|
|
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 20:22 | |
| Geh mijn naam is gwn mijn naam. xD Ik vond m nie mooi eerst, but It kinda grew on me I guess ;P |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 20:24 | |
| Freed, awh balen ;( De volgende is pretty close bij me, dus ja
Waz, ik vind je naam wel mooi, hij's speciaal, ik vind h'm gewoonweg mooi xD |
|
| |
~L 498 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 20:26 | |
| #Waz: Ik geloofde eig eerst niet dat je echt zo heette en dat het maar gwn 'n bijnaam was.. en toen daarna vond'k 'm best cool en speciaal (: En je ava is leuk xD #Ezz: Handig! |
|
| |
Ez 916 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 20:31 | |
| Jeff gaat Losy nog inhalen met post's I guess. xD
Freedje, ik post later wel, met de iPad is me fancy kader gebruiken zo moeilijk, en zonder wil ik niet xD |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 20:33 | |
| Thanks guys. En jep mn ava is fabulous xD |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 20:35 | |
| @Jam: waauw, Nimble's familie! Het lijkt me heel leuk om een keer een topic met die kids te doen ^^ @Ezz: Jup, reageren jij met Mr. Brompot! |
|
| |
120 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ☆ 62 moonsGender: She-cat ♀Rank: ☆ Senior Warrior - Moorrunner |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 20:36 | |
| - Nimblepaw schreef:
- @Jam: waauw, Nimble's familie! Het lijkt me heel leuk om een keer een topic met die kids te doen ^^
@Ezz: Jup, reageren jij met Mr. Brompot! Sacred heeft een hekel aan al haar half sibs (A) Ze is een mini White xD |
|
| |
Assie 12 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 20:37 | |
| Ik wil een Tris aanmaken ;A;
Laatst aangepast door Coffin op wo 9 jul 2014 - 20:41; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 20:37 | |
| - Sacredpaw schreef:
- Nimblepaw schreef:
- @Jam: waauw, Nimble's familie! Het lijkt me heel leuk om een keer een topic met die kids te doen ^^
@Ezz: Jup, reageren jij met Mr. Brompot! Sacred heeft een hekel aan al haar half sibs (A) Ze is een mini White xD Dan wil ik geen topic met Sacred ):< Ik wil een lieve halfzus/broer voor Nimble, met wie ze samen kan haten op White, en dat ze het voor elkaar kunnen opnemen. Alsof ze echt broertje/zusje(s) zijn, maar dan in een andere clan Zou best passen bij Nimble's ontwikkeling dat ze zich steeds meer aangetrokken voelt tot de Shadowclan. |
|
| |
120 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ☆ 62 moonsGender: She-cat ♀Rank: ☆ Senior Warrior - Moorrunner |
| |
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 20:45 | |
| - Sacredpaw schreef:
- Nimblepaw schreef:
- Sacredpaw schreef:
- Nimblepaw schreef:
@Ezz: Jup, reageren jij met Mr. Brompot! Sacred heeft een hekel aan al haar half sibs (A) Ze is een mini White xD Dan wil ik geen topic met Sacred ):< Ik wil een lieve halfzus/broer voor Nimble, met wie ze samen kan haten op White, en dat ze het voor elkaar kunnen opnemen. Alsof ze echt broertje/zusje(s) zijn, maar dan in een andere clan Zou best passen bij Nimble's ontwikkeling dat ze zich steeds meer aangetrokken voelt tot de Shadowclan. Ik kan er geen oplossing op verzinnen zonder tegen Sacreds karakter in te gaan xD Ooooooooof ze raken vet goed bevriend en komen er dan opeens achter dat ze halfbroertjes/zusjes zijn :O Dramaaaaa Dat vindt Nimble dan alleen maar leuk, maar Sacred is dan confused, en dan moet je maar kijken dat je dan doet haha |
|
| |
~L 498 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 20:45 | |
| #Ezz: Doe vooral rustig met posten, meid (: Ik ga me van het kletstopic losmaken, want ik moet nog veel te veel doen om hier te blijven rondhangen en ik haal het tempo hier toch niet echt omdat ik aan het posten ben xD Dus jongens: ciao! |
|
| |
120 Actief
| |
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 20:57 | |
| |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 21:02 | |
| Ok deze brazil fan gaf zijn world cup aan een duitse fan. Dat is echt.. zo mooi ;_____; #respect |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| |
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 21:05 | |
| - Ashdrizzle schreef:
Ok deze brazil fan gaf zijn world cup aan een duitse fan. Dat is echt.. zo mooi ;_____; #respect He's crying :c He looks so sad, I wanna give him a hug :c |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 21:09 | |
| He cried :C |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 21:11 | |
| He really looks like; "Its mine, but we lost and this is the last thing that makes me feel like we've won :c ;w;" |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jul 2014 - 21:12 | |
| but then he was happy cause he could give it to someone else? c: sweet old man ;-; |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|