|
|
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 10:31 | |
| Hahahaha dom, dat had ik kunnen weten xD |
|
| |
Eeevvyyhhh 551 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ♡ Not yet forgotten... My star still shines...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 10:34 | |
| Goedemorgen Dieuw! @Eef: WARRIOR CATS NOOB (of je hebt ze gewoon in het engels gelezen, dat kan ook x3) |
|
| |
⇜ L A U ⇝ 153 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 10:37 | |
| Lol ik lees ze allemaal in Nederlands. Ben zo begonnen met lezen dus nu kan ik moeilijk stoppen anders weet ik niet goed meer wat wat is xD
Goeiemorgen trouwens iedereen ^^ Ik hoop dat Silver vandaag in Riverclan wordt geaccepteerd. Denk dat ik ondertussen al een topic open om topics te zoeken met mensen xD |
|
| |
Eeevvyyhhh 551 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ♡ Not yet forgotten... My star still shines...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 10:37 | |
| Ik lees op het moment Outcast (in het Engels dus x3) |
|
| |
Lolo [loïs] 230 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 10:39 | |
| Ik heb de boeken dus ook in het Nederlands gelezen, ben nu overgestapt op de Engelse omdat ik het niet zou kunnen om ze (DANKZIJ DEZE SITE ) nu weer te lezen met bijvoorbeeld Kraaienpoot en Donderclan :') |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 10:42 | |
| Blêhh straks weer 2 uur LO, iemand die wil ruilen? x: |
|
| |
⇜ L A U ⇝ 153 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 10:44 | |
| Thahaa ja xD Ik weet het niet, ik kan ze best nog alle twee lezen. Ik ben gewoon zo gewend aan Vuurster en Spikkelblad en stuff denk ik xD Ook omdat ze dan namen van vroeger aan gaan halen en dan zit ik er dan al van oké wie was DAT nu weer xD Dus als ik dan overgeschakeld zou zijn zou het nog erger zijn :p
Maar vind het best meevallen tot nu toe. Bij de nieuwe profetie (lol nederlands xD) bijv. Kwikpoot, Braamklauw, Taanpels, Vederstaart, en stuff.. Juist Kraaipoot's warriornaam is zo f*cked up. Kraaiveder xD Dat is in engels dan wss beter (Crowfeather? xD) |
|
| |
Eeevvyyhhh 551 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 10:46 | |
| Yepp Lau, dat krijg je dan (idd Crowfeather) maar hey: Kwiklicht is Squirrelflight? Dafuc? |
|
| |
⇜ L A U ⇝ 153 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 10:50 | |
| WAT IS KWIKLICHT IN HET ENGELS SQUIRRELFLIGHT? Dat is idd niet juist D: komaan waarom vertalen ze dan niet met eekhoornvlucht omg |
|
| |
Eeevvyyhhh 551 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 10:52 | |
| Jah, dat is het *sobs for the worst translate ever* OT: Hierbij vermeld ik met trots dat Forestpaw al 22 posts heeft x) |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 10:59 | |
| Squirrelflight was Kestrelwings partner D: Those memories |
|
| |
⇜ L A U ⇝ 153 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 11:01 | |
| Waarschijnlijk vertaalden ze anders omdat die nadruk ligt op dat ze snel is xD daarmee kwiklicht :p
ANYWAYSSS
@Esmee: omg oude partners ophalen jaaa. Ik herinner me altijd nog Snowrose en Longtail ;3; *sobbing* |
|
| |
Eeevvyyhhh 551 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 11:10 | |
| Ik moet weg guys ): Laterrrr |
|
| |
Chi 204
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 11:32 | |
| Silverleaf 'nd Firelion. <3 Als we 't toch over oude partners hadden. xD
|
|
| |
Aimée 559 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 11:37 | |
| Verveel me. Iemand topicje met een van deze?:
Ratbite Raindance. |
|
| |
13 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 11:41 | |
| |
|
| |
ISABELLE C: 166 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 11:49 | |
| |
|
| |
Bo2 221 Actief " So let's be sinners to be saints "
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 11:50 | |
| Goedemorgen Middag iedereen :3 Oi, tijd om Dimie actief te maken <3 Ik vraag me af wanneer ik der nu eindelijk apprentice mag maken :/ |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 12:11 | |
| Ennnnn nu heb ik dus ook elastieken in me mond x'D "Wil je de Belgische kleuren op je blokjes?" "Nee dankje, gewoon blauw." xD |
|
| |
⇜ L A U ⇝ 153 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jul 2014 - 12:12 | |
| - Lostdream schreef:
- Ennnnn nu heb ik dus ook elastieken in me mond x'D
"Wil je de Belgische kleuren op je blokjes?" "Nee dankje, gewoon blauw." xD AHAHAH omg echt alles met dat WK te maken he xD Vreselijk toch :p Maar meh, elastiekjes zijn bagger D: Herinner me dat mijn zus daar dagen om heeft zitten janken lol xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|