behalve het laatste boek dus Wink) allemaal helemaal gelezen, en ben erachter gekomen dat ik zulke soort boeken het leukst vind. Het probleem is... dat ik dit soort boeken bijna nergens meer kan vinden. Ik hou heel erg van fantasy boeken die zich in de middeleeuwen afspelen, of van het soort dierenboeken als Warrior Cats. Kan iemand me daarmee helpen? Want ik heb straks niks meer te lezen...  Sad .
Oh ja, en nog iets. Ik kan echt níét tegen rare eindes... Yep, ik heb een keer 'Alera, de erfgename' gelezen (niet echt 'n aanrader), maar dat boek heeft zo'n vreselijk einde! Alsof er een tweede deel is, maar die is er niet! Dat vind ik zo vreselijk! Dan kan ik letterlijk mijn haren van mijn hoofd aftrekken...  Laughing Ik hoop dat ik niet de enige ben die daar niet tegen kan... (Yep, bewijst weer dat ik vaag ben...)
Innerstar
StarClan
Nathalie
4728
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Boeken Topic   Algemene Boeken Topic - Pagina 2 Icon_minitimewo 30 jul 2014 - 14:36

Otterflight schreef:
Als we dan toch richting de vampiers gaan dan raad ik iedereen aan om de serie; House of the Night te lezen. Die is echt goed <3
Vampire academie was later maar House of the Night lijkt er denk ik ergens wel wat op. Ikzelf heb ook de Twilight-saga gelezen en ikzelf vond het toen goede boeken ( ik was 12 ofzo? )
Ik heb ze in mijn kast staan maar ze nooit nog een keer gelezen. Een ander goed boek ook over vampieren is Eeuwig Verbond.

House of the Night lees ik ook. Ik lees ze wel in het Nederlands (heb ze gekregen in het Nederlands, dus maak ik ze ook af in het Nederlands xD)
Ik vind ze super leuk, en ben nu bij Verbrand (Burned), nouja, heb 'm uit, en moet nu eigenlijk het volgende deel lezen; maar zit vast in drie andere series die er ik er naast lees, en heb me zelf voor genomen te wachten tot ik die boeken uit heb.

Twilight Saga heb ik nog nooit gelezen ~

Waar gaat 'Eeuwig Verbond' over?
Whitelion
Dark forest
Algemene Boeken Topic - Pagina 2 BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Boeken Topic   Algemene Boeken Topic - Pagina 2 Icon_minitimewo 30 jul 2014 - 14:50

Ik ga proberen warriorcats in het engels te bemachtigen op naar de standaard boekhandel omdat ik het zat ben om te wachten tot ze vertaald zijn x'D Verder ben ik op het moment bezig de twilight-serie nog es te lezen, ik wil de laatste drie boeken van de grijze jager nog (10, 11 & 12), het vervolg op een engels boek "Malice" (het vervolg heette Havoc dacht ik :'), geschreven door Chris Wooding) en dan moet ik mijn Harry Potter boeken nog aanvullen.. Ik denk dat ik het eerste en het derde boek (ofzo) mis, al heb ik ze wel gelezen (bibliotheek (a) ) mijn boekenkast is werkelijk te klein, I need another one x'D

edit; ohw, en de divergent trilogie ofc <'3 echt awesome boeken. En dan de Magical creatures serie. Die is ook awesome x'D Eigenlijk vin dik gewoon bijna alle boeken awesome (&)
Foxstream
Member
Hannanas! (aka "Hanna zonder 'h' op het einde)
181
Actief

CAT'S PROFILE
Foxstream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Boeken Topic   Algemene Boeken Topic - Pagina 2 Icon_minitimewo 30 jul 2014 - 18:44

Whitelion schreef:
Ik ga proberen warriorcats in het engels te bemachtigen op naar de standaard boekhandel omdat ik het zat ben om te wachten tot ze vertaald zijn x'D Verder ben ik op het moment bezig de twilight-serie nog es te lezen, ik wil de laatste drie boeken van de grijze jager nog (10, 11 & 12), het vervolg op een engels boek "Malice" (het vervolg heette Havoc dacht ik :'), geschreven door Chris Wooding) en dan moet ik mijn Harry Potter boeken nog aanvullen.. Ik denk dat ik het eerste en het derde boek (ofzo) mis, al heb ik ze wel gelezen (bibliotheek (a) ) mijn boekenkast is werkelijk te klein, I need another one x'D

edit; ohw, en de divergent trilogie ofc <'3 echt awesome boeken. En dan de Magical creatures serie. Die is ook awesome x'D Eigenlijk vin dik gewoon bijna alle boeken awesome (&)

i know te feeling :'3 heb één grotere, en een kleinere kast in mijn kamer staan^-^

en Divergent was echt geweldig :'3
Silverthorn
Member
534
Actief

CAT'S PROFILE
Silverthorn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Boeken Topic   Algemene Boeken Topic - Pagina 2 Icon_minitimewo 30 jul 2014 - 21:19

Iciclespirit schreef:

Mijn boekenkast(en):

Omg, Otje en Puk van de Petteflet! Awesome x'D (Sorry, die vielen me even op. Volgens mij staan precies dezelfde edities ook nog bij ons in de kast, maar het kan ook best zijn dat ze wegens ruimtegebrek naar zolder zijn verplaatst.)

@Hanna & Bunny: Foto's? =D

@Meomi: Waarom wil je Sterrenlicht niet uitlezen?
Aanraders voor jou zijn misschien: De Wilde Wegen en De Gouden Kat van Gabriel King?
En ik weet niet hoe oud je bent, maar de "Een Lied van IJs en Vuur"-serie van George Martin (beter bekend als Game of Thrones) is fantasy in een middeleeuwse setting, maar is wel 16+.
De boeken van Terry Pratchett zijn ook een aanrader trouwens, humoristisch, fantasievol en ook in een soort middeleeuwse setting (en vaak met een hint naar klassieke boeken)

De boekenkast van mijn zus en mij:
(minus een paar boeken die zijn uitgeleend of we zelf aan het lezen zijn, zoals bijvoorbeeld de geïllustreerde editie van Dan Brown's Verloren Symbool... Damn, die boeken zijn zulke pareltjes voor in de kast. x'D ...Ja... ik ben een boekenkastliefhebber... :f:)

Edit: Oh, btw, aankomende zondag is DE boekenmarkt in Deventer, zijn er mensen die daarheen gaan?
Innerstar
StarClan
Nathalie
4728
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Boeken Topic   Algemene Boeken Topic - Pagina 2 Icon_minitimewo 30 jul 2014 - 21:49

Ohh boekenmarkten zijn geweldig. Ik heb net de oude Bambi boek gelezen vóór het een onderdeel van Disney werd. Echt speciaal <3 Ik wou dat ik 'm in mijn boeken kast had liggen, ook zo'n must-have boek (:
Bij ons is er donderdag een boekenmarkt <3
Raggedpaw
Member
MAX BUT CALL ME MAXJEE
507
Actief

CAT'S PROFILE
Raggedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Boeken Topic   Algemene Boeken Topic - Pagina 2 Icon_minitimewo 30 jul 2014 - 22:27

Whitelion schreef:

Een E-Reader is ook handig^^ kun je ze gewoon downloaden. Ik heb ze bijna allemaal nu xD
Bitterkit,
Member
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
218
Actief

CAT'S PROFILE
Bitterkit,
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Boeken Topic   Algemene Boeken Topic - Pagina 2 Icon_minitimedo 31 jul 2014 - 11:42

@Anita, ik wil ook zo'n boekenkast O.o
en mijn fototoestel is leeg DX
en ik zou er heel graag naartoe gaan, maar het is een beetje ver voor mij en die dan moet ik nog naar een familliefeest...
Icy
Member
Algemene Boeken Topic - Pagina 2 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Boeken Topic   Algemene Boeken Topic - Pagina 2 Icon_minitimedo 31 jul 2014 - 11:56

Heb net The song of Achilles van Madeline Miller uitgelezen (heb hem wel in nederlands gelezen; een lied voor Achilles) en dat was ook echt een mooi en goed geschreven boek!

Het is een vertelling van de Ilias van Homerus, dus over de Trojaanse Oorlog. Maar er zit wel ietwat meer fictie in dan het normale verhaal. Het wordt verteld uit het oogpunt van Patroclus, de zoon van Koning Menoetius. Hij is een prins, maar wordt verbannen nadat hij (perongeluk) een jongen gedood heeft. Hij wordt naar het koninkrijk Phthia (een van de vele in Griekenland) gestuurd. Phthia wordt geregeerd door koning Peleus, die een zoon heeft: Prins Achilles. Patroclus en Achilles worden bevriend, en naarmate ze ouder worden, doet de lotsbestemming van godenkind Achilles zich meer uit de doeken.

Ik vond het echt een zeer goed boek, (bijna) compleet juist aan de mythologie en zéér veel werk in gestoken ook. Trojaanse Oorlog is best een moeilijk onderwerp en het is nog eens heel mooi verteld en zo ook. Leest zeker ook heel vlot (vond ik toch)! Een aanrader, een van de beste boeken die ik gelezen heb en bij mijn favorieten.
Silverthorn
Member
534
Actief

CAT'S PROFILE
Silverthorn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Boeken Topic   Algemene Boeken Topic - Pagina 2 Icon_minitimedo 31 jul 2014 - 12:03

Oew, Lau, dat klinkt echt superleuk. Ik heb hem toegevoegd aan mijn to read-list, maar ik ga er pas mee beginnen als ik de Ilias gelezen heb. =D

Innerghost schreef:
Ik heb net de oude Bambi boek gelezen vóór het een onderdeel van Disney werd. Echt speciaal <3 Ik wou dat ik 'm in mijn boeken kast had liggen, ook zo'n must-have boek (:

Oh, ikr! And I've got one, mwuhahaha. x'd

@Hanna: aw, dat is jammer... Als je ooit de kans krijgt naar de boekenmarkt in Deventer te gaan zou ik die kans echt met beide handen aannemen. De kraampjes staan bijna door de hele stad heen verspreid, dus je kunt er echt uren doorheen sloffen.

Timberleaf
Member
Meomi
41
Actief

CAT'S PROFILE
Timberleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Boeken Topic   Algemene Boeken Topic - Pagina 2 Icon_minitimedo 31 jul 2014 - 17:59

@Silverthorn
Hmmm, Terry Pratchett... ga ik zeker onthouden! Dankje! Ik wil Sterrenlicht niet uitlezen, omdat ik bang ben dat ik straks niks meer te lezen heb en ik wil niet ophouden met Warrior Cats boeken lezen... Sad Ik vind nog steeds de beste boekenseries; De Grijze Jager en Warrior Cats. Daarom vind ik het vreselijk om die series uit te lezen, want als ik ze overnieuw lees weet ik al wat er gebeurd... Yep, ik ben vaag...
Innerstar
StarClan
Nathalie
4728
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Boeken Topic   Algemene Boeken Topic - Pagina 2 Icon_minitimedo 31 jul 2014 - 20:01

@Meomi; Ag zo vaag is dat niet hoor. Toen ik net begonnen was aan de warrior cats serie wou ik het ook niet uitlezen. Maar vaak won mijn nieuwsgierigheid toch. Eerst las ik de serie ook in en Nederlands, en wist ik dat ik telkens een paar maanden wachten moest voor ik weer verder lezen kon, en om toch lekker door te kunnen lezen ben ik de serie in het Engels gaan lezen (:
Ben ik er gelukkig nog lang niet door heen omdat ik nog de nieuwste serie van Warriors lezen moet, nogmaar halverwege Omen of the Stars ben en er nog genoeg super editions zijn om te lezen <3 Tevens heb je ook nog de E.books van Warriors die ik lezen wil <3 Tigerstars Fury lijkt me echt geweldig :3
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Boeken Topic   Algemene Boeken Topic - Pagina 2 Icon_minitime

Algemene Boeken Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Library-
Ga naar: