We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: de wilde hond za 12 jun 2010 - 21:47
blackpaw komt niet meer bij van het lachen "ik zei toch met zijn alle is het leuker" zei blackpaw lachent blackpaw zat niet op te letten en ze rolde de heuvel af "wow" toen ze beneden was kwam ze echt niet meer bij van het lachen
Onderwerp: Re: de wilde hond za 12 jun 2010 - 21:53
Steelpaw lachtte en lachtte tot hij niet meer kon hij sprong met een snelheid naar beneden boven op Blackpaw en zei"Boe!! Hij moest lachen en lachen. Hij kon er gewoon niet meer tegen hij lachtte zohard dat alle prooi in de buurt weg ging. Steelpaw rende weer naar boven en ging naar beneden rollen de hele tijd. Hij riep"Jullie krijgenmij nooit meer te pakken" Hij moest weer keihard lachen.
Onderwerp: Re: de wilde hond za 12 jun 2010 - 21:57
sunpaw tuimelde alle kanten op en had ook de slappe lach ze rolde een beetje de huevel af maar stond weer op tot ze een rare geur rook het leek en beetje op die van een vos maar dat was het niet ze zei tegen blackpaw en steelpaw '' ruiken jullie dat ook?''
Onderwerp: Re: de wilde hond za 12 jun 2010 - 21:57
Hij remde af en sprong naar haar toe en zei"Wat is er, waar is het, wat is het?" Hij was nieuwsgierig en melig dus ging hij rond draaien en achter zijn staart en riep"Kijk ik ben een domme hond.!" Hij keek elke kant op voor de zekerheid. Hij lachde zich nogmaal's dood en toen rook Steelpaw ook iets.
Onderwerp: Re: de wilde hond za 12 jun 2010 - 22:00
blackpaw rolde naar steelpaw en sunpaw toe. ze stond op en ze bleef lachen toen ze steelpaw en sunpaw's gezichten zach hield ze op "maar wat ruik je dan purplepaw" blackpaw rook ook iets maar dat was geur van eten
Onderwerp: Re: de wilde hond za 12 jun 2010 - 22:34
sunpaw sprong in een boom en klom om hoog ze ging op een tak zitten en keek naar beneden nu zag ze wat het was beneden er liep een klein haast bijna onzichtbaar paadje aan het begin van het paadje zag sunpaw wat ze rook er stond een hele grote hond ze had nog nooit zoon grote hond gezien hij was zelfs nog groter dan een vos zelfs bijna twee keer zo groot de hond was een lange vooral grote langharige duitse herder hij stond in de struiken te snuffelen sunpawsloop voorzichtig stil maar snel naar beneden en zei '' het is een hele grote duitse herders hond foute boel!''.
Onderwerp: Re: de wilde hond za 12 jun 2010 - 22:37
"wegwezen dus steelpaw weg wezen er komt een hond aan een grote" blackpaw holde de heuvel op ze keek achterom "steelpaw kom" en ze bleef wachten samen met sunpaw op steelpaw
Laatst aangepast door Blackpaw op za 12 jun 2010 - 22:38; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: de wilde hond za 12 jun 2010 - 22:37
Steelpaw helemaal opgetogen zei"Yes dan hoef ik alleen nog warrior te worden en Sunpaw als partner te krijgen en dan heb ik al me doeln voltooid!" Toen merkte hij wat hij had gezegd. Hij keek of ze het hadden opemerkt en vroeg "zei ik dat hardop"
Onderwerp: Re: de wilde hond za 12 jun 2010 - 22:40
"JA DAT HEB JE HARD OP GEZEGT MAAR KOM NOU VOOR DIE HOND JE PAKT EN JE DOOD" en blackpaw bleef wachten "als het nodig is draag ik je wel op mijn rug steelpaw"
Onderwerp: Re: de wilde hond za 12 jun 2010 - 22:43
sunpaw keek hem vragend aan '' wat bedoel je?'' sunpaw was een beetje verward door steelpaw wat voor doelen? ''wat voor doelen steelpaw?'' ze keek opplettend in de richting van de hond maar was nog steeds nieuwsgierig naar het antwoord van steelpaw.
Onderwerp: Re: de wilde hond za 12 jun 2010 - 22:46
blackpaw klom de boom in en ging naast steelpaw zitten wachten tot sunpaw kwam "sunpaw kom je nog of wil je door de hond gepakt worden en gedood en dat is niet leuk voor steelpaw"
Onderwerp: Re: de wilde hond za 12 jun 2010 - 22:47
Vanaf kleins afzaam had ik een paar doelen opgesteld 1.Ga een dassenburcht in 2.vecht met een vos 3. neem wraak voor ouders 4. Wordt vrienden met een buitenstaander 5. vecht met een hond 6. wordt warrior 7. wordt partner van Sunpaw.
Die doelen heb ik opgesteld en hoef alleen de laatste 3 nog.
Onderwerp: Re: de wilde hond za 12 jun 2010 - 22:52
sunpaw klom snel in de boom en zij '' voor dat je doel 5 in je hoofd haalt haal het er maar uit want bij die vos heb je het er nog goed genoeg vanaf gebracht en deze hond kunnen we egt niet aan want heb je algezien hoe groot die hond is en hij heeft heel lang haar dus daar kom je met je tanden niet zo mekenlijk doorheen'' niet alleen dat sunpaw zelf niet met de hond wilde vechten wilde ze het ook niet omdat ze zich dan zorgen maakten over steelpaw.
Onderwerp: Re: de wilde hond za 12 jun 2010 - 22:53
"Niet doen als je dat doet dan stort ik me er vrijwillig op en is dat een nog zekere dood" Dus jouw keus beide of een kleine kans van mij alleen. Hij sprong naar beneden en trok haar de boom in en hij ging in de boom zitten boven de hond en liet allemaal takken op hem vallen. De wond raakte licht gewond door ee tak op zijn hoofd en Steelpaw zei droog"YEsnog maar 2 doelen!"
Onderwerp: Re: de wilde hond za 12 jun 2010 - 23:00
sunpaw keek hoe steelpaw takken op de hond liet neer komen ze krabte over haar kop en keek er geamuseert naar en zei '' jij weet ook altijd wel weer wat he'' '' maar we moeten nu via de bomen naar het kamp dan raken we de hond kwijt'' ze keek naar blackpaw ze zij tegenm haar '' en blackpaw ga jij naar je ijgen kamp?''
ja okee dat mocht weer wel (als jij maar niet gewond raakt )