|
| Lianne 539 Actief the only thing i can give you
is darkness and isolation
| |
| Onderwerp: Blood pools ma 21 jul 2014 - 17:11 | |
| (Vervolg op dit topic)
Vulture sleepte zich voort door de straten. Pas toen hij vrij ver verwijdert was van het lijk van Cyber liet hij zich vallen op de ijs koude stenen van de stoep en kroop hij in een hoekje. De pijn zat zo'n beetje op elk plekje van zijn lichaam. Hij had overal diepe rijt wonden. Op zijn flanken, zijkant en op zijn buik, op zijn borst en zelfs zijn staart was niet ongeschonden uit de strijd gekomen. Zijn nek had de diepste wond. Het bloed dat eruit gonsde was warm op zijn vacht en liep in dunne straaltjes langzaam langs zijn rug naar beneden. Vulture haalde beverig adem en voelde zich erg licht. Was dit het? Ging hij dood omdat hij zijn nichtje had willen beschermen? Hij sloot zijn ogen en haalde diep adem. |
| | | Lucaaaa 150 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Blood pools wo 30 jul 2014 - 16:54 | |
| Riverspring was ontzettend afgedwaald. De naïeve poes had een konijn achtervolgd helemaal tot..tja waar was ze eigenlijk? Jemig, hoe krijg ik mezelf nu weer terug? Zuchtend liep ze voort, haar pootjes wisselde elkaar netjes af en op een hoog tempo liep ze een straat op. Dit is niet goed...Dit is gemaakt door Twolegs! Eventjes raakte ze in paniek , maar al snel werd ze weer rustig. Dit was niet de tijd om in paniek te raken. De Riverclan poes ging even zitten om te rusten, ze keek naar haar zwarte pootjes. Zo zwart en hey? Donkerrood? Ze trok verbaasd haar wenkbrauwen op. Wat is dit? De nieuwsgierige kat boog haar snoetje er naar toe, ze raakte het even aan met haar neusje maar vloog meteen een meter achteruit. Bloed?! Van een kat? Of een Twoleg? Met nog steed een geschrokken gezicht op haar koppie besloot ze het spoor te volgen. Met snelle stapjes trippelde ze langs de paar druppels die degene had laten 'lopen'. het stopt. De zwarte vrouwtjes kat spitste haar oren, hoorde ze nou wat? Iemand was daar zwaar aan het ademen. Snel trippelde ze verder, maar wat ze toen zag had ze liever niet gezien. Een zwaar toegetakelde kat lag op zijn zij op de stoep. Eerst wist ze niet wat ze moest doen, maar ze kon hem zeker niet laten liggen! "W-Wat is er met jou gebeurt?! Jemig je lijkt wel een fontein!" Flapte ze eruit. hukp ik moet hulp halen! "O god, eehm...laat me je helpen." Voorzichtig liep ze naar de vreemde kat toe, zoals altijd nogal naïef. |
| | | 169 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Blood pools wo 30 jul 2014 - 17:08 | |
| Angstig liep de poes door de stenen padden van de tweebeners heen, niet uit angst voor hun, maar uit angst voor haar eigen Leader. Zoals hij nu was, wist ze niet hoe hij zal reageren als hij ontdekte dat ze zover weg was. Nee, Firestar kwam hier niet, al was dit lang geleden zijn thuis geweest, hij bleef waar hij was. Raindance wou zo graag rust, iemand die haar begreep en alles werd met de dag erger. Een Apprentice, nee. Raindance ging rechter lopen en keek om zich heen, het was de eerste keer dat ze in de Twolegplace was. Rare stenen vierkanten dingen stonden naast haar, met glinsterende aflopende dingen op het. Raindance rook katten, maar los van elkaar, geen clangeur.Maar wel iets anders, iets waarvan haar nekvacht overeind ging staan. Bloed. Veel bloed. Raindance haastte zich naar de geur toe en vond wat ze rook. Twee katten, beide geen Kittypet en een bloedde leeg. Ze haastte zich er naar toe en zag dat de poes een Riverclanner was. De gewonde kat was een rogue, maar ergens kwam hij bekend voor. Ze wist al van wat. Ze hadden elkaar al een tijdje geleden ontmoet. "W-Wat is er met jou gebeurt?! Jemig je lijkt wel een fontein!"zei de Riverclanner geschrokken. Raindance liep op hun af,"O god, eehm...laat me je helpen."vervolgde de vreemde poes. "Vulture,is alles oké" vroeg ze ongerust, zijn naam onthouden was geen probleem voor haar. Het was vreemd, twee poezen van twee verschillende clans, die zich zorgde maakte over een Rogue. "Wat moeten we doen" fluisterde ze |
| | | Lianne 539 Actief the only thing i can give you
| |
| Onderwerp: Re: Blood pools vr 1 aug 2014 - 14:24 | |
| Zijn cyperse flank daalde langzaam op en neer. Bloedverlies zou zijn dood zijn? Vulture herhaalde dat de hele tijd in zijn hoofd. Wat stom. Hij was nog geen eens een maan lang vrij geweest om nu al aan zijn dood te komen? Waar zou hij heen gaan? Gewoon naar StarClan? Nooit echt had hij veel aandacht aan de sterren katten besteed. Hij dankte niet eens StarClan voor elke prooi die hij ving. Naar nergens? Zou hij misschien gewoon vervagen? Het einde van alles? Vulture's ogen gingen moeizaam open toen hij een stem hoorde .. en nog een stem? Hij rook vaag RiverClan gemixt met ThunderClan en dat stelde hem niet gerust. Maar hij wist dat hij niet in een positie was om zich te verdedigen. 'Wie zijn jullie?' Er kwam enkel een zwak gekreun uit zijn keel. Hij wist zijn ogen lang genoeg open te houden om een zwarte en cyperse poes te zien. Vaag meende hij het gezicht van de ThunderClan poes te herkennen maar zijn geest leek wel een donkere mist. Hij kon niet helder nadenken en voelde dat hij met de minuut zwakker werd. Nogmaals kreunde hij en haalde hij haperend adem. |
| | | Lucaaaa 150 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Blood pools vr 1 aug 2014 - 14:55 | |
| "Wie zijn jullie?" Wist de kat er haperig en zwak uit te brengen. Riverspring wierp even een blik op de andere poes. "Wat moeten we doen?" Fluisterde ze. Riverspring schudde haar kopje, ze had geen idee. "Vulture, maak je maar geen zorgen om ons, je moet nu gewoon je mond houden. Wij regelen het wel." Zei de zwarte poes vastberaden. Ze ging hier nu echt niet vijandig doen omdat de andere katten toevallig uit een andere clan kwamen. uiteindelijk waren ze toch allemaal van de zelfde soort? Riverspring keek naar de andere poes. "Zijn wonden moeten schoongemaakt worden, alleen weet ik niet hoe..?" En ik denk dat het te veel tijd kost als we aan medicine kat hier halen, heb jij toevallig enig verstand van medicijnen?" Vroeg ze half wanhopig aan de andere poes, hoe meer ze aan het praten waren hoe meer tijd er verloren ging, samen met bloed. Riverspring liet een zucht aan haar lippen ontsnappen en schraapte wat bladeren bij elkaar, om deze vervolgend op de 3 grootste wonden te leggen. "Druk er goed op." Zei ze zachtjes tegen Vulture. |
| | | 169 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Blood pools za 2 aug 2014 - 13:43 | |
| Vulture leek haar niet te herkennen, 'Wie zijn jullie?' kreunde hij zachtjes. Raindance legde een poot op zijn flank en suste, "Rustig, alles komt goed". Het was een leugen tot haar zelf, ze wist het niet eens zeker. . "Vulture, maak je maar geen zorgen om ons, je moet nu gewoon je mond houden. Wij regelen het wel." zei de zwarte poes naast haar, Raindanc keek opzij. "Zijn wonden moeten schoongemaakt worden, alleen weet ik niet hoe..?" En ik denk dat het te veel tijd kost als we aan medicine kat hier halen, heb jij toevallig enig verstand van medicijnen?"vroeg de Riverclanner aan haar. Raindance schudde haar kop, "Nee, ik weet niks" mompelde ze en keek naar Vulture. Haar angst om een kat te verliezen kroop naar boven en ze begon lichtjes in paniek te raken. De andere had bladeren gelegd op zijn wonden, ze vertelde hem om er goed op te drukken. Raindance zat in trance toe te kijken, haar angst werd steeds groter. |
| | | Lianne 539 Actief the only thing i can give you
| |
| Onderwerp: Re: Blood pools zo 3 aug 2014 - 14:53 | |
| Vulture luisterde naar de stemmen die vreemd ver weg leken. Ze stonden toch naast hem of ..? Zwakjes haalde hij adem en begon hij te rillen. Langzaam maar zeker voelde hoe zijn lichaam aan het opgeven was. Hij werd echter ruw terug getrokken naar de realiteit toen een scherpe pijn, bijna even zo groot als toen ze werden aangebracht, door zijn drie grootste wonden schoot. Zijn nek schreed en brandde en hij siste. Hij spartelde eventjes om omhoog te komen maar was te zwak. Hijgend en kreunend sloot hij zijn ogen weer en zuchtte hij vermoeid. Hij dreef al snel weer weg in een donker gat die enorm diep leek. De cyperse kater zakte weg. Daar ga ik dan,.. Buzzard, het spijt me. Dacht hij gepijnigd voor de duisternis hem compleet verzwolg.
Yup, hij is nu bewusteloos. Doe maar met hem wat je wilt, hij word over een niet al te lange tijd wel plots wakker :p |
| | | Lucaaaa 150 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Blood pools zo 3 aug 2014 - 15:20 | |
| Nadat ze de bladeren op zijn lichaam had gelegd merkte ze dat zijn ademhaling zwaarder werd. "Dit is niet goed" Mompelde ze tegen de andere kat. Lanzaam maar zeker werd Vulture opgegeten door de duisternis. "Hij is knock out" Zei ze op een stille toon, ze wilde in paniek raken, rondjes rennen roepen om hulp, maar ze wist dat ze kalm moest blijven. "Hey, ik ben Riverspring. Ik weer dat dit allemaal raar is, maar we moeten kalm blijven, een dode kat is nooit goed. En dan krijg je ook nog het gevaar dat de rogues denken dat wij het hebben gedaan" Zei ze kalm tegen de andere poes. Riverspring liep naar de gewonde rogue toe en keek toen naar de cyperse poes. "Ik denk dat we hem moeten verplaatsen naar een warmere plek, dan kunnen we een soort zachte ondergrond maken van bladeren. Alleen we kunnen hem niet optillen of slepen...Misschien moeten we een soort hutje knutselen van bladeren." De zwarte poes keek om zich heen, in de hoop wat grote bladeren te vinden. |
| | | 169 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Blood pools wo 6 aug 2014 - 11:18 | |
| Raindance staarde geschrokken naar Vulture die weg leek te kwijnen, ze porde hem in zijn zij. "Nee, nee!"riep ze hysterisch, maar het was al te laat, hij was bewusteloos en het zag er nog steeds niet goed uit. "Hij is knock out"zei de andere poes kalm, Raindance staarde haar aan, hoe kon ze dat nou zeggen? Even wou ze de poes aanvliegen, maar ze bedacht zich net op tijd. Daarmee bereikte ze niets."Hey, ik ben Riverspring. Ik weer dat dit allemaal raar is, maar we moeten kalm blijven, een dode kat is nooit goed. En dan krijg je ook nog het gevaar dat de rogues denken dat wij het hebben gedaan"zei de zwarte poes opeens. Raindance knikte, nog steeds verward om alles. Haar angst om iemand te verliezen kwam naar boven drijven, maar ze onderdrukte hem. "Ik ben Raindance" mompelde ze enkel, Riverspring sprak verder. "Ik denk dat we hem moeten verplaatsen naar een warmere plek, dan kunnen we een soort zachte ondergrond maken van bladeren. Alleen we kunnen hem niet optillen of slepen...Misschien moeten we een soort hutje knutselen van bladeren." Raindance knikte en zag dat de poes rondkeek, ze keek zelf ook. Plotseling viel haar blik op een van grasveldjes achter zo'n hek. Het stond open. "Ik weet wat" ze pakte Vulture vast in zijn nekvel en probeerde hem op te tillen, maar zijn achterlijf trok over straat. Vlug en voorzichtig liep ze naar binnen en legde hem op het grasveldje. "Zoek jij bladeren? Ik blijf wel bij hem"zei ze naar de Riverspring en ging liggen, haar blik op de kat gericht. |
| | | Lucaaaa 150 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Blood pools za 23 aug 2014 - 20:28 | |
| Riverspring knikte wilde en wilde om keren om te gaan zoeken, maar bedacht zich. Snel liep ze terug en keek ze even naar de andere poes. "Ik ben blij dat je er bij bent, ik..ik denk niet dat ik dit alleen had gekund.", ze twijfelde of ze wat meer moest zeggen, maar besloot haar mond te houden en trippelde snel trippelde ze het kleine bos in. Zoekend keek ze rond naar wat mooie grote bladeren, maar de tijd om die te vinden was te kort. Dus pakte de poes alle bladeren op die ze maar vinden kon. De takjes die er aan bleven hangen schudden ze er wild van af. Het laatste wat de rogue nodig had was een tak in zijn wond. Gehaast snelde ze zich terug naar het grasveldje, maar zo onhandig als ze was liet ze de bladeren vallen. "Mousedung! Kom op, nu niet je kop kwijtraken!" gromde ze in zichzelf. Vlug raapte de zwarte poes alle bladeren op en vervolgde haar pad naar het grasveld, tot ze plots stil ging staan. Waar was ze nu? Moest ze nu naar rechts? Of links? Bezorgd keek ze om zich heen, maar besloot uiteindelijk links te gaan, wat blijkbaar de verkeerde weg was, want naar een kwartier rennen kwam ze uit op de zelfde plek. Nee nee nee! Niet nu! Ze hebben deze bladeren nodig! Een beetje in paniek rende ze vooruit. Het was een enorme opluchting toen de zwarte kattin het veldje zag, gelukkig. Een beetje buiten adem rende ze naar de twee andere katten."Sorry, ik had een paar problemen met zoeken". Verontschuldigde ze zich een beetje stotterend. Snel liet de poes de bladeren uit haar bekje glijden, misschien was hij nog te redden. |
| | | | Onderwerp: Re: Blood pools | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |