|
|
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jun 2014 - 21:38 | |
| Ugh. Morgen stage.. Ik wil slapen x) |
|
| |
Bregje 670 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jun 2014 - 21:38 | |
| Guess what... Ik ga schrijven! |
|
| |
Eeevvyyhhh 551 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ♡ Not yet forgotten... My star still shines...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jun 2014 - 21:39 | |
| Mweh, ik vind nooit dat font wat ik wil ): |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jun 2014 - 21:40 | |
| Evy@ Ik zet de tekst op overlay of doe er een layer effect overheen (Outer glow), Layer effect window kan je openen door dubbelklik op de layer te doen (:
Bo2@ Ik zit met m'n admin account ;x; |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jun 2014 - 21:42 | |
| Na eerst nog 2 uur te hebben rondgedwaald in Heist (ik was plots in een dorpje verderop) helemaal terug naar t tation gelopen en daar gewacht op mn stiefvader. :') Haha, mn benen doen echt super veel pijn maar t was de moeite waard. <3 |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jun 2014 - 21:45 | |
| - Littlestream schreef:
- Na eerst nog 2 uur te hebben rondgedwaald in Heist (ik was plots in een dorpje verderop) helemaal terug naar t tation gelopen en daar gewacht op mn stiefvader. :')
Haha, mn benen doen echt super veel pijn maar t was de moeite waard. <3 Hahaha, mooi dat je veilig thuis bent gekomen ^^ |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jun 2014 - 21:46 | |
| - Slatekit schreef:
- Evy@ Ik zet de tekst op overlay of doe er een layer effect overheen (Outer glow), Layer effect window kan je openen door dubbelklik op de layer te doen (:
Bo2@ Ik zit met m'n admin account ;x; They need a Shadowclanner there (A) |
|
| |
Bregje 670 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jun 2014 - 21:48 | |
| - Tallpaw schreef:
- Slatekit schreef:
- Evy@ Ik zet de tekst op overlay of doe er een layer effect overheen (Outer glow), Layer effect window kan je openen door dubbelklik op de layer te doen (:
Bo2@ Ik zit met m'n admin account ;x; They need a Shadowclanner there (A) In ieder geval geen TC meer O_O |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jun 2014 - 21:48 | |
| Ja, t is uiteindelijk toch goe gekomen gelukkig~!^^ @Emma, hoezo gestorven van geluk? xD |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jun 2014 - 21:49 | |
| - Tallpaw schreef:
- Slatekit schreef:
Bo2@ Ik zit met m'n admin account ;x; They need a Shadowclanner there (A) Ik zal het eens overleggen. Ik ben toch niet echt met Straw meer in de rpg en dan kan ik haar eindelijk eens echt even laten rusten ^^" (Moet ik telkens in het beheerderspaneel inbreken om avies te veranderen als ik dat setje weer verbouw x'D) Bregje@ Als 't me lukt, gaat er een TC'er uit en een Sh'er in ;p |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jun 2014 - 21:51 | |
| - Choppedpaw schreef:
- Tallpaw schreef:
- Slatekit schreef:
Bo2@ Ik zit met m'n admin account ;x; They need a Shadowclanner there (A) In ieder geval geen TC meer O_O True xD Toendertijd was Maaike nog verwisselt van Admin account zodat alles TC was, redelijk bedreigend xD Nice Babs!! Alhoewel ik niet weet of dat veilig is voor Tall... D: Chi, *kijkt naar WK topic* *Dies again* Because we did it <'3 Mooi dat je goed bent thuisgekomen btw, en ik lief Little's setje echt! It makes me laugh xD |
|
| |
Eeevvyyhhh 551 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ♡ Not yet forgotten... My star still shines...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jun 2014 - 21:52 | |
| |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Weet je Em -over pm- ik ben daar mentaal nog niet klaar voor x3 Punt uit xD
Idd, teveel Tc xD Maar wat wel awesome zou zijn is Dog, Rune en Silver >D |
|
| |
Jamie 139 Actief
| |
| Boterham~ Als jij post bij Never x Lone heb ik een verassing >3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jun 2014 - 21:55 | |
| - Silentkit. schreef:
- Boterham~ Als jij post bij Never x Lone heb ik een verassing >3
Ze is weer zwanger? xD Maar goed dat dat topic van Little x Never na dat van Lone x Never is, Never zou een beetje boos zijn op Lone xD |
|
| |
Jamie 139 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jun 2014 - 21:56 | |
| - Lurkingkit schreef:
- Silentkit. schreef:
- Boterham~ Als jij post bij Never x Lone heb ik een verassing >3
Ze is weer zwanger? xD Maar goed dat dat topic van Little x Never na dat van Lone x Never is, Never zou een beetje boos zijn op Lone xD Een beetje maar? xD Nee, ik heb gewoon iets gemaakt enkoop je er nu mee om om te gaan posten (A) |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jun 2014 - 22:02 | |
| Iciclespirit's onderschrift <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jun 2014 - 22:04 | |
| Mooi gedaan Evy ;3
Jamjam... Nope, ik ga naar Dimie, ik heb inspi voor der <3 Zo lang geleden dat ik met der heb gepost ^^ |
|
| |
Jamie 139 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jun 2014 - 22:07 | |
| - Lurkingkit schreef:
- Mooi gedaan Evy ;3
Jamjam... Nope, ik ga naar Dimie, ik heb inspi voor der <3 Zo lang geleden dat ik met der heb gepost ^^ Evill you xD |
|
| |
Bo2 221 Actief " So let's be sinners to be saints "
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jun 2014 - 22:08 | |
| - Silentkit. schreef:
- Lurkingkit schreef:
- Mooi gedaan Evy ;3
Jamjam... Nope, ik ga naar Dimie, ik heb inspi voor der <3 Zo lang geleden dat ik met der heb gepost ^^ Evill you xD Tsss, ik had mezelf zelfs belooft om niet on te komen met Never dit weekend... Dat was een fail x3 DIMMMMMMMMMMMMMMMMIE <333333333 WIE WIL TOPIC MET SADISTISCHE DIMSIE? c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|