|
|
Eeevvyyhhh 551 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ♡ Not yet forgotten... My star still shines...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jun 2014 - 21:02 | |
| Babsssss waar maak jij je setjes mee? |
|
| |
jojo ★ 276 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jun 2014 - 21:02 | |
| - Lostdream schreef:
- Njishi schreef:
- 'Dawnkit schreef:
- Nieuwe os :'s
OMG IK MOET DIT AAN M'N ZUS LATEN ZIEN die is helemaal fan van MCR, ze zit alleen niet op Warrior Cats hahaha
"When I was, a young boy, my father, took me into the city, to see a marching band" Mhaha, Welcome To The Black Parade ;D Ik kon het niet laten toen ik de lyrics van Mama hoorde, om een MCR onderschrift te maken >D OH MY GAWD ';U; It's beginning to take over warrior cats xD |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jun 2014 - 21:03 | |
| Evy@ Photoshop :3 Ik verklein het plaatje, gebruik een sharpen filter, maak een nieuwe layer, selecteer alles met de magic wand en stroke dan. En dan nog een stroke daarbinnen die ik op Overlay zet. That's it ^-^ |
|
| |
Loïs 38 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jun 2014 - 21:03 | |
| Hoe maak je zulke rollover setjes of van die balkjes die langer worden als je eroverheen gaat? Ja echt duidelijk hahaha |
|
| |
Loïs 38 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jun 2014 - 21:04 | |
| - Fernkit' schreef:
- Lostdream schreef:
- Njishi schreef:
- 'Dawnkit schreef:
OMG IK MOET DIT AAN M'N ZUS LATEN ZIEN die is helemaal fan van MCR, ze zit alleen niet op Warrior Cats hahaha
"When I was, a young boy, my father, took me into the city, to see a marching band" Mhaha, Welcome To The Black Parade ;D Ik kon het niet laten toen ik de lyrics van Mama hoorde, om een MCR onderschrift te maken >D OH MY GAWD ';U;
It's beginning to take over warrior cats xD HAHAHAHAHHA stiekem word ik ook een beetje fan van hun Oh oeps dubbelpost
Laatst aangepast door Njishi op zo 29 jun 2014 - 21:05; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jun 2014 - 21:05 | |
| - Slatekit schreef:
- Nevermind schreef:
- Slatekit schreef:
- Nevermind schreef:
- Slatekit schreef:
- Bo2@ Pas maar op dat Smoke Shrew niet aanraadt om Never de clan uit te gooien, aangezien hij een 'gevaar voor de clan' is (A)
Maar Babs, hij is een gevaar voor de clan xD Inner wilt hem trainen, vraag me niet waarom, hij heeft een hekel aan der xD Good :3 Niet dat Smoke geen gevaar is voor de clan. x'D Ze passen zo goed bij elkaar (A) x3 Shippit =w=
Als het zou kunnen werd Slate m'n hoofdaccount x'D Hehehehe xD Doe dat dan ;3 Ze is zowieso een geweldig karakter ^^ |
|
| |
jojo ★ 276 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jun 2014 - 21:06 | |
| - Njishi schreef:
- Fernkit' schreef:
- Lostdream schreef:
- Njishi schreef:
- 'Dawnkit schreef:
"When I was, a young boy, my father, took me into the city, to see a marching band" Mhaha, Welcome To The Black Parade ;D Ik kon het niet laten toen ik de lyrics van Mama hoorde, om een MCR onderschrift te maken >D OH MY GAWD ';U;
It's beginning to take over warrior cats xD
HAHAHAHAHHA stiekem word ik ook een beetje fan van hun
Oh oeps dubbelpost YOU DESERVE A COOKIE NOW =D *gives cookie* You're really late though xD *cries* me too |
|
| |
Loïs 38 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jun 2014 - 21:07 | |
| Jongens, wie weet wanneer Wazzie of Maaike weer is gaan accepteren in TC?
@fernkit sorry ken je naam niet :s YAY COOKIES doet me denken aan een filmpje van Warrior Cats op youtube 'firestar doesn't like waffles' 'firestar doesn't like cookies?' HAHAHHA |
|
| |
Eeevvyyhhh 551 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ♡ Not yet forgotten... My star still shines...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jun 2014 - 21:09 | |
| - Slatekit schreef:
- Evy@ Photoshop :3 Ik verklein het plaatje, gebruik een sharpen filter, maak een nieuwe layer, selecteer alles met de magic wand en stroke dan. En dan nog een stroke daarbinnen die ik op Overlay zet. That's it ^-^
Oooohhh! En hoe doe je die tekst dan shiny x)) |
|
| |
jojo ★ 276 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jun 2014 - 21:10 | |
| - Njishi schreef:
- Jongens, wie weet wanneer Wazzie of Maaike weer is gaan accepteren in TC?
@fernkit sorry ken je naam niet :s YAY COOKIES doet me denken aan een filmpje van Warrior Cats op youtube 'firestar doesn't like waffles' 'firestar doesn't like cookies?' HAHAHHA (Ik ben Jojo x"D) Oh yess die is geniaal >3< *nostalgie* |
|
| |
Jamie 139 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jun 2014 - 21:11 | |
| Ik heb zin om een setje te maken ._. *kijkt naar chars* Why you don't need setje D: |
|
| |
Loïs 38 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jun 2014 - 21:12 | |
| - Fernkit' schreef:
- Njishi schreef:
- Jongens, wie weet wanneer Wazzie of Maaike weer is gaan accepteren in TC?
@fernkit sorry ken je naam niet :s YAY COOKIES doet me denken aan een filmpje van Warrior Cats op youtube 'firestar doesn't like waffles' 'firestar doesn't like cookies?' HAHAHHA (Ik ben Jojo x"D) Oh yess die is geniaal >3< *nostalgie* hahahahahahhahaha yes ik ben dus niet de enige die zulke edits over WC (of klink dat weer zo raar zovan wc) kijkt c': |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jun 2014 - 21:12 | |
| - Silentkit. schreef:
- Ik heb zin om een setje te maken ._. *kijkt naar chars* Why you don't need setje D:
Oi Jamjam, over dat van die leeftijd omhoog, hoeveel eig? xD |
|
| |
Loïs 38 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jun 2014 - 21:13 | |
| Wat voor youtubers zijn jullie verslaafd aan? De accounts die ik nu vooral volg zijn Paint, Superwoman, Thatcher Joe, ConnorFranta @up: WAT leeftijd omhoog? Voor WC? Help straks moet ik weg |
|
| |
Jamie 139 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jun 2014 - 21:16 | |
| - Nevermind schreef:
- Silentkit. schreef:
- Ik heb zin om een setje te maken ._. *kijkt naar chars* Why you don't need setje D:
Oi Jamjam, over dat van die leeftijd omhoog, hoeveel eig? xD Een maan denk x) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jun 2014 - 21:16 | |
| - Silentkit. schreef:
- Nevermind schreef:
- Silentkit. schreef:
Oi Jamjam, over dat van die leeftijd omhoog, hoeveel eig? xD Een maan denk x) Maar de kits van Snowy x Thrush zijn jonger en ze zullen dan like jonger zijn dan hun xD Ik dacht aan 4 moons, maar je ging me nog pben - en ik ben te lui- x3 |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jun 2014 - 21:18 | |
| Weer een nieuw setje for Slate I see, nice gedaan Babs ^^ She actually looks cute now (A)
Mensen, ik ben zojuist gestorven van geluk, gewoon wow... :'D |
|
| |
Jamie 139 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jun 2014 - 21:20 | |
| - Nevermind schreef:
- Silentkit. schreef:
- Nevermind schreef:
- Silentkit. schreef:
Oi Jamjam, over dat van die leeftijd omhoog, hoeveel eig? xD Een maan denk x) Maar de kits van Snowy x Thrush zijn jonger en ze zullen dan like jonger zijn dan hun xD Ik dacht aan 4 moons, maar je ging me nog pben -en ik ben te lui- x3 Oww, ik dacht pm'en aan de kitties dat de leeftijd naar 4 moons moest. *dum* Maar, zo goed of moet ik mijn pm terugnemen? ^^' |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jun 2014 - 21:23 | |
| - Silentkit. schreef:
- Nevermind schreef:
- Silentkit. schreef:
- Nevermind schreef:
- Silentkit. schreef:
Oi Jamjam, over dat van die leeftijd omhoog, hoeveel eig? xD Een maan denk x) Maar de kits van Snowy x Thrush zijn jonger en ze zullen dan like jonger zijn dan hun xD Ik dacht aan 4 moons, maar je ging me nog pben -en ik ben te lui- x3 Oww, ik dacht pm'en aan de kitties dat de leeftijd naar 4 moons moest. *dum* Maar, zo goed of moet ik mijn pm terugnemen? ^^' Gewoon naar 4 moons zeker, doe jij het even? xD *nog steeds lui* |
|
| |
Jamie 139 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jun 2014 - 21:32 | |
| - Nevermind schreef:
- Silentkit. schreef:
- Nevermind schreef:
- Silentkit. schreef:
- Nevermind schreef:
- Silentkit. schreef:
Oi Jamjam, over dat van die leeftijd omhoog, hoeveel eig? xD Een maan denk x) Maar de kits van Snowy x Thrush zijn jonger en ze zullen dan like jonger zijn dan hun xD Ik dacht aan 4 moons, maar je ging me nog pben -en ik ben te lui- x3 Oww, ik dacht pm'en aan de kitties dat de leeftijd naar 4 moons moest. *dum* Maar, zo goed of moet ik mijn pm terugnemen? ^^' Gewoon naar 4 moons zeker, doe jij het even? xD *nog steeds lui* Jah xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|