|
|
Juul :) 126
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 17:47 | |
| Even Rose'je blauwe oogjes gegeven, vond dit uiteindelijk veel beter bij dr passen >.< |
|
| |
Ine 178 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 17:49 | |
| ik ga naar de twirling mensjes c: bye! |
|
| |
MAX BUT CALL ME MAXJEE 507 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 17:50 | |
| - .Strawpaw schreef:
- Go to sleep:
Ik vond dit. ^^
@Ezz; ^^ Ik weet wat ik in 2015 ga zien haha. x 1+ |
|
| |
Ez 916 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 17:50 | |
| - Raggedpaw schreef:
- .Strawpaw schreef:
- Go to sleep:
Ik vond dit. ^^
@Ezz; ^^ Ik weet wat ik in 2015 ga zien haha. x 1+ Ik wil h'm heel graag zien maar me tante heeft me afgeraden horror te kijken :/ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 17:52 | |
| - Jeff schreef:
- Raggedpaw schreef:
- .Strawpaw schreef:
- Go to sleep:
Ik vond dit. ^^
@Ezz; ^^ Ik weet wat ik in 2015 ga zien haha. x 1+ Ik wil h'm heel graag zien maar me tante heeft me afgeraden horror te kijken :/
Ik dwing mezelf altijd om horror films/verhalen te kijken/lezen. Alleen krijg ik er later spijt van -.-'' |
|
| |
Ez 916 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 17:53 | |
| - Raggedpaw schreef:
- Jeff schreef:
- Raggedpaw schreef:
- .Strawpaw schreef:
- Go to sleep:
Ik vond dit. ^^
@Ezz; ^^ Ik weet wat ik in 2015 ga zien haha. x 1+ Ik wil h'm heel graag zien maar me tante heeft me afgeraden horror te kijken :/
Ik dwing mezelf altijd om horror films/verhalen te kijken/lezen. Alleen krijg ik er later spijt van -.-'' Verhalen lees is er supergraag over, films .. Nou ik durf Chucky nog niet eens te kijken en die is blijkbaar niet zo eng. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 17:55 | |
| - Jeff schreef:
- Raggedpaw schreef:
- Jeff schreef:
- Raggedpaw schreef:
- .Strawpaw schreef:
- Go to sleep:
Ik vond dit. ^^
Ik dwing mezelf altijd om horror films/verhalen te kijken/lezen. Alleen krijg ik er later spijt van -.-'' Verhalen lees is er supergraag over, films .. Nou ik durf Chucky nog niet eens te kijken en die is blijkbaar niet zo eng. Ik lees graag creepypasta's. Op school kladderde ik al me boeken vol met Jeff the killer en eyeless jack xP |
|
| |
Lilith. 125 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 17:55 | |
| - Jeff schreef:
- Raggedpaw schreef:
- .Strawpaw schreef:
- Go to sleep:
Ik vond dit. ^^
Van mijn ouders mag ik het wel, maar mijn zus kan dat niet aan en ik heb niet altijd zin om dan bij mijn zusie te gaan slapen xD ik kijk het gewoon op mijn laptop met deze site; megashare. :] Een tip; begin met Mama; Horror voor beginners. ^^ Dan Drag Me To Hell; Niet eng eerder walgelijk En daarna The Unborn; niet zo eng maar veel dood etc. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 17:56 | |
| - .Strawpaw schreef:
- Jeff schreef:
- Raggedpaw schreef:
- .Strawpaw schreef:
- Go to sleep:
Ik vond dit. ^^
Van mijn ouders mag ik het wel, maar mijn zus kan dat niet aan en ik heb niet altijd zin om dan bij mijn zusie te gaan slapen xD
ik kijk het gewoon op mijn laptop met deze site; megashare. :]
Een tip; begin met Mama; Horror voor beginners. ^^ Dan Drag Me To Hell; Niet eng eerder walgelijk En daarna The Unborn; niet zo eng maar veel dood etc. Ik kijk gewoon meteen een hele enge:3 toen ik nog wat jonger was liet me broer mij The grudge zien. ik wou m zo graag kijken. alleen kreeg daarna wel even een trauma hoorr,, |
|
| |
Marieke 159 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 18:00 | |
| *schud hoofd* Horror is echt niks voor mij xD Ik ben een lafaard als het gaat om een hele hoop dingen xD |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 18:01 | |
| - Raggedpaw schreef:
- .Strawpaw schreef:
- Jeff schreef:
- Raggedpaw schreef:
- .Strawpaw schreef:
- Go to sleep:
Ik vond dit. ^^
Van mijn ouders mag ik het wel, maar mijn zus kan dat niet aan en ik heb niet altijd zin om dan bij mijn zusie te gaan slapen xD
Een tip; begin met Mama; Horror voor beginners. ^^ Dan Drag Me To Hell; Niet eng eerder walgelijk En daarna The Unborn; niet zo eng maar veel dood etc. Ik kijk gewoon meteen een hele enge:3 toen ik nog wat jonger was liet me broer mij The grudge zien. ik wou m zo graag kijken. alleen kreeg daarna wel even een trauma hoorr,, Ik durf echt niet :s Ik vind thrillers soms al eng :$ |
|
| |
Nyn 861 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 18:02 | |
| - Lostdream schreef:
- Raggedpaw schreef:
- .Strawpaw schreef:
- Jeff schreef:
- Raggedpaw schreef:
- .Strawpaw schreef:
- Go to sleep:
Ik vond dit. ^^
Een tip; begin met Mama; Horror voor beginners. ^^ Dan Drag Me To Hell; Niet eng eerder walgelijk En daarna The Unborn; niet zo eng maar veel dood etc. Ik kijk gewoon meteen een hele enge:3 toen ik nog wat jonger was liet me broer mij The grudge zien. ik wou m zo graag kijken. alleen kreeg daarna wel even een trauma hoorr,, Ik durf echt niet :s Ik vind thrillers soms al eng :$ +1 :c |
|
| |
Lilith. 125 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 18:02 | |
| - Lostdream schreef:
- Raggedpaw schreef:
- .Strawpaw schreef:
- Jeff schreef:
- Raggedpaw schreef:
- .Strawpaw schreef:
- Go to sleep:
Ik vond dit. ^^
Een tip; begin met Mama; Horror voor beginners. ^^ Dan Drag Me To Hell; Niet eng eerder walgelijk En daarna The Unborn; niet zo eng maar veel dood etc. Ik kijk gewoon meteen een hele enge:3 toen ik nog wat jonger was liet me broer mij The grudge zien. ik wou m zo graag kijken. alleen kreeg daarna wel even een trauma hoorr,, Ik durf echt niet :s Ik vind thrillers soms al eng :$ Ik vind thrillers enger dan horrorfilms omdat ik weet dat die dingen echt kunnen gebeuren ^^ |
|
| |
Ez 916 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 18:03 | |
| - .Strawpaw schreef:
- Lostdream schreef:
- Raggedpaw schreef:
- .Strawpaw schreef:
- Jeff schreef:
- Raggedpaw schreef:
- .Strawpaw schreef:
- Go to sleep:
Ik vond dit. ^^
Een tip; begin met Mama; Horror voor beginners. ^^ Dan Drag Me To Hell; Niet eng eerder walgelijk En daarna The Unborn; niet zo eng maar veel dood etc. Ik kijk gewoon meteen een hele enge:3 toen ik nog wat jonger was liet me broer mij The grudge zien. ik wou m zo graag kijken. alleen kreeg daarna wel even een trauma hoorr,, Ik durf echt niet :s Ik vind thrillers soms al eng :$ Ik vind thrillers enger dan horrorfilms omdat ik weet dat die dingen echt kunnen gebeuren ^^ Ja, maar .. Ja, inderdaad. Maar sommife horrorfilms zijn op ware feiten gebaseerd. En dat is mega eng. Ik heb fotos gezien van schimmen die op Jeff lijken, een heel groot deel mensen gelooft dat 'ie echt is. EDIT; Lilith, weet je toevallig of Darkdrop nog meedoet aan het topic? x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 18:05 | |
| - Jeff schreef:
- .Strawpaw schreef:
- Lostdream schreef:
- Raggedpaw schreef:
- .Strawpaw schreef:
- Jeff schreef:
- Raggedpaw schreef:
- .Strawpaw schreef:
- Go to sleep:
Ik vond dit. ^^
Een tip; begin met Mama; Horror voor beginners. ^^ Dan Drag Me To Hell; Niet eng eerder walgelijk En daarna The Unborn; niet zo eng maar veel dood etc. Ik kijk gewoon meteen een hele enge:3 toen ik nog wat jonger was liet me broer mij The grudge zien. ik wou m zo graag kijken. alleen kreeg daarna wel even een trauma hoorr,, Ik durf echt niet :s Ik vind thrillers soms al eng :$ Ik vind thrillers enger dan horrorfilms omdat ik weet dat die dingen echt kunnen gebeuren ^^ Ja, maar .. Ja, inderdaad. Maar sommife horrorfilms zijn op ware feiten gebaseerd. En dat is mega eng. Ik heb fotos gezien van schimmen die op Jeff lijken, een heel groot deel mensen gelooft dat 'ie echt is. Ik geloof het niet echt helemaal. Eerst zien dan geloven ehh,:3 |
|
| |
120 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ☆ 62 moonsGender: She-cat ♀Rank: ☆ Senior Warrior - Moorrunner |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 18:05 | |
| En Sacred leeft \(^-^)/ De oudste dochter van White :') __ Ik lees of kijk dan iets engs, heb er s'nachts spijt van xD |
|
| |
Babs 888 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 18:06 | |
| Inderdaad, dat exact Sacred x'D 's nachts is 't dan ineens eng. |
|
| |
Ez 916 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 18:07 | |
| Ik moet gaan, ga vanaaf een bandje kijken, Doganov (sws fout getypt) ik ken de gitarist c: Ik leen een gitaar xD Me plugs kijken, of de verf gepakt heeft, en eten, haar wassen, misschien tot later mensen xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 18:07 | |
| - Sacredpaw schreef:
- En Sacred leeft \(^-^)/ De oudste dochter van White :')
__ Ik lees of kijk dan iets engs, heb er s'nachts spijt van xD 1+ Maar die druk om toch te lezen. Altijd die spanning en dan kan ik niet meer stoppen |
|
| |
Eeevvyyhhh 551 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ♡ Not yet forgotten... My star still shines...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 18:08 | |
|
Laatst aangepast door Iciclespirit op wo 9 jul 2014 - 18:08; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|