|
|
Moontje ;) 438
| |
| Onderwerp: Re: de wilde hond zo 13 jun 2010 - 19:39 | |
| ''ik denk dat het het beste is als we terug gaan naar het kamp gaan jullie ook naar jullie kamp dan zien we jullie wel weer een keertje doei'' sunpaw sprong in de struiken en zei nog '' kom je nog steelpaw?'' ze wachte nog even tot hij er wasen dan zouden ze trug gaan naar het kamp. |
|
| |
423
| |
| Onderwerp: Re: de wilde hond zo 13 jun 2010 - 19:41 | |
| ''ík heb eigenlijk wel zin om te dollen'' ze sprong op een boom en stond stil. ze keek naar een musje die ssn het nestelen was. ze sprong recht op de vogel af en greep met haar mooie goedverzorchte nagels de vleugel van het musje. ze doden het vogeltje snel ed deed het musje in haar mond. ze sprong uit de boom en gig liggen en zij. '' nu julie'' zij ze uitdagend. |
|
| |
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!? 818
| |
| Onderwerp: Re: de wilde hond zo 13 jun 2010 - 19:43 | |
| Steelpaw kwam er aan en toen ze uit het zicht waren sprong Steelpaw boven op Sunpaw en zei" ik ga verder waar ik was voor dat ik afgeleid werd door de hond" en hij gaf haar een lik terwijl hij boven op haar lag en zei" Je krijgt me er niet meer van af. |
|
| |
423
| |
| Onderwerp: Re: de wilde hond zo 13 jun 2010 - 19:47 | |
| ''gaan julie weg ,ik dacht net aan een goed potje wie het meeste vankt spelen'' |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: de wilde hond zo 13 jun 2010 - 19:56 | |
| "Ik kom zo eerst kijken hoe lang het duurt tot ik eraf wordtgegooid." Hij lachte vriendelijk en snerend naar Sunpaw Hij zei op een zingend melodietjes"Je krijgt me er nooit meer af, je krijgt me er nooit meer af." |
|
| |
Moontje ;) 438
| |
| Onderwerp: Re: de wilde hond ma 14 jun 2010 - 11:37 | |
| sunpaw keek sluw naar steelpaw naar boven zezei uitdagend '' o nee?'' ze tuimelde zichzelf op haar rug zodat steelpaw onder haar kwam te liggen steelpaw liet haar los en sunpaw sprong op ze stond nu met haar poten over steelpaw heen ze zei speels '' o ja egt waar'' ze keek hem uitdagend aan toen hij onder haar lag. |
|
| |
418
| |
| Onderwerp: Re: de wilde hond ma 14 jun 2010 - 11:43 | |
| "purlpepaw ik heb wel zin om mee te spelen maar liever niet wie de meeste prooi vangt oké?" blackpaw keek purplepaw aan het duurde blackpaw een beetje lang en ging rondjes rennen om purplepaw. |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: de wilde hond ma 14 jun 2010 - 13:21 | |
| Sorry, maar een wapenstilstand? Ja bij de Vierboom op volle maan, maar het is helemaal geen volle maan. Sorry, maar ik weet dat jullie elkaar mogen enzo, maar dit is gewoon een beetje vergezocht. Dit keer blijft het bij een waarschuwing, volgende keer zullen er dingen ondernomen worden. Denk nou niet van wat is dat een verpester, want we moeten ons toch wel een beetje houden aan de regels van Warrior cats en de Warrior Code. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: de wilde hond ma 14 jun 2010 - 16:12 | |
| Steelpaw geneerde zich en sprong met al zijn kracht de andere kant op en gooide Sunpaw op de grond en zorgde dat ze haar poten niet meer kon bewegen en zei"Ja zeker, ik hou pas op na de toverwoorden." Hij keek vriendelijk naar Sunpaw terwijl ze vast zat onder zijn poten. Steelpaw geeuwde een keer en bleef in Sunpaw's ogen keken. |
|
| |
Moontje ;) 438
| |
| Onderwerp: Re: de wilde hond ma 14 jun 2010 - 16:22 | |
| sunpaw stond op en zei '' steelpaw laten we maar naar het kamp gaan voor dat ze egt gaan missen'' sunpaw liep een stukje maar daarna zetten ze er snelheid op en sprintte weg |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: de wilde hond ma 14 jun 2010 - 16:29 | |
| Steelpaw rende achterhaar aan en sprong na een tijdje op haar en zei"Zo snel kom je niet van mij af en nu moet je de toverwoorden zeggen dan zeg ik ze en dan laat ik je los." Hij klemde met zijn poten haar tegen de grond en keek met verliefde ogen haar aan. Steelpaw keek haar aan en zei"Dit keer worden we niet bespied en zijn we alleen dus je kan de woorden wel zeggen." |
|
| |
Moontje ;) 438
| |
| Onderwerp: Re: de wilde hond ma 14 jun 2010 - 16:32 | |
| sunpaw slaakte een zucht '' okee steelpaw ik hou van je '''en gaf hem een knipoog ze zei '' mag ik nu vrij?'' Edit Rusty: Vragen om moderator te worden en zelf spammen. Nja, dit is spam, gelieve 3 volle regels te posten |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: de wilde hond ma 14 jun 2010 - 16:35 | |
| Steelpaw keek haar aan of hij het niet zeker wist. Toen sprong hij van haar af en zei"Ik hou ook van jou en liep langzaam met Sunpaw richting het kamp en zei"Misschien zal het moeilijk zijn maar we moeten nu naar het kampgaan" |
|
| |
Moontje ;) 438
| |
| Onderwerp: Re: de wilde hond ma 14 jun 2010 - 17:28 | |
| sunpaw keek steelpaw aan ''ja laten we nu nou maar gaan wedstrijdje wie er als eerste is?'' vroeg sunpaw maar voor dat steelpaw kon antwoorden schoot ze er al als de bliksem vandoor takken haakte in haar vacht ze sprong en vloog zo snel als ze ging ondertussen horend waar steelpaw bleef.
Gelieve 3 VOLLE regels te schrijven, zonder enter dus. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: de wilde hond ma 14 jun 2010 - 18:05 | |
| Steelpaw had met een snelle reactie de boom in gesprongen en sprong van tak naar tak en een stuk voor hem uit zag hij zijn snelle liefde. Hij slaakte een kreet niet van woede,schrik of van angst maar van een adrenaline kick en hij sprong twee keer zo snel hij voelde de wind doorzijn vacht. De bomen schoten voorbij en vogels vlogen op nadat hij gepassserd was. Hij had bijna Sunpaw ingehaald het was nek aan nek en hij kon het kamp al zien. Hij rende op zijn hardst en kwam nog net as 2de het kamp binnen en zei"Goed gerend |
|
| |
| Onderwerp: Re: de wilde hond | |
| |
|
| |
|