|
|
Lindsay 370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jul 2014 - 11:30 | |
| |
|
| |
Will the real Mimi girl please stand up 341 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jul 2014 - 11:30 | |
| |
|
| |
Ez 916 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jul 2014 - 11:31 | |
| Goed, Mimi, ga ik onthouden (hoop ik) xD
Hmh. Ik ga kijken met wie ik kan posten :3 |
|
| |
~ 410 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jul 2014 - 11:38 | |
| Het is again veel te warm om ook maar iets te doen. Veel te warm. |
|
| |
Lindsay 370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jul 2014 - 11:40 | |
| - Vanillapaw schreef:
- Het is again veel te warm om ook maar iets te doen. Veel te warm.
bij ons zit het steeds te regenen |
|
| |
Ez 916 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jul 2014 - 11:41 | |
| Chriss, yep. Ik verschuil me binnen. Muziek luisteren en Metallica oefenen met gitaar. Even leuk als buiten vergaan v.d. hitte. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jul 2014 - 11:42 | |
| Ugh moet vanmiddag nog naar de stad T_T ga wel in namiddag hopen dat t dan iets minder warm is. |
|
| |
~ 410 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jul 2014 - 11:44 | |
| - Jeff schreef:
- Chriss, yep. Ik verschuil me binnen. Muziek luisteren en Metallica oefenen met gitaar. Even leuk als buiten vergaan v.d. hitte.
Metallica Metallica Metallica <'3 Oké moet je dit eens even luisteren, kijken of je dit leuk vindt en kent x'D https://www.youtube.com/watch?v=eaFW7Z95-dUDamnn dat is goed vanaf 45 seconden, maar als je het ervoor ook luistert komt het beter over xD & @ Mimi: Ga je winkelen of niet? :') Want dan kan je je altijd in de koele zaken verstoppen x'D |
|
| |
Bo2 608 Actief I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jul 2014 - 11:46 | |
| Bij ons regent het. Het zit hier echt zoooo grijs x3 Yay! :3 Ik haat warm weer xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jul 2014 - 11:47 | |
| - Vanillapaw schreef:
- Jeff schreef:
- Chriss, yep. Ik verschuil me binnen. Muziek luisteren en Metallica oefenen met gitaar. Even leuk als buiten vergaan v.d. hitte.
Metallica Metallica Metallica <'3 Oké moet je dit eens even luisteren, kijken of je dit leuk vindt en kent x'D https://www.youtube.com/watch?v=eaFW7Z95-dU Damnn dat is goed vanaf 45 seconden, maar als je het ervoor ook luistert komt het beter over xD
& @ Mimi: Ga je winkelen of niet? :') Want dan kan je je altijd in de koele zaken verstoppen x'D Nee T_T moet kijken of ik moet werken volgende week Heen en weer voor fking rooster hate it. |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jul 2014 - 11:48 | |
| Indd Bo, warm weer is awful ;_; Geef mij de winter maar <3 |
|
| |
Bo2 608 Actief I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jul 2014 - 11:49 | |
| - Tallpaw schreef:
- Indd Bo, warm weer is awful ;_; Geef mij de winter maar <3
Yush, lang leve de winter <3 En ik zit hier echt met zo'n big smile terwijl mn ma zo verdrietig is dat het regent xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jul 2014 - 11:49 | |
| - Brokenpaw schreef:
- Tallpaw schreef:
Yush, lang leve de winter <3 En ik zit hier echt met zo'n big smile terwijl mn ma zo verdrietig is dat het regent xD Bij jou regent het?! *jaloers* Bij ons is het nog steeds zo'n 30 graden met zon >.< |
|
| |
~ 410 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jul 2014 - 11:50 | |
| @ Mimi: Oh ja das wel rottig dan.. Haha rottig. Wat een woord. Zou nooit uit mijn mond komen. x'D @ De rest: Nee. Geen winter. Geef mij maar lekker koud water en een luchtbed. En me telefoon en drinken. :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jul 2014 - 11:51 | |
| - Tallpaw schreef:
- Brokenpaw schreef:
- Tallpaw schreef:
Yush, lang leve de winter <3 En ik zit hier echt met zo'n big smile terwijl mn ma zo verdrietig is dat het regent xD Bij jou regent het?! *jaloers* Bij ons is het nog steeds zo'n 30 graden met zon >.< Jep, gisteren heeft het zo hard gestormd en vanacht ook xD Ik denk dat het de hele dag zo zal zijn :3 Nawh, kruip in het zwembad ofzo x3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jul 2014 - 11:52 | |
| - Brokenpaw schreef:
- Tallpaw schreef:
- Brokenpaw schreef:
- Tallpaw schreef:
Yush, lang leve de winter <3 En ik zit hier echt met zo'n big smile terwijl mn ma zo verdrietig is dat het regent xD Bij jou regent het?! *jaloers* Bij ons is het nog steeds zo'n 30 graden met zon >.< Jep, gisteren heeft het zo hard gestormd en vanacht ook xD Ik denk dat het de hele dag zo zal zijn :3 Nawh, kruip in het zwembad ofzo x3 Zal ik doen, en dan bruin worden *zucht* Chriss, wel winter! Waarom denk je dat Frozen zo'n hitfilm was?? |
|
| |
⇜ L A U ⇝ 153 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jul 2014 - 11:53 | |
| |
|
| |
Ez 916 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jul 2014 - 11:53 | |
| - Vanillapaw schreef:
- Jeff schreef:
Metallica Metallica Metallica <'3 Oké moet je dit eens even luisteren, kijken of je dit leuk vindt en kent x'D https://www.youtube.com/watch?v=eaFW7Z95-dU Damnn dat is goed vanaf 45 seconden, maar als je het ervoor ook luistert komt het beter over xD
& @ Mimi: Ga je winkelen of niet? :') Want dan kan je je altijd in de koele zaken verstoppen x'D Waah dat klinkt leuk ^-^ Jaah Metallica, ik moet hen exht een keertje live zien xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jul 2014 - 11:54 | |
| Hahaha, ik ben nog steeds wit en ik loop bijna heel de dag in de zon -zo'n paar dagen terug was er hier een hittegolf ;-; - dus tja... xD Jep Frozen is gewoon zo'n suc6 omdat er sneeuw in voorkomt x3 |
|
| |
Lindsay 370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jul 2014 - 11:55 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |