Algemene Onzin Topic - Pagina 34

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 42 ... 50  Volgende
Iciclespirit
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 DPKsfdL
Eeevvyyhhh
551
Actief

CAT'S PROFILE
Iciclespirit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 21:02

Babsssss waar maak jij je setjes mee?
Terug naar boven Ga naar beneden
Fernkit'
Member
jojo ★
276
Actief

CAT'S PROFILE
Fernkit'
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 21:02

Lostdream schreef:
Njishi schreef:
'Dawnkit schreef:
Nieuwe os :'s

OMG IK MOET DIT AAN M'N ZUS LATEN ZIEN die is helemaal fan van MCR, ze zit alleen niet op Warrior Cats hahaha

"When I was, a young boy, my father, took me into the city, to see a marching band"

Mhaha, Welcome To The Black Parade ;D
Ik kon het niet laten toen ik de lyrics van Mama hoorde, om een MCR onderschrift te maken >D

OH MY GAWD ';U;
It's beginning to take over warrior cats xD
Slatefur
StarClan
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 21:03

Evy@ Photoshop :3 Ik verklein het plaatje, gebruik een sharpen filter, maak een nieuwe layer, selecteer alles met de magic wand en stroke dan. En dan nog een stroke daarbinnen die ik op Overlay zet. That's it ^-^
Njishi
Member
Loïs
38
Actief

CAT'S PROFILE
Njishi
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 21:03

Hoe maak je zulke rollover setjes of van die balkjes die langer worden als je eroverheen gaat? Ja echt duidelijk hahaha
Njishi
Member
Loïs
38
Actief

CAT'S PROFILE
Njishi
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 21:04

Fernkit' schreef:
Lostdream schreef:
Njishi schreef:
'Dawnkit schreef:

OMG IK MOET DIT AAN M'N ZUS LATEN ZIEN die is helemaal fan van MCR, ze zit alleen niet op Warrior Cats hahaha

"When I was, a young boy, my father, took me into the city, to see a marching band"

Ik kon het niet laten toen ik de lyrics van Mama hoorde, om een MCR onderschrift te maken >D

OH MY GAWD ';U;

HAHAHAHAHHA stiekem word ik ook een beetje fan van hun
Oh oeps dubbelpost

Laatst aangepast door Njishi op zo 29 jun 2014 - 21:05; in totaal 1 keer bewerkt
Nevermind
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night

CAT'S PROFILE
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 21:05

Slatekit schreef:
Nevermind schreef:
Slatekit schreef:
Nevermind schreef:
Slatekit schreef:
Bo2@ Pas maar op dat Smoke Shrew niet aanraadt om Never de clan uit te gooien, aangezien hij een 'gevaar voor de clan' is (A)

Maar Babs, hij is een gevaar voor de clan xD Inner wilt hem trainen, vraag me niet waarom, hij heeft een hekel aan der xD

Good :3 Niet dat Smoke geen gevaar is voor de clan. x'D

Ze passen zo goed bij elkaar (A) x3

Shippit =w=

Als het zou kunnen werd Slate m'n hoofdaccount x'D

Hehehehe xD

Doe dat dan ;3 Ze is zowieso een geweldig karakter ^^
Fernkit'
Member
jojo ★
276
Actief

CAT'S PROFILE
Fernkit'
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 21:06

Njishi schreef:
Fernkit' schreef:
Lostdream schreef:
Njishi schreef:
'Dawnkit schreef:

OH MY GAWD ';U;

HAHAHAHAHHA stiekem word ik ook een beetje fan van hun
Oh oeps dubbelpost

YOU DESERVE A COOKIE NOW =D *gives cookie*
You're really late though xD *cries* me too
Njishi
Member
Loïs
38
Actief

CAT'S PROFILE
Njishi
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 21:07

Jongens, wie weet wanneer Wazzie of Maaike weer is gaan accepteren in TC?

@fernkit sorry ken je naam niet :s YAY COOKIES
doet me denken aan een filmpje van Warrior Cats op youtube 'firestar doesn't like waffles' 'firestar doesn't like cookies?' HAHAHHA
Iciclespirit
StarClan
Eeevvyyhhh
551
Actief

CAT'S PROFILE
Iciclespirit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 21:09

Slatekit schreef:
Evy@ Photoshop :3 Ik verklein het plaatje, gebruik een sharpen filter, maak een nieuwe layer, selecteer alles met de magic wand en stroke dan. En dan nog een stroke daarbinnen die ik op Overlay zet. That's it ^-^
Oooohhh! En hoe doe je die tekst dan shiny x))
Fernkit'
Member
jojo ★
276
Actief

CAT'S PROFILE
Fernkit'
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 21:10

Njishi schreef:

doet me denken aan een filmpje van Warrior Cats op youtube 'firestar doesn't like waffles'  'firestar doesn't like cookies?' HAHAHHA

(Ik ben Jojo x"D) Oh yess die is geniaal >3<
*nostalgie*
'Silentpaw
Member
Jamie
139
Actief

CAT'S PROFILE
'Silentpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 21:11

Ik heb zin om een setje te maken ._. *kijkt naar chars* Why you don't need setje D:
Njishi
Member
Loïs
38
Actief

CAT'S PROFILE
Njishi
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 21:12

Fernkit' schreef:
Njishi schreef:

doet me denken aan een filmpje van Warrior Cats op youtube 'firestar doesn't like waffles'  'firestar doesn't like cookies?' HAHAHHA

(Ik ben Jojo x"D) Oh yess die is geniaal >3<
*nostalgie*

hahahahahahhahaha yes ik ben dus niet de enige die zulke edits over WC (of klink dat weer zo raar zovan wc) kijkt c':
Nevermind
Member
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night

CAT'S PROFILE
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 21:12

Silentkit. schreef:
Ik heb zin om een setje te maken ._. *kijkt naar chars* Why you don't need setje D:

Oi Jamjam, over dat van die leeftijd omhoog, hoeveel eig? xD
Njishi
Member
Loïs
38
Actief

CAT'S PROFILE
Njishi
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 21:13

Wat voor youtubers zijn jullie verslaafd aan? De accounts die ik nu vooral volg zijn Paint, Superwoman, Thatcher Joe, ConnorFranta Smile

@up: WAT leeftijd omhoog? Voor WC? Help straks moet ik weg
'Silentpaw
Member
Jamie
139
Actief

CAT'S PROFILE
'Silentpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 21:16

Nevermind schreef:
Silentkit. schreef:

Een maan denk x)
Nevermind
Member
Sean
3462
Actief

CAT'S PROFILE
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 21:16

Silentkit. schreef:
Nevermind schreef:
Silentkit. schreef:

Een maan denk x)

Maar de kits van Snowy x Thrush zijn jonger en ze zullen dan like jonger zijn dan hun xD Ik dacht aan 4 moons, maar je ging me nog pben -en ik ben te lui- x3
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 21:18

Weer een nieuw setje for Slate I see, nice gedaan Babs ^^
She actually looks cute now (A)

Mensen, ik ben zojuist gestorven van geluk, gewoon wow... :'D
'Silentpaw
Member
Jamie
139
Actief

CAT'S PROFILE
'Silentpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 21:20

Nevermind schreef:
Silentkit. schreef:
Nevermind schreef:
Silentkit. schreef:

Een maan denk x)

Maar de kits van Snowy x Thrush zijn jonger en ze zullen dan like jonger zijn dan hun xD Ik dacht aan 4 moons, maar je ging me nog pben -en ik ben te lui- x3
Oww, ik dacht pm'en aan de kitties dat de leeftijd naar 4 moons moest. *dum* Maar, zo goed of moet ik mijn pm terugnemen? ^^'
Nevermind
Member
Sean
3462
Actief

CAT'S PROFILE
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 21:23

Silentkit. schreef:
Nevermind schreef:
Silentkit. schreef:
Nevermind schreef:
Silentkit. schreef:

Een maan denk x)

Oww, ik dacht pm'en aan de kitties dat de leeftijd naar 4 moons moest. *dum* Maar, zo goed of moet ik mijn pm terugnemen? ^^'

Gewoon naar 4 moons zeker, doe jij het even? xD *nog steeds lui*
'Silentpaw
Member
Jamie
139
Actief

CAT'S PROFILE
'Silentpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 21:32

Nevermind schreef:
Silentkit. schreef:
Nevermind schreef:
Silentkit. schreef:
Nevermind schreef:
Silentkit. schreef:

Een maan denk x)

Gewoon naar 4 moons zeker, doe jij het even? xD *nog steeds lui*
Jah xD
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 34 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 42 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: