|
|
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 jul 2014 - 23:48 | |
| Ben weer terug uit Londen. Posts komen denk ik morgen en anders van het weekend. |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 jul 2014 - 23:49 | |
| Welkom terug Cythia ^-^ -- Even de iPad meejatten en ik ben er weer. Zoniet, tot morgen c; |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 jul 2014 - 23:50 | |
| @Cynthia, welkom terug! ^^ @Ems, klaar voor een topic Wolf x Tall? (A) |
|
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 jul 2014 - 23:51 | |
| Thanks^^, heb ik iets gemist de laatste paar dagen? |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 jul 2014 - 23:52 | |
| Ik zeg niets Babs (A) en ja zoiets xD She's a tough one >3
Assie, I know! Net die dag had ik de ava van Tall, ik wilde hem veranderen en dan staat ie bij de otm! Karma >.<
London! Wil k zo graag heen nog.. Veel plezier nog voor je laatste dag/nacht Cynthia!!
Chi.. Ehm xD morgen? Nu ga k pitten, je houd hem tegoed kay? ;D
Ik ga nu slapen ^^ Bye guys
|
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 3 jul 2014 - 23:54 | |
| @Emma, morgen ben ik bij m'n zus. :') Anders maak ik 'm alvast aan, dan kun je zien wanneer je morgen reageert~ Slaapwel! |
|
| |
Ez 310 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jul 2014 - 0:12 | |
| Mrauw ;w; Ziet er naar uit dat ik nog steeds niets kan doen met Ginger :') No sht dat ik telkens mn motivatie verlies om een account actief te houden xD
Goed, verder naar mn necromancer @ GW2 |
|
| |
jojo ★ 276 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jul 2014 - 0:28 | |
| ...waarom ben ik in hemelsnaam nog wakker op dit uur wanneer ik morgen een extreem zware dag ga hebbe... .-. WAAROM KRIJG IK S' NACHTS ALTIJD DE BESTE IDEEËN ; u; |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jul 2014 - 0:40 | |
| - kittypaw schreef:
- ik heb haar dit bericht gestuurd
- Spoiler:
Heey, over dat verhaal, dat was officeel van mij en ik had het geplaatst op meerdere sités. Zou je het a.u.b willen verwijderen, want ik heb veel moeite gedaan om het te schrijven en te bedenken. Ik snap dat je zoekt naar ideen op internet maar dan kun je beter niet hele verhalen gaan kopieeren, want dan krijg je dit soort dingen. Niet gemeen bedoelt of zo. Ik wil ook wel helpen een ander verhaal over warrior cats te bedenken als je wilt. Mvg, Squirrelpaw. als ze het nu niet verwijdert ga ik gewoon naar een admin ^^ Ik krijg als reactie iets van 8 berichten dat ze het heel graag wil houden, maar ik heb gewoon liever dat ik het verhaal alleen schrijf en dat het ook op mijn profiel staat, maar ze smeekt me helemaal now i feel bad for wanting it back ;-; |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jul 2014 - 0:47 | |
| Don't, het id jouw verhaal en zij heeft het gestolen. Dus jij staat volledig in je recht dat je het verhaal terug wilt. Als je nu toegeeft, gaat ze het waarschijnlijk vaker doen. Dan leert ze nooit copyright te respecteren. |
|
| |
jojo ★ 276 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jul 2014 - 1:03 | |
| @Marijn-
Laat je niet ompraten, het maakt niets uit hoeveel tijd zij erin heeft gestopt; het is jouw verhaal en jij hebt er het meeste aan gedaan. Je hebt alle recht om het terug te nemen en/of aan te geven bij een admin. Dit kan gewoon niet ^^
EDIT- Ik checkte deze nacht toevallig die site waar jij het over hebt, en ik had het gesprek gezien. (Ik zit ook in die fanclub) Het slaat echt nergens op, jij hebt alle recht om het aan te geven.
Laatst aangepast door Fernkit' op vr 4 jul 2014 - 1:14; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jul 2014 - 1:11 | |
| Als ze het nu niet leert krijgt ze straks nog een echt probleem als ze van iemand steelt die er echt een probleem van maakt en haar gelijk de grond in boort. Honestly, you're doing her a favour. |
|
| |
Ez 310 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jul 2014 - 1:45 | |
| Goed, ik wilde graag naar bed toe gaan. Maar een of andere irritant kud beest vind het leuk om rond te vliegen in mn kamer, dus ik ga eerst maar es op jacht. Jeez >< |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jul 2014 - 7:44 | |
| |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jul 2014 - 7:45 | |
| Goedemorgen, lekker vroeg uit vandaag, maar nu moet ik gaan >3 |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jul 2014 - 8:26 | |
| Dat topic tussen Ash&Slate (ღ˘⌣˘ღ) Too cjoot ;-; |
|
| |
Evelynnetje (: 1324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jul 2014 - 8:47 | |
| Aww, idd Soof <3 Ik heb zometeen promotie en dan naar Texel... Okay... Wait... ZOMERVAKANTIIEEEEEEEEE |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jul 2014 - 9:07 | |
| - Forestpaw* schreef:
- Aww, idd Soof <3
Ik heb zometeen promotie en dan naar Texel... Okay... Wait... ZOMERVAKANTIIEEEEEEEEE +1 vandaag de laatste twee proefwerken en volgende week nog boeken inleveren en rapport ophalen en dan bin ich fertig ^-^ |
|
| |
Evelynnetje (: 1324 Actief
| |
| |
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jul 2014 - 9:15 | |
| Ik ook laatste dagje, drie proefwerken vandaag :3 wel natuurkunde wat echt mn moeilijk vak is :c SUCCES IEDEREEN;D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|