|
|
120 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ☆ 62 moonsGender: She-cat ♀Rank: ☆ Senior Warrior - Moorrunner |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jul 2014 - 21:24 | |
| - Icy schreef:
- Oh spijtig xD maar het is wel een hele leuke rpg ja! Spoort me aan om maybe me aan te melden, ik zie nog wel als ik terug ben van vakantie xD
[2] Ēostre - Goddess of spring. [1] Iðunn - Goddess of youth [1] Freyja - Goddess of love, fertility, and battle. Consort: Óðr. [2] Skaði - Goddess of winter; Njörðr's wife. [1] Ran - Godess of the sea.
Er zou nog een goden/godinnen rpg moeten komen xD |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jul 2014 - 21:25 | |
| Okii eerst maak ik topic van Foxsong x Brave af en dan maak ik Breaking x Brave :'3 |
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jul 2014 - 21:25 | |
| Is goed thanks <3 heb nog wat andere topics te doen ook haha |
|
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jul 2014 - 21:27 | |
| Great... Terwijl we weg waren naar de Tour de France heeft iemand in de tent van mijn broertje en mij alles doorzocht en overhoop gehaald, gelukkig was er niks waardevols en was er niks weg, maar toch geeft het een raar gevoel... |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jul 2014 - 21:27 | |
| @Jamie: lol working on it xD |
|
| |
Evelynn 504 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jul 2014 - 21:28 | |
| - Wintersong schreef:
- Great... Terwijl we weg waren naar de Tour de France heeft iemand in de tent van mijn broertje en mij alles doorzocht en overhoop gehaald, gelukkig was er niks waardevols en was er niks weg, maar toch geeft het een raar gevoel...
Creepy O.o |
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jul 2014 - 21:30 | |
| - Wintersong schreef:
- Great... Terwijl we weg waren naar de Tour de France heeft iemand in de tent van mijn broertje en mij alles doorzocht en overhoop gehaald, gelukkig was er niks waardevols en was er niks weg, maar toch geeft het een raar gevoel...
gidosgcbkjl klotige Foxdung Fox-hearted je bent toch gwn ziek als je met je klauwen aan andermans spullen komt gadverdamme |
|
| |
Babs 339
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jul 2014 - 21:31 | |
| Cynthia@ Komt me bekend voor, maar dan met het huis op vakantie. Tis echt *** (': (Bij mij heeft de persoon in kwestie m'n bankafschriften doorzocht, ik ben echt nog steeds kwaad en heb het desbetreffende familielid nog steeds niet aangekeken.)
---
We kunnen er anders wel een Sharing Tongues van maken ofzo?xD |
|
| |
Evelynn 504 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jul 2014 - 21:32 | |
| Is goed Babs? Whisper joint wel (en nu ga ik wel posten, promise xD) |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jul 2014 - 21:33 | |
| Waarom loopt er een kind door mijn straat te roepen: AMERIKA AMERIKA -.- Het haalt me uit mn postconcentratie D: |
|
| |
Babs 339
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jul 2014 - 21:34 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |