|
|
Bo2 221 Actief " So let's be sinners to be saints "
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 12:12 | |
| Omg, ik ben zo happy omdat ik weet dat ik mss iets ga doen. Het is een mss en toch ben ik happy, whut? xD
Ezz, de rode duivels gekte, heb er hier ook last van *kijkt wantrouwig naar het gezicht van der zus die onder de Belgische kleuren zit* |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 12:14 | |
| Lau, nahh, ik heb er nu nog geen last van, ik hoop dat de elastieken snel gewoon zijn x'D Mijn zus ziu de Belgische kleuren wel willen, maar ze heeft geen blokjes xD Plus als ze eruit liggen, dan zou ik sws keihard haar uitlachen xD
Bo, jaa, zuslief zit momenteel loom banden met de Belgische kleuren te maken. *afkeurende blik op haar linkerarm die er vol mee hangt* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 12:15 | |
| Omg Ezz, dat is ook weer zoiets ergs *kijkt naar al de zwart-geel-rood kleuren in huis* God... Teveel x) |
|
| |
⇜ L A U ⇝ 153 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 12:16 | |
| Hhahah ja dan loop je daarmee rond haha xD Naja, zullen vanavond het wel weten. Geen idee of ze tegen VS het gaan halen, en als ze het doen dan zijn ze swso de keer erna eruit. Want als ze tegen Nederland of Duitsland moeten.. HAHAH. :'D |
|
| |
Juul 308
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 12:18 | |
| Goeiemorgen mensjes! c: M'n posts komen vanavond, al heb ik wel heel veel zin om te gaan posten ;3 |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 12:20 | |
| Bo, iedereen is hier ook gek. Er hangt een vlag aan onze brievenbus. Mijn zus heeft "GO BELGIUM" op de stoep gekrijt. Hulp D: --- Okay, de foto's van de meeting zien er zo geweldig uit x'D Ben blij dat er 98% kans is dat er er volgende keer ook ben xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 12:22 | |
| Omg, bij ons hangen er uit elk raam Belgische vlaggen en ik heb net een minie vlag gekregen. Le me: Why? >< Zus: Daarom >D *rent weg* Whut the? xD
Omg, die foto's, ze zien er idd geweldig uit! Ben zo blij dat ik naar de volgende kom en dat Em ook gaat :DDD |
|
| |
Juul 308
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 12:22 | |
| - Lostdream schreef:
- Bo, iedereen is hier ook gek. Er hangt een vlag aan onze brievenbus. Mijn zus heeft "GO BELGIUM" op de stoep gekrijt. Hulp D:
--- Okay, de foto's van de meeting zien er zo geweldig uit x'D Ben blij dat er 98% kans is dat er er volgende keer ook ben xD - Spoiler:
U sure? xD |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 12:29 | |
| HAHAHA XD Juul haar gezicht x'D
EDIT; Okay me moeder vindt de meeting ook goed :'DD "Zolang het maar zéker in de Beekse Bergen is .. Zie ik er niet tegenop." c: |
|
| |
Aimée 559 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 12:38 | |
| nieuwe setje.
Nu verder gaan met vervelen. |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 12:38 | |
| juuls Face xD Prrfraaahahahaha De meeting was echt supperdupper giere. :p
@Aimée, mooi setje! zo creepy... brrr Ratbite.
JEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!! Ik krijg MISCHIEN na 4 jaar zonder kat zitten weer een katje!!!!!!!!!!! WHIEEEEEEEEEEEEEEEEHOEEEEEEEEEEEEEE. Het is een straatkitten, ros met witbuikje. Die mn mama opt oog kreeg via de dierenarts!!!
Laatst aangepast door Cyber op di 1 jul 2014 - 12:49; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
⇜ L A U ⇝ 153 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 12:42 | |
| Nice Laura! Ik ben jaloers, ik wil ook een katje |
|
| |
Aimée 559 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 12:47 | |
| @Laura, geweldig! En bedankt, maar Ratbite is niet creepy van karakter. |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 12:54 | |
| |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 13:10 | |
| NIce Laura ^^
Wahaha die foto xD
Lurkie <3 Ik ga topics open gooien ^^ |
|
| |
42 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 13:12 | |
| Inkie<3
Ik moet zn setje eigenlijk es veranderen xD |
|
| |
Nelson 626 Actief "We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 13:44 | |
| |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 13:45 | |
| |
|
| |
Nelson 626 Actief "We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 13:55 | |
| :'3 - Zou iemand me kunnen helpen met een leuke naam voor een katertje? :'3 |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 13:57 | |
| - Sagepaw schreef:
- :'3
- Zou iemand me kunnen helpen met een leuke naam voor een katertje? :'3 Kan je een uitleg geven, dan kan ik wel helpen ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|