|
|
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!? 818
| |
| Onderwerp: Re: de wilde hond zo 13 jun 2010 - 9:32 | |
| Steelpaw zei "Wat wil je dan zeggen, "Hallo wij gaan met katten om van andere clans en samen zagen we een hond kom laten we hem grijpen." Dat is niet erg handig en ik heb de hond toch aangevallen." Hij keek naar de hond die vreemd omhoog keek waar zojuist allemaal takken waren die nu over de grond bezaaid lagen. "Trouwens fify daar ziet er niet snugger uit" De hond begon te happen omhoog naar de boom toen hij Steelpaw zag. "Kijk dat bedoel ik hij weet dat hij er niet bij kan maar toch probeert die domme hond het." |
|
| |
423
| |
| Onderwerp: Re: de wilde hond zo 13 jun 2010 - 10:24 | |
| Purple zat in de bosjes, te wachten op het perfecte moment om de hond aante vallen. Ze had al eerder met een wilde hond gevochten, dus ze wist wat de zwaake plek is. Ze keek zo geconcertreert dat ze niet merkten dat er een veldmuis twee starten achter haar zat. Nu was het perfecte moment om aantevallen, ze sprong op de achterwerk van de wilde Hond. Haar vlijmscherpe nagels deed ze haar nagels ik de hond. De hond peipte en jankte hard en probeerde purplepaw van zich afte krijgen, maar het lukte niet. Purplepaw beet in de staart van de wilde hond, het bloede als een gek. ''Zo pak je dus een domme hond aan''. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: de wilde hond zo 13 jun 2010 - 10:28 | |
| "Op naar mijn doel!" Steelpaw sprong naar beneden en zetten zijn nagels vast in de flank van de hond. Hij beet de hond in zijn poot en klemde zich vast. Hij riep"Willen jullie voor eeuwig wachten of helpen jullie!!?" Steelpaw sprong weg en deed een aanval op de achter poten in een poging deze te verwonden. |
|
| |
418
| |
| Onderwerp: Re: de wilde hond zo 13 jun 2010 - 10:36 | |
| blackpaw zag hoe purplepaw en steelpaw die hond grepen ze dacht na en besloot op de hond te springen blackpaw sprong recht op de kop van de hond en zette haar nagels in (de kop is het gevaarlijkstepunt) |
|
| |
Moontje ;) 438
| |
| Onderwerp: Re: de wilde hond zo 13 jun 2010 - 11:00 | |
| sunpaw slaakte een zucht en en zei '' jullie luisteren ook nooit he?'' maar ze sprong naar beneden in de lucht maakte sunpaw zichzelf heel zwaar zo zwaar als ze kon ze belande boven op de rug van de hond ze kwam zo hart terecht dat de hond zijn rug helemaal krom stond sunpaw had er geen goed gevoel bij maar als ze het niet deed was steelpaw en de 2schaduwclan katten er geweest ze beet in de schuoder van de hond maar dit maal vele malen harder dan dat ze bij steelpaw had gedaan. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: de wilde hond zo 13 jun 2010 - 11:03 | |
| "Dus je doet soft tegen mij maar tegen een hond niet, ik voel me beledigt"Grapte Steelpaw tijdens het vechten met het gedrocht dat hond werd genoemd. Hij draaide rond toen de hond trapte. Steelpaw kreeg een idee met zijn nagels hakte hij een tak half door en riep "van onderen!" Hij sprong op de tak die op de hond viel waardoor de hond tijdelijk verdooft was. |
|
| |
418
| |
| Onderwerp: Re: de wilde hond zo 13 jun 2010 - 11:07 | |
| "pas op steelpaw" voordat steelpaw het in de gaten had hij blackpaw van de hond geslagen "waaaaaaaaahhhh au au au" blackpaw lag dood stil op de grond ze had zo veelpijn dat ze zo wat niet kon bewegen |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: de wilde hond zo 13 jun 2010 - 11:12 | |
| Steelpaw had geen tijd om om te kijken hij had spijt maar ze moesten de hond uitschakelen. Hij sprong tegen de hond en greep met zijn nagels het beest vast en boorde zijn tanden in zijn zachte onderbuik. Zijn mond werd gevuld met het bloed van de hond en spuugde alles uit. Steelpaw schoot weg om keihard tegen zijn poot te rennen waar door de hond plat viel. "Die is wel een tijdje knockout Snel iedereen weg rennen ik draag blackpaw." Steelpaw gooide Blackpaw een stukje de lucht in en ging onder haar staan en droeg haar in veiligheid. |
|
| |
Moontje ;) 438
| |
| Onderwerp: Re: de wilde hond zo 13 jun 2010 - 11:21 | |
| sunpaw zat nog op de hond maar toen steelpaw de tak had laten vallen had ze geen verwondingen ze sprong van de hond af en keek de drie aan ''okee de hond is nu nock out blackpaw wat jou betrefd ik en steelpaw brengen je naar de grens van het schaduwclan territorium'' ze keek naar steelpaw en vroeg '' als jij daar mee akkoord gaat steelpaw toen wende ze zich weer naar alle 3 '' bij de schaduwclan grens kijken we of blackpaw kan lopen en anders'' toen keek ze purplepaw aan '' dan vraag ik jou vriendelijk om het van steelpaw over te nemen'' '' want wij mogen daar niet komen in het schaduwclan territorium'' '' als jullie dit plan goed vinden dan tenminste'' |
|
| |
418
| |
| Onderwerp: Re: de wilde hond zo 13 jun 2010 - 11:24 | |
| "goed plan en als purplepaw mij niet kan dragen moet ze iemand uit de schaduwclan halen" blackpaw probeerde een klein beetje te bewegen maar het deed nog steeds pijn |
|
| |
423
| |
| Onderwerp: Re: de wilde hond zo 13 jun 2010 - 11:24 | |
| purplepaw sprong van de hond en keek naar blackpaw. '' is ze dood, ze beweegt niet meer'' ze keek treurig naar blackpaw. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: de wilde hond zo 13 jun 2010 - 11:25 | |
| "Ik vind het een goed plan,laten we gaan" Hij hoorde de wind suizen en voelde de takken aan zijn vacht trekken toen hij door de struiken kroop. Hij zuchtte toen zijn wond weer open ging en zei"Dit is belangrijker later komt mijn wond aan de beurt." |
|
| |
Moontje ;) 438
| |
| Onderwerp: Re: de wilde hond zo 13 jun 2010 - 11:32 | |
| sunpaw liep langs hun heen en ging voorop lopen ze nam de leiding eigenlijk maar dat betekende dus ook dat ze verantwoordelijk was voor de drie ze liep richting het schaduwclan kamp en ze winkte purplepaw om naast haar te komen lopen. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: de wilde hond zo 13 jun 2010 - 11:36 | |
| Achter de 2 liep Steelpaw met Blackpaw op zijn rug en hij dacht mijn rug wordt telkens sterker. Straks kan ik door dat dragen uiteindelijk een steen tillen. Hij vroeg aan Blackpaw"Gaat het een beetje?" Hij strekte rustig zijnpoten en ging wat langzamer en Dacht"Ik wil niet weten waar hun het over hebben." |
|
| |
Moontje ;) 438
| |
| Onderwerp: Re: de wilde hond zo 13 jun 2010 - 11:50 | |
| sunpaw liep voorop en zag purplepaw naar haar toe komen ze zei hee purplepaw wil je de volgende keer niet zo snel aanvallen want we hebben nu weer een onschuldig dier verwond |
|
| |
418
| |
| Onderwerp: Re: de wilde hond zo 13 jun 2010 - 12:58 | |
| "ja het gaat wel steelpaw maar waarom moest je die tak gebruiken" zei blackpaw een betje suf blackpaw keek een beetje rond om te kijken waar ze waren en ze probeerde te bewegen met pijn |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: de wilde hond zo 13 jun 2010 - 13:04 | |
| "Het was dat of we hadden kans dat een van ons allen sneuvelden.Sorry dat jij ook werd geraakt." Hij hield even halt om haar met een "sorry het was een ongeluk""gezicht aan te kijken. "Het spijt me ik zal het nu alleen nog doen wanneer het nodig is" |
|
| |
418
| |
| Onderwerp: Re: de wilde hond zo 13 jun 2010 - 16:19 | |
| "geeft niet jij kon er niet veel aan doen het was een ongeluk en wij zijn toch vrienden" blackpaw was niet boos op steelpaw hij kon er niks aan "het is de schuld van die hond als die er niet was geweest was dit ook niet gebeurd" |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: de wilde hond zo 13 jun 2010 - 16:21 | |
| "Fijn dat je het me vergeeft, maar alsnog het is wel mijn schuld." "Zijn we al bijna in jullie clangebied?" Vroeg hij aan de katten en niemand in het bijzonder. Hij begon naar voren te lopen en wachtte beleefd op hun antwoord. |
|
| |
418
| |
| Onderwerp: Re: de wilde hond zo 13 jun 2010 - 16:24 | |
| "het is wel de schuld van de hond en nee noch niet het is nog een stuk lopen" blackpaw probeerde steeds een beetje te bewegen maar de pijn werd steeds erger "purplepaw als we bij ons clangebied zijn wil je mij dan dragen want als ik beweeg doet het steeds meer pijn" |
|
| |
| Onderwerp: Re: de wilde hond | |
| |
|
| |
|