|
|
Esmee 349 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jun 2014 - 20:45 | |
| Hahah, mijn probleem ontstaat sws al bij de plaatjes x'D & You must be joking u.u |
|
| |
Loïs 38 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jun 2014 - 20:47 | |
| Jongens ik wilde echt bij de meeting zijn, even jenken dat ik er niet bij was :c |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jun 2014 - 20:48 | |
| |
|
| |
Bregje 670 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jun 2014 - 20:48 | |
| - Njishi schreef:
- Jongens ik wilde echt bij de meeting zijn, even jenken dat ik er niet bij was :c
Neeeej, niet huilen ;-; Het was heel ongezellig hoor, je wilde er echt niet bij zijn >( |
|
| |
Loïs 38 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jun 2014 - 20:50 | |
| - Choppedpaw schreef:
- Njishi schreef:
- Jongens ik wilde echt bij de meeting zijn, even jenken dat ik er niet bij was :c
Neeeej, niet huilen ;-;
Het was heel ongezellig hoor, je wilde er echt niet bij zijn >( Oh dat klinkt wel heel negatief hahahaha was het zo vervelend om bij alle tofferds te zijn? xd |
|
| |
Esmee 349 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jun 2014 - 20:50 | |
| |
|
| |
Jamie 139 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jun 2014 - 20:51 | |
| |
|
| |
Loïs 38 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jun 2014 - 20:51 | |
| - 'Dawnkit schreef:
- Nieuwe os :'s
OMG IK MOET DIT AAN M'N ZUS LATEN ZIEN die is helemaal fan van MCR, ze zit alleen niet op Warrior Cats hahaha "When I was, a young boy, my father, took me into the city, to see a marching band" |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jun 2014 - 20:52 | |
| |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jun 2014 - 20:52 | |
| - Njishi schreef:
- 'Dawnkit schreef:
OMG IK MOET DIT AAN M'N ZUS LATEN ZIEN die is helemaal fan van MCR, ze zit alleen niet op Warrior Cats hahaha
"When I was, a young boy, my father, took me into the city, to see a marching band" Mhaha, Welcome To The Black Parade ;D Ik kon het niet laten toen ik de lyrics van Mama hoorde, om een MCR onderschrift te maken >D |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jun 2014 - 20:54 | |
| Jamjam: MY GOSHNESS *DIES FROM FLUFNESS*
Never is een beetje boos x3 |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jun 2014 - 20:54 | |
| @Bo2, posten Never x Little? (A) |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jun 2014 - 20:55 | |
| - Fawnstep schreef:
- @Bo2, posten Never x Little? (A)
Oi, ben al bezig ^^ |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jun 2014 - 20:55 | |
| Bo2@ Pas maar op dat Smoke Shrew niet aanraadt om Never de clan uit te gooien, aangezien hij een 'gevaar voor de clan' is (A) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jun 2014 - 20:56 | |
| - Slatekit schreef:
- Bo2@ Pas maar op dat Smoke Shrew niet aanraadt om Never de clan uit te gooien, aangezien hij een 'gevaar voor de clan' is (A)
Maar Babs, hij is een gevaar voor de clan xD Inner wilt hem trainen, vraag me niet waarom, hij heeft een hekel aan der xD |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jun 2014 - 20:57 | |
| I'm bored u.u Iemand een topicje met een van mn accs? Ik heb voor jullie: 'Winterpaw, Kestrelwing, Wingpaw [Tc], Lockedkit [Sc], Twistervoice [Rc] |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jun 2014 - 20:57 | |
| - Nevermind schreef:
- Slatekit schreef:
- Bo2@ Pas maar op dat Smoke Shrew niet aanraadt om Never de clan uit te gooien, aangezien hij een 'gevaar voor de clan' is (A)
Maar Babs, hij is een gevaar voor de clan xD Inner wilt hem trainen, vraag me niet waarom, hij heeft een hekel aan der xD Good :3 Niet dat Smoke geen gevaar is voor de clan. x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jun 2014 - 20:58 | |
| - Slatekit schreef:
- Nevermind schreef:
- Slatekit schreef:
Maar Babs, hij is een gevaar voor de clan xD Inner wilt hem trainen, vraag me niet waarom, hij heeft een hekel aan der xD Good :3 Niet dat Smoke geen gevaar is voor de clan. x'D Ze passen zo goed bij elkaar (A) x3 |
|
| |
Loïs 38 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jun 2014 - 20:59 | |
| - Lostdream schreef:
- Njishi schreef:
- 'Dawnkit schreef:
OMG IK MOET DIT AAN M'N ZUS LATEN ZIEN die is helemaal fan van MCR, ze zit alleen niet op Warrior Cats hahaha
"When I was, a young boy, my father, took me into the city, to see a marching band" Mhaha, Welcome To The Black Parade ;D Ik kon het niet laten toen ik de lyrics van Mama hoorde, om een MCR onderschrift te maken >D Supergaaf :3 |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 jun 2014 - 21:02 | |
| - Nevermind schreef:
- Slatekit schreef:
- Nevermind schreef:
- Slatekit schreef:
Maar Babs, hij is een gevaar voor de clan xD Inner wilt hem trainen, vraag me niet waarom, hij heeft een hekel aan der xD Good :3 Niet dat Smoke geen gevaar is voor de clan. x'D Ze passen zo goed bij elkaar (A) x3 Shippit =w= Als het zou kunnen werd Slate m'n hoofdaccount x'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|