We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Vinden jullie de Moedermuil (Ik weet de Engelse naam niet, waar Dawnstar haar levens krijgt) ook niet op dat ene ding van Aladdin lijken?
EEN OOSTERSE NAAAAAACHT EN OOOSTERSE DAAAAAG ZIJN ZOALS JE WEET VERSCHRIKKELIJK HEET sorry mijn disney kwam naar boven xD
Bwahahaha, je hebt gelijk x'D Ziet er indd zo uit.
HAHAHAHAHA we luf disney :333 Nee maar ik heb hem in het Engels gekeken niet in het Nederlands xd Maaaaaar het lijkt er zo erg op!
Hij lijkt er inderdaad op haha xD
Stormwise is nu in Starclan, dood. Nooit gedacht het ooit te schrijven voor hem, maar het geeft ons beide rust. Nu alleen nog het levens geven en een topic met Dreamheart waar ze hem verwelkomt.
Laatst aangepast door Stormwise op zo 20 jul 2014 - 17:08; in totaal 1 keer bewerkt
Woohooooo~ never to old to sing along to Disney songs ik ga er een sport van maken om ze helemaal te kennen zodat ik kan meezingen als mn kindjes later alle disneyfilms te zien krijgen om ze stil te houden xD
Woohooooo~ never to old to sing along to Disney songs ik ga er een sport van maken om ze helemaal te kennen zodat ik kan meezingen als mn kindjes later alle disneyfilms te zien krijgen om ze stil te houden xD