|
|
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 23:19 | |
| - Lurkingkit schreef:
- Kestrelwing schreef:
- @Bo/Augurk ga posten. Ik, de grote kerstsok, beveel u dat >3
En toen bleek dat ik morgen hamburger ga eten met plakjes AUGURK O.o
Omg... Starclan gave a sign xD Natuurlijk o grote Kerststok *buigt en vliegt weg* I know xDNouja groot... kom ik weer met me 1m50 |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 23:25 | |
| - Kestrelwing schreef:
- Lurkingkit schreef:
- Kestrelwing schreef:
- @Bo/Augurk ga posten. Ik, de grote kerstsok, beveel u dat >3
En toen bleek dat ik morgen hamburger ga eten met plakjes AUGURK O.o
Omg... Starclan gave a sign xD Natuurlijk o grote Kerststok *buigt en vliegt weg* I know xD Nouja groot... kom ik weer met me 1m50 Gepost~ Wauwie... Naast mijn 1m79 xD |
|
| |
» Quinty « 271
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 23:26 | |
| Klopt het als ik zeg dat Kellin Quinn een heel slim, sensible persoon is die het beste wilt voor de wereld en dat hij erg optimistisch en vrolijk is?
De post van Echo die ik heb gelezen zijn quite the contrary though D: |
|
| |
Ez 310 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 23:28 | |
| - .Echopaw schreef:
- Klopt het als ik zeg dat Kellin Quinn een heel slim, sensible persoon is die het beste wilt voor de wereld en dat hij erg optimistisch en vrolijk is?
De post van Echo die ik heb gelezen zijn quite the contrary though D: Omdat ik Echo een wat scherper karakter heb gegeven :') maar dat hoef je niet perse aan te houden x'd here is ya brother btw :'D |
|
| |
Evelynnetje (: 1324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 23:28 | |
| @Esmee: Weet jij de dag van tevoren al wat je gaat eten? Mijn moeder en vader weten het vaak pas een uurtje daarvoor x3 Waah ik ben 1.61 :3 |
|
| |
» Quinty « 271
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 23:31 | |
| - Gingerpaw. schreef:
- .Echopaw schreef:
- Klopt het als ik zeg dat Kellin Quinn een heel slim, sensible persoon is die het beste wilt voor de wereld en dat hij erg optimistisch en vrolijk is?
De post van Echo die ik heb gelezen zijn quite the contrary though D: Omdat ik Echo een wat scherper karakter heb gegeven :') maar dat hoef je niet perse aan te houden x'd
here is ya brother btw :'D De scherpheid spreekt me aan, I'm just a bit confused ^^" Dacht ik al! -nu heb ik het liedje 'heeeeeey brother' in m'n hoofd xD- |
|
| |
Ez 310 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 23:32 | |
| - .Echopaw schreef:
- Gingerpaw. schreef:
- .Echopaw schreef:
De post van Echo die ik heb gelezen zijn quite the contrary though D: Omdat ik Echo een wat scherper karakter heb gegeven :') maar dat hoef je niet perse aan te houden x'd
here is ya brother btw :'D De scherpheid spreekt me aan, I'm just a bit confused ^^" Dacht ik al! -nu heb ik het liedje 'heeeeeey brother' in m'n hoofd xD- Hehehe ^^' Kellin zelf is een schat van een vent die heel erg lief voor zn fans is en heel goed is in speeches geven [I've heard one irl xD]. maar je mag zn karakter zelf een beetje aanpassen als je wilt~ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 23:33 | |
| Ow gosh... daar heb je die groeipijnen weer.. Why? D: Ik denk toch dat ik vandaag een pijnstiller neem, ik heb al 2 slappelose nachten achter de rug xD
Em, we moeten dan een topic Echo x Flash/Broken/Chain ;3
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 23:34 | |
| Haha Q (that is you, right?) ik dacht al: Wie is die Gingerpaw nou weer? Dafuc? |
|
| |
» Quinty « 271
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 23:35 | |
| - Gingerpaw. schreef:
- .Echopaw schreef:
- Gingerpaw. schreef:
- .Echopaw schreef:
here is ya brother btw :'D De scherpheid spreekt me aan, I'm just a bit confused ^^" Dacht ik al! -nu heb ik het liedje 'heeeeeey brother' in m'n hoofd xD- Hehehe ^^' Kellin zelf is een schat van een vent die heel erg lief voor zn fans is en heel goed is in speeches geven [I've heard one irl xD]. maar je mag zn karakter zelf een beetje aanpassen als je wilt~ Yo I won't let ya down ;D Bo, Yessir! Maar niet nu want het is laat xD |
|
| |
Esmee / Sokje 204 Actief Sky above me
Earth below me
Fire within me
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 23:37 | |
| My mind: Hey brother - Avicii - Loveeee - Lurk de Augurk
@Evelyn haha yup @Everyone, jullie grote mensen |
|
| |
Ez 310 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 23:37 | |
| @Evelyn; Hahah, that's me yes :'D @Emz; Aye~ :'D |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 23:40 | |
| Yayyy ik heb net al m'n vriendinnetjes weer gezien voor t eerst sinds een maand ^^ Was super gezellig. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 23:40 | |
| - Lockedkit schreef:
- My mind:
Hey brother - Avicii - Loveeee - Lurk de Augurk Omg, beste mind ever xD Lurk is echt een klein duiveltje, de meest duivelse augurk die de katheid ooit zal gezien hebben >D Em, okayzzzz, morgen dan ^^ Hey Eef, leuk! ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 23:41 | |
| @Quinty&Esmee: xD @Eef: Leuk! OT: Oké mensen ik ga naar BED x3 |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 23:42 | |
| Eef; oeh leuk voor je c: Ik ben vandaag naar m'n marraine gegaan (die zo'n 94 komt in oktober en die nogal depressief komt omdat ze haar man verloren is, 2 jaar geleden) na een jaar haar niet meer gezien te hebben ze begon werkelijk te wenen Meh waarom kost een ticket voor alcatraz zoveel D: Ah dan maar geen fest meer voor mij dit jaar |
|
| |
» Quinty « 271
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 23:43 | |
| Bo, Yo ^^ houd ik je aan >3
Ik ga ook slapen, Trusten everybody! Q, morgen duik ik met m de RPG in, dan kan je aanwijzingen geven! ;D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 23:44 | |
| Nog 7 posts en dan gaat Lurks zijn eerste woordje zeggen <333 Ieeeeee :DD
Trusten iedereen die gaat slapen ^^ |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 23:45 | |
| Bye em c:
Yeah belgië heeft nog steeds niet gescoord >3 hopelijk wint amerika hoor.. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 23:46 | |
| Gen jij hater >< Wees eens lief voor je geboorteland D<
Okay Amerika is wel cooler I know xD |
|