|
|
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 22:59 | |
| - Lurkingkit schreef:
- Ashdrizzle schreef:
- @Emma&Bo;;
Proefwerkweek eh? xD Wel scheikunde morgen :c Mn moeilijke vak ;-;
Iemand een snel nachtelijk topic? xD Ik verveel me want deze wedstrijd is like.. 0-0 ja xD Oi, Lurk x Ash? c:
En veel suc6 iedereen met de proefwerken btw ^^ Sure als jij wilt maken :'D Alleen super snelle korte posts >:3 ONS DOEL IS OM HET TOPIC VANAVOND HEEEEEEL VER TE KRIJGEN :'D |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 23:00 | |
| - Ashdrizzle schreef:
- Lurkingkit schreef:
- Ashdrizzle schreef:
- @Emma&Bo;;
Proefwerkweek eh? xD Wel scheikunde morgen :c Mn moeilijke vak ;-;
Iemand een snel nachtelijk topic? xD Ik verveel me want deze wedstrijd is like.. 0-0 ja xD Oi, Lurk x Ash? c:
En veel suc6 iedereen met de proefwerken btw ^^ Sure als jij wilt maken :'D Alleen super snelle korte posts >:3 ONS DOEL IS OM HET TOPIC VANAVOND HEEEEEEL VER TE KRIJGEN :'D Ok, ik ga dat eens proberen >D Omg Esmee, beste ship ever augurk en sok <333 |
|
| |
Evelynnetje (: 1324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 23:01 | |
| - Kestrelwing schreef:
- Found the best ship ever:
Augurk x Sok (-> Lurking en Locked) Didn't found out that before x3 Gosh, ik ben de meest onoplettende persoon op aarde en zelfs ik had zoiets van: SHIP SHIP SHIP |
|
| |
Ezz 149 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 23:02 | |
| Be, zodadelijk alweer weg, match kijken, we falen zo :') *geeft alle Rode Duivels een knuffel en kijkt hoofdschuddend naar Fellaini's haar* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 23:03 | |
| |
|
| |
» Quinty « 271
| |
| *Shakes head* Esmee je bent onverbeterlijk..
Goed zo Bo!! Nice!
Bo & Soof, I wanna see xD |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Terug van workshop zingen door mn oude Nederlands docente xD Zo raar dat ze mn lerares nie meer is ;P |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Hahaha dit doet me er randomly aan denken dat ik augurken at toen ik de eerste post voor dat topic typte... x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 23:04 | |
| - Kestrelwing schreef:
- Hahaha dit doet me er randomly aan denken dat ik augurken at toen ik de eerste post voor dat topic typte... x'D
Het eerste teken >D |
|
| |
Ezz 149 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 23:04 | |
| Emma, heb je Kellin in je os o-o Gotta love it xD
Bo, mhaha, groepshug >D |
|
| |
42 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 23:07 | |
| - Dragonfly schreef:
- Emma, heb je Kellin in je os o-o Gotta love it xD
Dat is Kellin Quinn ja x'D Ik heb toentertijd Echo op hem gebaseerd x'D Nu hopen dat Emz die trend een beetje doorzet xd |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| - Lurkingkit schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Hahaha dit doet me er randomly aan denken dat ik augurken at toen ik de eerste post voor dat topic typte... x'D
Het eerste teken >D They are made for eachother xD Wow ik lig kennelijk al een halfuur op mn ipad oplader in mn bed... hoezo verstrooid persoon |
|
| |
» Quinty « 271
| |
| You gotta have Q for that Ezz ^^ I didn't make it (A)
*gaat zich acuut in die gast verdiepen* Okeee, veel druk ineens xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 23:08 | |
| - Kestrelwing schreef:
- Lurkingkit schreef:
- Kestrelwing schreef:
Het eerste teken >D They are made for eachother xD Wow ik lig kennelijk al een halfuur op mn ipad oplader in mn bed... hoezo verstrooid persoon OMG <33 Wahaha, goed zo xD Em, zoveel druk, doen jij, doen >D |
|
| |
Ezz 149 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 23:09 | |
| - Inkpaw schreef:
- Dragonfly schreef:
- Emma, heb je Kellin in je os o-o Gotta love it xD
Dat is Kellin Quinn ja x'D Ik heb toentertijd Echo op hem gebaseerd x'D Nu hopen dat Emz die trend een beetje doorzet xd Emma moet. Dan moet ze niet meer bij mijn zeuren voor leuke jongens in haar os >D Een op Kellin gebaseerd karakter, dat is awesome xD Emma, hij is het waard, maar in hem verdiepen klinkt zo dubbel xD |
|
| |
42 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 23:09 | |
| Hey hey hey, Emz. Wat vind je ervan als ik een nieuw apprenticeje aanmaak als broer voor Echo? Cuz I have a little idea en ik kan je dan een beetje op weg helpen :'3 |
|
| |
Ezz 149 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 23:10 | |
| Ik ga weer match staren, laters ^-^ |
|
| |
» Quinty « 271
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 23:10 | |
| Dat zou awesome zijn Q! I need the help xD + Dat wordt leuk, Windclan geterroriseerd!
Ik ga nu wel pitten though, nog ff in m'n bed Kellin Quinn opzoeken (A) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 23:15 | |
| @Bo/Augurk ga posten. Ik, de grote kerstsok, beveel u dat >3 En toen bleek dat ik morgen hamburger ga eten met plakjes AUGURK O.o |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 23:17 | |
| - Kestrelwing schreef:
- @Bo/Augurk ga posten. Ik, de grote kerstsok, beveel u dat >3
En toen bleek dat ik morgen hamburger ga eten met plakjes AUGURK O.o Omg... Starclan gave a sign xDNatuurlijk o grote Kerststok *buigt en vliegt weg* |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|