Ezz 149 Actief
| |
| Onderwerp: Re: It's about respect, strenght and loyalty za 5 jul 2014 - 11:05 | |
| Grinnikend op de wijsheid van de kater knikte hij. "Dat is inderdaad waar." Hij kon er enkel mee instemmen, de ander had 100% gelijk. "Als de WindClan op dezelfde manier denkt als ons hebben we wel problemen," zei de kater half glimlachend. "Maar wie ben ik om daar over te beslissen, dat zal je moeder wel doen," Nog meer katten opstonden op, en met een zucht zag hij dat aan. "Hoop ik." vervolgde hij met een grijns, en keek Tallpaw aan, hem op geen manier willen beledigen, hij hoopte het gewoon.
|
|
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: It's about respect, strenght and loyalty za 5 jul 2014 - 12:29 | |
| Tall glimlachte toen de ander hem gelijk gaf, en begon over Windclan. Ook dat was maar al te waar, misschien moesten ze het er maar gewoon op houden dat oorlog onhandig was en dat het eerst maar beter uitgepraat kon worden, zolang het de eer van Shadowclan niet schaadde. "Maar wie ben ik om daar over te beslissen, dat zal je moeder wel doen," Tall knikte, "Maar dat betekend niet dat we er niet over mee moeten denken," Mauwde hij, de kater leerde veel van al de warriors met wie hij verplicht mee moest omdat hij niet meer alleen mocht.
|
|