|
|
Nelson 626 Actief "We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 13:59 | |
| - Lurkingkit schreef:
- Sagepaw schreef:
- :'3
- Zou iemand me kunnen helpen met een leuke naam voor een katertje? :'3 Kan je een uitleg geven, dan kan ik wel helpen ^^ Het wordt een wat humeurig katje dat hoogstwaarschijnlijk in Riverclan komt. Meer heb ik nog niet (A) |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 14:15 | |
| - Sagepaw schreef:
- Lurkingkit schreef:
- Sagepaw schreef:
- :'3
- Zou iemand me kunnen helpen met een leuke naam voor een katertje? :'3 Kan je een uitleg geven, dan kan ik wel helpen ^^ Het wordt een wat humeurig katje dat hoogstwaarschijnlijk in Riverclan komt. Meer heb ik nog niet (A) Uhm... Heatwave Goldcrest Lastair Rudesong - fall Silverscar Cliffhanger Even wat naampjes, maar het is moeilijk omdat ik zijn uiterlijk niet weet xD |
|
| |
Eeevvyyhhh 551 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ♡ Not yet forgotten... My star still shines...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 14:19 | |
| Yay, 49 posts in totaal van mij E: |
|
| |
Nelson 626 Actief "We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 14:20 | |
| Awh Rudesong is best leuk :'3 Bedankt! Hier kan ik zeker iets mee ^^ |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 14:21 | |
| Good 'noon evryone Le moi heeft nieuwe kleertjes en een zonnebril |
|
| |
Eeevvyyhhh 551 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ♡ Not yet forgotten... My star still shines...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 14:22 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 14:25 | |
| Komen er binnenkort nog nestjes in de Shadowclan of kan ik beter niet wachten? c= |
|
| |
Eeevvyyhhh 551 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 14:27 | |
| Eh... Je kunt je aanmelden bij Aury x Never... Maar je moet van goede huize komen om die deelnemers te verslaan, hoor. En daarmee bedoel ik niet mijn aanmelding x: |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 14:30 | |
| Meh ik heb zin in 3 nieuwe accs maar ik kan nog steeds niet kiezen welke :c |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 14:41 | |
| - Sagepaw schreef:
- Komen er binnenkort nog nestjes in de Shadowclan of kan ik beter niet wachten? c=
Aury x Never idd ^^ Ik ben daar mentaal echt nog niet klaar voor om te kiezen... dat wordt gewoon een onmogelijke taak x3 En YW ^^ Ey Gen ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 14:45 | |
| Euy bonobo ;p Meh ik zal es mn kleren weg dragen, even kijken wat er samen gaat en dan es bij die ceremonies posten ;p |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 14:50 | |
| *zit te nommen op een zak M&M's* En daar gaat mijn voornemen om af te vallen xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 14:53 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 14:55 | |
| Ah weet je... Bij nader inzien zal ik me haar wassen en die 3 weken oude vlecht er uit halen ;3 |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 14:57 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 15:00 | |
| Ik moet gaan, Jamjam, vermoord Lurkie niet met Ace's gewicht please -als je der post- ;-; |
|
| |
Aimée 559 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 15:03 | |
| Ik wil...geen idee eigenlijk.
|
|
| |
Sara 79 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 15:04 | |
| |
|
| |
Aimée 559 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 15:05 | |
| Jij bent toch ook Fadingpaw?
Nieuw Trainingstopic? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 15:06 | |
| - Lurkingkit schreef:
- Ik moet gaan, Jamjam, vermoord Lurkie niet met Ace's gewicht please -als je der post- ;-;
Bye ^^ {Hij gaat Lurkie slaan >3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|