|
|
Evelynnetje (: 1324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 jun 2014 - 9:21 | |
| No prob (; Hahaha x3 Ik moet om 1 uur op school zijn om m'n cijfers op te halen, verder niks. |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 jun 2014 - 9:22 | |
| *rekt zich uit*
*geniet al van 1.5 maand zomervakantie* |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 jun 2014 - 9:23 | |
| - Nimblepaw schreef:
- *rekt zich uit*
*geniet al van 1.5 maand zomervakantie* TAKE ME WITH YOU D: Serieus, ik moet nog 10 proefwerken maken :-: |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 jun 2014 - 9:24 | |
| - Lionroar schreef:
- Nimblepaw schreef:
- *rekt zich uit*
*geniet al van 1.5 maand zomervakantie* TAKE ME WITH YOU D: Serieus, ik moet nog 10 proefwerken maken :-: Wuttt, oke dat is nog wel heel veel. Wanneer begint je proefwerkweek? |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 jun 2014 - 9:25 | |
| - Nimblepaw schreef:
- Lionroar schreef:
- Nimblepaw schreef:
- *rekt zich uit*
*geniet al van 1.5 maand zomervakantie* TAKE ME WITH YOU D: Serieus, ik moet nog 10 proefwerken maken :-: Wuttt, oke dat is nog wel heel veel. Wanneer begint je proefwerkweek? Hij is vorige week donderdag begonnen, heb er al 3 gemaakt - eentje viel uit xD - en nu deze week nog 5 dagen en 2 proefwerken per dag :') |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 jun 2014 - 9:26 | |
| Da's ook chill :3 Ik moet om kwart voor 10 weg, en ben weer om half 2 thuis ^-^ ---- Btw wat denken jullie van de naam Ashdance ofzo voor deze [klik] kat? Is voor een kater, en ik wilde graag een katje met een naam met iets van Ash erin |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 jun 2014 - 9:28 | |
| Esmee: Wat is chill, de proefwerkweek of de vakantie? xD Ik kan niet tegen proefwerken, al die stress om goede punten te halen, meh, mij niet gezien. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 jun 2014 - 9:29 | |
| 12 u weg, en geen idee hoelaat ik thuis ben x3 |
|
| |
Bo2 221 Actief " So let's be sinners to be saints "
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 jun 2014 - 9:30 | |
| OI GOEDEMOOOOOOOOOOOOOORGEN :3 IK BEN ZO HAPPY, WANT HET IS OFFICIEEL DAT IK MEE MAG NAAR DE BEEKSE BERGEN VGVGHVGHVHVGV *happy dance* :DDDDD
En dan realiseer je dat Dim een kleinkind is van Krestel xD |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 jun 2014 - 9:31 | |
| - Lionroar schreef:
- Esmee: Wat is chill, de proefwerkweek of de vakantie? xD Ik kan niet tegen proefwerken, al die stress om goede punten te halen, meh, mij niet gezien.
Vakantie x'D Ik heb ook nog 5 proefwerken deze week, en het is nog wel de laatste normale schoolweek ;-; --- Omgg kleine Dim x3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 jun 2014 - 9:31 | |
| WAAAH BOO WANNEEERR Je bedoelt de meeting toch px |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 jun 2014 - 9:33 | |
| Die Ashdance is echt super mooi! Ik zou misschien de kleuren van de ogen veranderen, maar super mooi plaatje ^^
En ieks, heeel veel succes met je proefwerken! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 jun 2014 - 9:34 | |
| Ty Eef! Jah, miss blauw ofzo :3 & Nu moet ik nog vragen of ik mag komen x3 |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 jun 2014 - 9:35 | |
| *Rek en strek* Goooedemorgen |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 jun 2014 - 9:35 | |
| Evy, dat weet ik nog niet, maar het maakte niet uit, ze heeft gepraat met m'n pa en die vond het goed zolang Genie maar mee gaat en die gaat mee! :3 OMGOZELS :3
Oh en btw, veel suc6 iedereen met de examens, gewoon kalm blijven en rustig alles invullen, je kunt het ^^
Esmee, als ze apprentice is, moeten we een topic, dat is zeker! ;3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 jun 2014 - 9:36 | |
| Morning Babs! Oeeww, I wanna gow too Alleen denk ik niet dat ik mag, ik woon in Amsterdam x( |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 jun 2014 - 9:37 | |
| Ty Bo ^-^ & That's for sure. Miss gaat hij wat herkennen in haar zwarte fulffyheid x'D Over 10 min moet ik weg ;-;
EDIT: @Evelyn ik woon in Rotterdam en het is ongeveer 2 uur met de trein naar Beekse Bergen. Ik mag dat wel in m'n eentje doen, maar ik moet eigenlijk iemand bij me hebben omdat ik anders ontzettend zenuwachtig word
Laatst aangepast door Kestrelwing op ma 30 jun 2014 - 9:39; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 jun 2014 - 9:38 | |
| Dat Beekse Bergen gaat weer over een meeting? Wanneer zou die dan zijn? Of zijn dit gewoon gillende mensen die erg enthousiast zijn over een volgende meeting? xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 jun 2014 - 9:39 | |
| - Forestpaw* schreef:
- Morning Babs!
Oeeww, I wanna gow too Alleen denk ik niet dat ik mag, ik woon in Amsterdam x( Ik moet 4u 5u op de trein zitten, maar ik heb er iets voor over ^^ *googlet* Het is 2u rijden vanuit Amsterdam, het is te zien x3 Oh en goedemorgen Babs! :3 Eef, het tweede xD Uhm Esmee, dat zeg je maar beter niet tegen haar xD
Laatst aangepast door Dimkit op ma 30 jun 2014 - 9:41; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Denise 113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 jun 2014 - 9:40 | |
| Ik kan niet wachtten op de volgende meeting :3 hopelijk mag ik dan gaan xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |