|
|
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 jun 2014 - 22:20 | |
| Miss ga ik Smoke gewoon op een random kat laten crushen, en dan echt smoor. Maar dunno x'D (Als ie eenmaal inziet dat achter Shrew aanlopen geen zin heeft:'D) |
|
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 jun 2014 - 22:22 | |
| - Smokebreath schreef:
- Miss ga ik Smoke gewoon op een random kat laten crushen, en dan echt smoor. Maar dunno x'D (Als ie eenmaal inziet dat achter Shrew aanlopen geen zin heeft:'D)
Wolftail be like 'haha, i won' xD Was 't trouwens wel slim om dit in het aot te zetten? Straks duizende pm's 'wil jij mijn partner zijnnnn?' xD |
|
| |
Bo2 608 Actief I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 jun 2014 - 22:25 | |
| Babs, Neem Never xD
Tess, nope, ik ga nog nog voetbal kijken... *kijkt naar tijd* Ow no ;-; *flies away*
|
|
| |
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 jun 2014 - 22:28 | |
| Chi@ Als mensen me een beetje kennen, weten ze sws al dat die vlieger niet opgaat. ;p Weet Wolf uberhaupt wel dat Smoke Shrew leuk vindt?(A) Geloof dat Shrew het zelf niet eens weet. ;p
Bo@ Hahaha xD |
|
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 jun 2014 - 22:30 | |
| - Smokebreath schreef:
- Chi@ Als mensen me een beetje kennen, weten ze sws al dat die vlieger niet opgaat. ;p Weet Wolf uberhaupt wel dat Smoke Shrew leuk vindt?(A) Geloof dat Shrew het zelf niet eens weet. ;p
Bo@ Hahaha xD Nee, maar ik weet t wel, en aangezien ik Wolf bespeel voelt het aan als een overwinning (A) Joking xD |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 jun 2014 - 22:30 | |
| - Way schreef:
- Kan niet wachten totdat ik kan beginnen met deze cutie <3
Zie ik .. Gerard? :333 |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 jun 2014 - 22:31 | |
| I saw my name, what did I do? :c
D'r was bijna een stap van acht zwaar beladen kratten op me gevallen xD Thank god I survived D: niet de handsome guy die me redde ): |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 jun 2014 - 22:33 | |
| Nothing, Wolftail voelt zich alleen de overwinnaar ;p
En gelukkig dat het goed ging Soof. Is de jongen wel oké?:c |
|
| |
29 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 jun 2014 - 22:34 | |
| - 'Dawnkit schreef:
- Way schreef:
- Kan niet wachten totdat ik kan beginnen met deze cutie <3
Zie ik .. Gerard? :333 NOT AT ALL *covers eyes* YES YES YES YES YES XD*fluit zachtjes* |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 jun 2014 - 22:36 | |
| - Smokebreath schreef:
- Nothing, Wolftail voelt zich alleen de overwinnaar ;p
En gelukkig dat het goed ging Soof. Is de jongen wel oké?:c Die was er juist niet xD Ik werd gered door de bedrijfsleider, op het juiste moment (': Gelukkig maar :c anders .. ;____; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 jun 2014 - 22:40 | |
| Ineens idee voor een RPG challenge. Laat je kat proberen twee andere katten te koppelen. x'D |
|
| |
»Quinty« 52 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 jun 2014 - 22:42 | |
| Let us all be shippers >D
Goed, ik kijk me deze episode nog af, dan ga ik me in bed liggen en hopefully zo snel mogelijk slapen. Ik wordt knetter van mn kaak x'D |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 jun 2014 - 22:42 | |
| Smoke die inziet dat Shrew niet werkt? Waar gaat het heen met de wereld? xD
Kben blij dat het goed ging Soof!!
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 jun 2014 - 22:43 | |
| Tenminste, dat hij geen kans heeft. ;p
Q@ Inderdaad, ik zie al een apprentice bij twee warriors. "And now kiss :'D" |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 jun 2014 - 22:57 | |
| Soof, maar goed dat hij er was... gelukkig xD
Babs, of Never bij Tinder x Tall: "And now BACK OFF! MY TALL!" Omg, ik zie het hem nog doen xD |
|
| |
Herrrrrrrr 584 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 jun 2014 - 23:40 | |
| Ik mag de tactiek van onze Belgen wel: de hele match slecht spelen maar toch een goal maken :'D |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 jun 2014 - 23:41 | |
| |
|
| |
Babs 1452
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 jun 2014 - 23:44 | |
| TBH wist ik niet eens dat ie er was...:') Al denk ik nie dat Slatekit welkom zal zijn?:'D |
|
| |
steve rogers <3 7 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 jun 2014 - 23:57 | |
| Wat is er mis met belegde broodjes? lmao |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 jun 2014 - 23:58 | |
| Euh.. zover ik weet niks? |