Algemene Onzin Topic - Pagina 6

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 28 ... 50  Volgende
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Icon_minitimewo 9 jul 2014 - 20:22

Geh mijn naam is gwn mijn naam. xD Ik vond m nie mooi eerst, but It kinda grew on me I guess ;P
Terug naar boven Ga naar beneden
Lostdream
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 DPKsfdL
Ez
994
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lostdream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Icon_minitimewo 9 jul 2014 - 20:24

Freed, awh balen ;( De volgende is pretty close bij me, dus ja

Waz, ik vind je naam wel mooi, hij's speciaal, ik vind h'm gewoonweg mooi xD
Riverpaw.
Member
~L
498
Actief

CAT'S PROFILE
Riverpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Icon_minitimewo 9 jul 2014 - 20:26

#Waz: Ik geloofde eig eerst niet dat je echt zo heette en dat het maar gwn 'n bijnaam was.. en toen daarna vond'k 'm best cool en speciaal (: En je ava is leuk xD

#Ezz: Handig! Very Happy

Jeff
Member
Ez
916
Afwezig

CAT'S PROFILE
Jeff
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Icon_minitimewo 9 jul 2014 - 20:31

Jeff gaat Losy nog inhalen met post's I guess. xD

Freedje, ik post later wel, met de iPad is me fancy kader gebruiken zo moeilijk, en zonder wil ik niet xD
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Icon_minitimewo 9 jul 2014 - 20:33

Thanks guys.
En jep mn ava is fabulous xD
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Icon_minitimewo 9 jul 2014 - 20:35

@Jam: waauw, Nimble's familie! Very Happy Het lijkt me heel leuk om een keer een topic met die kids te doen ^^
@Ezz: Jup, reageren jij met Mr. Brompot!
Sacredwish
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 YSprui8
120
Actief

CAT'S PROFILE
Rank: ☆ Senior Warrior - Moorrunner
Sacredwish
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Icon_minitimewo 9 jul 2014 - 20:36

Nimblepaw schreef:
@Jam: waauw, Nimble's familie! Very Happy Het lijkt me heel leuk om een keer een topic met die kids te doen ^^
Sacred heeft een hekel aan al haar half sibs (A) Ze is een mini White xD
Coffin
Member
Assie
12
Actief

CAT'S PROFILE
Coffin
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Icon_minitimewo 9 jul 2014 - 20:37

Ik wil een Tris aanmaken ;A;

Laatst aangepast door Coffin op wo 9 jul 2014 - 20:41; in totaal 1 keer bewerkt
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Icon_minitimewo 9 jul 2014 - 20:37

Sacredpaw schreef:
Nimblepaw schreef:

Dan wil ik geen topic met Sacred ):< Ik wil een lieve halfzus/broer voor Nimble, met wie ze samen kan haten op White, en dat ze het voor elkaar kunnen opnemen. Alsof ze echt broertje/zusje(s) zijn, maar dan in een andere clan Very Happy Zou best passen bij Nimble's ontwikkeling dat ze zich steeds meer aangetrokken voelt tot de Shadowclan.
Sacredwish
Member
120
Actief

CAT'S PROFILE
Sacredwish
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Icon_minitimewo 9 jul 2014 - 20:43

Nimblepaw schreef:
Sacredpaw schreef:
Nimblepaw schreef:

Dan wil ik geen topic met Sacred ):< Ik wil een lieve halfzus/broer voor Nimble, met wie ze samen kan haten op White, en dat ze het voor elkaar kunnen opnemen. Alsof ze echt broertje/zusje(s) zijn, maar dan in een andere clan Very Happy Zou best passen bij Nimble's ontwikkeling dat ze zich steeds meer aangetrokken voelt tot de Shadowclan.

Ik kan er geen oplossing op verzinnen zonder tegen Sacreds karakter in te gaan xD
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Icon_minitimewo 9 jul 2014 - 20:45

Sacredpaw schreef:
Nimblepaw schreef:
Sacredpaw schreef:
Nimblepaw schreef:

Ik kan er geen oplossing op verzinnen zonder tegen Sacreds karakter in te gaan xD

Ooooooooof ze raken vet goed bevriend en komen er dan opeens achter dat ze halfbroertjes/zusjes zijn :O Dramaaaaa
Dat vindt Nimble dan alleen maar leuk, maar Sacred is dan confused, en dan moet je maar kijken dat je dan doet haha
Riverpaw.
Member
~L
498
Actief

CAT'S PROFILE
Riverpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Icon_minitimewo 9 jul 2014 - 20:45

#Ezz: Doe vooral rustig met posten, meid (: Ik ga me van het kletstopic losmaken, want ik moet nog veel te veel doen om hier te blijven rondhangen en ik haal het tempo hier toch niet echt omdat ik aan het posten ben xD

Dus jongens: ciao! Very Happy
Sacredwish
Member
120
Actief

CAT'S PROFILE
Sacredwish
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Icon_minitimewo 9 jul 2014 - 20:50

Nimblepaw schreef:
Sacredpaw schreef:
Nimblepaw schreef:
Sacredpaw schreef:
Nimblepaw schreef:

Ooooooooof ze raken vet goed bevriend en komen er dan opeens achter dat ze halfbroertjes/zusjes zijn :O Dramaaaaa
Dat vindt Nimble dan alleen maar leuk, maar Sacred is dan confused, en dan moet je maar kijken dat je dan doet haha

Maar het ligt niet in haar aard om bevriend te raken met Thunderclan ._. We kunnen het eens proberen, zo'n topic xD
Slatefur
StarClan
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Icon_minitimewo 9 jul 2014 - 20:57

Goedenavond mensjes :3
Ashdrizzle
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Icon_minitimewo 9 jul 2014 - 21:02

Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Tumblr_n8g7uqU9NE1qbfm1po1_500
Ok deze brazil fan gaf zijn world cup aan een duitse fan. Dat is echt.. zo mooi ;_____;
#respect
Whitelion
Dark forest
Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Icon_minitimewo 9 jul 2014 - 21:03

Nimblepaw schreef:
Sacredpaw schreef:
Nimblepaw schreef:
Sacredpaw schreef:
Nimblepaw schreef:

Well, miss kan ze vrienden worden met één van zijn nieuwe kits in shadowclan >3
Icyrose
Member
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Icon_minitimewo 9 jul 2014 - 21:05

Ashdrizzle schreef:
Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Tumblr_n8g7uqU9NE1qbfm1po1_500
Ok deze brazil fan gaf zijn world cup aan een duitse fan. Dat is echt.. zo mooi ;_____;
#respect

He's crying :c He looks so sad, I wanna give him a hug :c
Ashdrizzle
Member
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Icon_minitimewo 9 jul 2014 - 21:09

He cried :C
Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Tumblr_n8g6l5bPqX1sj9fm3o1_500
Icyrose
Member
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Icon_minitimewo 9 jul 2014 - 21:11

He really looks like; "Its mine, but we lost and this is the last thing that makes me feel like we've won :c ;w;"
Ashdrizzle
Member
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Icon_minitimewo 9 jul 2014 - 21:12

but then he was happy cause he could give it to someone else? c:
sweet old man ;-;
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 6 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 28 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: